Käyttökokemuksia Ford Rangerista? (uusin malli)
Oma -04 Nissan king cab menossa vaihtoon... uusina ehdokkaina tarjolla Ranger ja uusi Isuzu - fordista voisi olla jo käytännön kokemuksia...?
Ford Ranger
30
30898
Vastaukset
- Navara
Käy nyt kumminkin koeajamassa ensin Navara.
Saatat yllättyä..
Omalla nyt takana 18000km, ja todella hyvältä tuntuu, on mahtava vääntäjä..ajo-ominaisuudet hyvin henkilöäutomaiset, eikä ole hassumman näköinenkään.
Rangerissa on myös hytin takaosan kaappariovet, muissa ei sitten olekkaan.
Ne on kätevät, kun jotain tavaraa pitäisi penkkien taakse saada.- maalta ja ei tietä
ostimme rangerin ainoaksi autoksemme 2007 ja valinta on osunut nappiin sanoakseni.taka ovet ovat tosi hyvät mitä tekee autolla ilman niitä.
ranger on erittäin hyvä ajaa tiellä ja puhti riittää.ranger on iso auto kun vertaa näihin jaappanin ihmeisiin pienen tarkastelun jälkeen ne tuntuu aika heppaisilta.maasto ominaisuudet parhaat avolava rintamasta.tulee ainoana ristiriipunnasta ajamalla.alusta suojattu hyvin.
tekniikka melko ylimitoitettua kun alle menee katteleen.ei pitäs hajota.olen omistanut 30 autoa vaan nyt löytyi se mitä olen hakenut.
tässä ajatuksia kärrystä toivottavasti saat selvää. - pick up truck
Tokihan olen Navaran testannut... auton suurin heikkous on sen hinta. Muuten olen kyllä itsekkin ollut erittäin tyytyväinen noihin nissanin pikkareihin (kolmas nyt menossa)
- Ford = MAZDA
maalta ja ei tietä kirjoitti:
ostimme rangerin ainoaksi autoksemme 2007 ja valinta on osunut nappiin sanoakseni.taka ovet ovat tosi hyvät mitä tekee autolla ilman niitä.
ranger on erittäin hyvä ajaa tiellä ja puhti riittää.ranger on iso auto kun vertaa näihin jaappanin ihmeisiin pienen tarkastelun jälkeen ne tuntuu aika heppaisilta.maasto ominaisuudet parhaat avolava rintamasta.tulee ainoana ristiriipunnasta ajamalla.alusta suojattu hyvin.
tekniikka melko ylimitoitettua kun alle menee katteleen.ei pitäs hajota.olen omistanut 30 autoa vaan nyt löytyi se mitä olen hakenut.
tässä ajatuksia kärrystä toivottavasti saat selvää.Häh? Eikös noi Fordin pikapit ole jo pitkään tehnytMazda. Eikä muistaakseni Japanissa, vaan Thaimaassa.
Onko tilanne muuttunut?
Ja jos ei ole, niin muuttaako maski ja nimi auton Jaappanin ihmeestä Mazdasta Ameriikan Foordiksi? - taskulampulla
Ford = MAZDA kirjoitti:
Häh? Eikös noi Fordin pikapit ole jo pitkään tehnytMazda. Eikä muistaakseni Japanissa, vaan Thaimaassa.
Onko tilanne muuttunut?
Ja jos ei ole, niin muuttaako maski ja nimi auton Jaappanin ihmeestä Mazdasta Ameriikan Foordiksi?kyllä rungon etupalkissa lukee isolla fomoco
- Ford = Mazda
taskulampulla kirjoitti:
kyllä rungon etupalkissa lukee isolla fomoco
Tai on ainakin tähän asti ollut. Tietysti valmistuttaja (Ford) lyötättää omat Fomoco juttunsa joka paikkaan.
Mutta en kiistä etteikö olisi mahdollista että uusi Ranger olisi jenkeissä tehty.
95% varmuudella se kuitenkin on Mazda.
Nämä merkit ovat nykyään niin sekaisin ettei uskoisikaan. Moni uskoo ajavansa jenkillä, vaikka ajaa itävaltalaisella, ja moni uskoo ajavansa saksalaisella, vaikka ajaa espanjalaisella/amerikkalaisella/meksikolaisella.
Ei kai sillä väliä?
Rangerin Mazda-hommaan uskon kyllä ihan siksi, että pick upit olivat niitä ensimmäisiä autotyyppejä, joita eurooppalaiset ja amerikkalaiset ryhtyivät omilla "leimoillaan ja maskeillaan" tilaamaan japanilaisilta tehtailta.
Bedford oli Isuzu, VW Taro oli Toyota Hilux, Ford oli Mazda.
Eiköhän noisaa Sevelin pakuissa (Fiat/Citroen/Peugeot) ole kussakin oman merkin leima, vaikka tasan samalta linjalta samasta tehtaasta ulos tulevat.
Minulle on positiivista, jos Ford on Mazdan tekemä. - teuvo
Ford = Mazda kirjoitti:
Tai on ainakin tähän asti ollut. Tietysti valmistuttaja (Ford) lyötättää omat Fomoco juttunsa joka paikkaan.
Mutta en kiistä etteikö olisi mahdollista että uusi Ranger olisi jenkeissä tehty.
95% varmuudella se kuitenkin on Mazda.
Nämä merkit ovat nykyään niin sekaisin ettei uskoisikaan. Moni uskoo ajavansa jenkillä, vaikka ajaa itävaltalaisella, ja moni uskoo ajavansa saksalaisella, vaikka ajaa espanjalaisella/amerikkalaisella/meksikolaisella.
Ei kai sillä väliä?
Rangerin Mazda-hommaan uskon kyllä ihan siksi, että pick upit olivat niitä ensimmäisiä autotyyppejä, joita eurooppalaiset ja amerikkalaiset ryhtyivät omilla "leimoillaan ja maskeillaan" tilaamaan japanilaisilta tehtailta.
Bedford oli Isuzu, VW Taro oli Toyota Hilux, Ford oli Mazda.
Eiköhän noisaa Sevelin pakuissa (Fiat/Citroen/Peugeot) ole kussakin oman merkin leima, vaikka tasan samalta linjalta samasta tehtaasta ulos tulevat.
Minulle on positiivista, jos Ford on Mazdan tekemä.Ford Ranger on ihan puhtaasti Mazda. Tosin amerikassakin valmistetaan Rangeria Fordin omalla tehtaalla, mutta se on jo sitten vähän isompaa kaliberia, kuin meillä myynnissä oleva Ranger (täysin eri tuote).
Thaimaastahan nuo tulevat, mikä on vaan ihan positiivinen asia, kun nykyään täällä Euroopassa tehdään vaan ihan sitä itseään. - Anonyymi
maalta ja ei tietä kirjoitti:
ostimme rangerin ainoaksi autoksemme 2007 ja valinta on osunut nappiin sanoakseni.taka ovet ovat tosi hyvät mitä tekee autolla ilman niitä.
ranger on erittäin hyvä ajaa tiellä ja puhti riittää.ranger on iso auto kun vertaa näihin jaappanin ihmeisiin pienen tarkastelun jälkeen ne tuntuu aika heppaisilta.maasto ominaisuudet parhaat avolava rintamasta.tulee ainoana ristiriipunnasta ajamalla.alusta suojattu hyvin.
tekniikka melko ylimitoitettua kun alle menee katteleen.ei pitäs hajota.olen omistanut 30 autoa vaan nyt löytyi se mitä olen hakenut.
tässä ajatuksia kärrystä toivottavasti saat selvää.IsO MIINUS ON TÄSSÄ ROMUSSA KÄÄTÖSÄDE AIVAn järjetön
- teuvo
nyt noin 10000km. Ei mitään vikoja. Ei öljynkulutusta. Limited-malli. Ruostesuojautettiin uutena, kun pakut on aina pakuja.
City lava-autoksi ei ehkä ole ihan suunniteltu, mutta huonoilla teillä on kotonaan, samoin kuin maantielläkin ajelee ihan mielellään. Vankkaa ja koeteltua perustekniikkaa. Ei mitään turhia hiukkasloukkuja ja lambda-sondeja pakoputkessa. Käsikäyttöinen jakovaihteston kytkentä. Kulutus lienee 8-9l/100km sekalaisessa ajossa.
Kannattaa ostaa talvirenkaiksi 235/75R15 pyörät, kun ovat todella yleinen koko ja edullisia.
Käytiin kaikki merkit läpi keväällä, mutta tästä löytyi mielestäni eniten vastinetta rahoille. Isuzu olisi kyllä ollut mielenkiintoinen vaihtoehto, jos sitä oltaisiin silloin myyty. Tosin Isuzun jälleenmyyntiarvo on perinteiseti ollut heikko.
Thaimaalaisten työnjälki ja laatu on moitteetonta.- pick up truck
työautoa huonoille teille olenkin hakemassa, en mitään "wannabe" citymaasturia.. ;)
Tuo vastine rahalle on minut siirtämässä pois tuolta nissanin "leiristä". Isuzuun verrattuna fordissa on hyvää ainakin nuo takaovet - teuvo
pick up truck kirjoitti:
työautoa huonoille teille olenkin hakemassa, en mitään "wannabe" citymaasturia.. ;)
Tuo vastine rahalle on minut siirtämässä pois tuolta nissanin "leiristä". Isuzuun verrattuna fordissa on hyvää ainakin nuo takaovetTutustuin tuohonkin malliin aika tarkasti, kun alunperin oli tarkoitus King Cap:iä ostella. King Cap poistui markkinoilta ennen kuin saatiin hierottua kauppaa sen enempää. Vastaava Navarra olis ollut 6-7000e kalliimpi samoilla varusteilla, joten valinta ei lopulta ollut vaikea.
Myöhemmin olen Navarraa enempikin tutkinut, kun olen päässyt tekemään sellaiseen huoltoa ja olen ihan tyytyväinen, että en sitä ostanut. Navarrassa on aika paljon elektroniikkaa ja pakoputkessakin hiukkasloukun, sekä katalysaattorin lisäksi useampikin lämpötilatunnistin ja lambdasondi. Puhumattakaan muista moottoriohjauksen sähkölaitteista ja tunnistimista. Toimii varmaan ehkä sen kolme vuotta mikä on takuukin, mutta ajattelin itse pitää tuota nelikkoa kymmenisen vuotta ja huoltaa myös itse.
Navarra tosin varmaan on tulevaisuuden PickUp ja hyvä varmaan omassa sarjassaan, mutta niitä ominaisuuksia minä en tarvitse, enkä niistä halua maksaa.
Fordiin uskalsin langeta, koska autossa ei oikeasti ole Fordia kuin merkit. Autohan on Mazda ja Mazdan tehtailla valmistettu. - Navara
teuvo kirjoitti:
Tutustuin tuohonkin malliin aika tarkasti, kun alunperin oli tarkoitus King Cap:iä ostella. King Cap poistui markkinoilta ennen kuin saatiin hierottua kauppaa sen enempää. Vastaava Navarra olis ollut 6-7000e kalliimpi samoilla varusteilla, joten valinta ei lopulta ollut vaikea.
Myöhemmin olen Navarraa enempikin tutkinut, kun olen päässyt tekemään sellaiseen huoltoa ja olen ihan tyytyväinen, että en sitä ostanut. Navarrassa on aika paljon elektroniikkaa ja pakoputkessakin hiukkasloukun, sekä katalysaattorin lisäksi useampikin lämpötilatunnistin ja lambdasondi. Puhumattakaan muista moottoriohjauksen sähkölaitteista ja tunnistimista. Toimii varmaan ehkä sen kolme vuotta mikä on takuukin, mutta ajattelin itse pitää tuota nelikkoa kymmenisen vuotta ja huoltaa myös itse.
Navarra tosin varmaan on tulevaisuuden PickUp ja hyvä varmaan omassa sarjassaan, mutta niitä ominaisuuksia minä en tarvitse, enkä niistä halua maksaa.
Fordiin uskalsin langeta, koska autossa ei oikeasti ole Fordia kuin merkit. Autohan on Mazda ja Mazdan tehtailla valmistettu.Oma kuljin tuli lähinnä peräkärryn vetoon (3000kg) Hommasta on selvinnyt maineekaasti, jopa yhtä hyvin kuin entinen GM 6,5TD.
Hinta kyllä korpesi, ja Ford jäi vaan kakkoseksi.. - Eikös se niin mennyt...
pick up truck kirjoitti:
työautoa huonoille teille olenkin hakemassa, en mitään "wannabe" citymaasturia.. ;)
Tuo vastine rahalle on minut siirtämässä pois tuolta nissanin "leiristä". Isuzuun verrattuna fordissa on hyvää ainakin nuo takaovetEikös se niin TMN:n tuoreimmassa vertailussa: Ranger henkilöautomaisin, ja ongelmissa ylämäissä, maastossa ja perävaunun vedossa.
Kolmen kärki oli Toyota, Isuzu ja Mitsubishi. Navara tippui neljänneksi ylisuuren kokonsa, rajallisen kantavuutensa ja ison kääntöympyränsä vuoksi.
Eli siis ei sopisi lainkaan hyvin Sinun tarpesiisi. Itse ottaisin noihin tarkoituksiisi ilman muuta Mitsun. Rankin peli työkäyttöön, pienin kääntösäde. "iso TODELLINEN kantavuus". - iso ja oma
Eikös se niin mennyt... kirjoitti:
Eikös se niin TMN:n tuoreimmassa vertailussa: Ranger henkilöautomaisin, ja ongelmissa ylämäissä, maastossa ja perävaunun vedossa.
Kolmen kärki oli Toyota, Isuzu ja Mitsubishi. Navara tippui neljänneksi ylisuuren kokonsa, rajallisen kantavuutensa ja ison kääntöympyränsä vuoksi.
Eli siis ei sopisi lainkaan hyvin Sinun tarpesiisi. Itse ottaisin noihin tarkoituksiisi ilman muuta Mitsun. Rankin peli työkäyttöön, pienin kääntösäde. "iso TODELLINEN kantavuus".ranger oli ainoa joka tuli ristiriipunta kokeesta omin avuin tm testissä pois ojasta.eli kyllä maasto on kunnossa.muut kun piti hinata ojasta tielle.fordille pitää antaa kaasua maastossa siihen tottuu äkkiä kun ajaa.painoa kun on.ei kannata ostaa tämmöistä jos ei osaa antaa kaasua sille.no saa ostaa mitä haluaa.mutta valintani ei olisi mitsu.
- lehteä luet?
iso ja oma kirjoitti:
ranger oli ainoa joka tuli ristiriipunta kokeesta omin avuin tm testissä pois ojasta.eli kyllä maasto on kunnossa.muut kun piti hinata ojasta tielle.fordille pitää antaa kaasua maastossa siihen tottuu äkkiä kun ajaa.painoa kun on.ei kannata ostaa tämmöistä jos ei osaa antaa kaasua sille.no saa ostaa mitä haluaa.mutta valintani ei olisi mitsu.
Ja millä tavalla?
Kolmeen noista autoista saa 100% lukon taka-akselille. Vakiovarusteena se on vain Mitsussa. Ei huolta ristiriipunnasta. Fordissa on vain kitkalukko.
Kyllä testitulokset mielestäni selvästi kertovat, että Ford on henkilöautomaisin.
Mutta makuja on monia, ja oma auto on aina paras. Kyllä Mitsu on minun valintani, jos työkalusta puhutaan. - no katoppa
lehteä luet? kirjoitti:
Ja millä tavalla?
Kolmeen noista autoista saa 100% lukon taka-akselille. Vakiovarusteena se on vain Mitsussa. Ei huolta ristiriipunnasta. Fordissa on vain kitkalukko.
Kyllä testitulokset mielestäni selvästi kertovat, että Ford on henkilöautomaisin.
Mutta makuja on monia, ja oma auto on aina paras. Kyllä Mitsu on minun valintani, jos työkalusta puhutaan.sivulla 14 kuva teksti oikeen.ja 18 07 lehti.eli kyllä ford oli ainoa joka selvitti risti riipunta kokeen.itekki olen hoksinut ettei jää kiinni jos ottaa vähän kanavaa alle.
ja se henkilö automaisuus tarkoittaa että on hyvä ajaa myös tiellä.ainoat työkalut ovat tojo ja ford.ja ainoat joilla on aura käyttöä.muut eivät kestä kovaa kuritusta.on henkilö auton vaihteistoja ja ym ym.pakokaasu jarru on myös fordissa plussaa. - Taitavasti luettu...
no katoppa kirjoitti:
sivulla 14 kuva teksti oikeen.ja 18 07 lehti.eli kyllä ford oli ainoa joka selvitti risti riipunta kokeen.itekki olen hoksinut ettei jää kiinni jos ottaa vähän kanavaa alle.
ja se henkilö automaisuus tarkoittaa että on hyvä ajaa myös tiellä.ainoat työkalut ovat tojo ja ford.ja ainoat joilla on aura käyttöä.muut eivät kestä kovaa kuritusta.on henkilö auton vaihteistoja ja ym ym.pakokaasu jarru on myös fordissa plussaa.Onnittelut! Taitavasti luettu. Testissä Ford (Mazda) näet ei sijoittunut kolmen parhaan joukkoon. Ja mitenkähän 100 % takalukolla onnistuu jäämään ristiriipuntaan, jos kitkalukko-Ford selviää?
Mutta ei se mitään. Hyvä että on vahva usko, kuten kestävyydestä aurakäytössä, johon Mazda (Ford) ei lupaa ole tavannut antaa, mutta maahantuoja on ottanut homman kontolleen.
Ei minulla mitään Fordia (Mazdaa) vastaan ole, niin paljon olen autoilla ajanut että tiedän homman hoituvan millä tahansa nyt testissä olleella kapineella.
Mutta karsastan tuollaista yhden merkin (Mazda/Ford) ylistämistä, kun se nyt ei autoa kummempi sekään ole; tavallinen Thaimaassa tehty pikappi vain.
Jos se olisi niin ylivertainen kuin jutuistasi voisi päätellä, se varmasti olisi voittanut koko testin.
Eikä se tehnyt sitä. Ei sijoittunut edes kolmen parhaan joukkoon.
Eiköhän se samanlainen kottero noin periaatteessa ole kuin verrokitkin!
Mutta pääasiahan on, että käyttäjä on autoonsa tyytyväinen. Väliäkö sillä merkillä on. Toivotan hyvää matkaa Fordillesi (Mazdallesi) ja Sinulle! - Sivu 14 kuvateksti
no katoppa kirjoitti:
sivulla 14 kuva teksti oikeen.ja 18 07 lehti.eli kyllä ford oli ainoa joka selvitti risti riipunta kokeen.itekki olen hoksinut ettei jää kiinni jos ottaa vähän kanavaa alle.
ja se henkilö automaisuus tarkoittaa että on hyvä ajaa myös tiellä.ainoat työkalut ovat tojo ja ford.ja ainoat joilla on aura käyttöä.muut eivät kestä kovaa kuritusta.on henkilö auton vaihteistoja ja ym ym.pakokaasu jarru on myös fordissa plussaa.No lueppa oikein eikä voorttisilmin. Lue ja ajattele mitä siinä kuvatekstissa seisoo:
"Kahdesta tasauspyörästön luistonrajoittimella varustetusta autosta vain Ford selvitti itsensä pois tällaisesta hankalasta ristiriipuntatilanteesta"
Miätis tota. Avainsana on toi "kahdesta". Mistä sä sait päähäs että kaikki muut jäi jumiin ja piti hinata pois? Ei kaksi ole kaikki. Sun kannattaa opetella lukemaan huolellisesti, ja ajatteleen mitä olet lukenut.
Meikäläinen nääs ymmärtää tosta kuvatekstistä oikein hyvin että voortti oli toiseks huonoin tossa ristiriipuntakokeessa. - automies wq1
Sivu 14 kuvateksti kirjoitti:
No lueppa oikein eikä voorttisilmin. Lue ja ajattele mitä siinä kuvatekstissa seisoo:
"Kahdesta tasauspyörästön luistonrajoittimella varustetusta autosta vain Ford selvitti itsensä pois tällaisesta hankalasta ristiriipuntatilanteesta"
Miätis tota. Avainsana on toi "kahdesta". Mistä sä sait päähäs että kaikki muut jäi jumiin ja piti hinata pois? Ei kaksi ole kaikki. Sun kannattaa opetella lukemaan huolellisesti, ja ajatteleen mitä olet lukenut.
Meikäläinen nääs ymmärtää tosta kuvatekstistä oikein hyvin että voortti oli toiseks huonoin tossa ristiriipuntakokeessa.tekstissä sanotaan että muissa ei ollut lukkoa tai oli lisävaruste
- Lukekaa koko juttu...
automies wq1 kirjoitti:
tekstissä sanotaan että muissa ei ollut lukkoa tai oli lisävaruste
Voe tokkiisa! Ensin yksi väittää että kaksi on kaikki, ja että toinen kahdesta on ainoa viidestä.
Mitsussa taka-akselin 100% lukko on vakiovaruste. On ollut kauan, halvimmasta mallista alkaen.
Eiköhän tuossa testissä ristiriipuntakokeeseen laitettu vain kaksi samanlaisella lukkotyypillä (kitkalukko) varustettua autoa. Mitsu 100% lukolla luonnollisesti olisi ollut ylivoimainen, ja lukottomat taas häviäjiä.
TM:n testaajilla on sellainen aika järkevä tapa, että vertaillaan kohtuullisen puolueettomasti. Siksi vertailtiin vai kahta samanlaisella lukolla varustettua keskenään, olettaisin.
Ei kai lukottomia tarvitse edes testata, tietäähän lopputuloksen testaamattakin. Eikä 100 % lukollista tarvitse testata, koska sekin lopputulos on etukäteen tiedossa.
Siispä äijät vertasivat KAHTA KITKALUKOLLISTA keskenään.
Hyvä pitää olla valikoiva lukutaito, jos TM:n testin perusteella saa Rangerista ykkösen.
Moneen hommaan hyvä auto, kuten ne muutkin, mutta ei taatusti muita parempi.
Kyllä se siellä tekstissä sanotaan sekin että lukko on Mitsussa vakiovaruste. - työauto
Lukekaa koko juttu... kirjoitti:
Voe tokkiisa! Ensin yksi väittää että kaksi on kaikki, ja että toinen kahdesta on ainoa viidestä.
Mitsussa taka-akselin 100% lukko on vakiovaruste. On ollut kauan, halvimmasta mallista alkaen.
Eiköhän tuossa testissä ristiriipuntakokeeseen laitettu vain kaksi samanlaisella lukkotyypillä (kitkalukko) varustettua autoa. Mitsu 100% lukolla luonnollisesti olisi ollut ylivoimainen, ja lukottomat taas häviäjiä.
TM:n testaajilla on sellainen aika järkevä tapa, että vertaillaan kohtuullisen puolueettomasti. Siksi vertailtiin vai kahta samanlaisella lukolla varustettua keskenään, olettaisin.
Ei kai lukottomia tarvitse edes testata, tietäähän lopputuloksen testaamattakin. Eikä 100 % lukollista tarvitse testata, koska sekin lopputulos on etukäteen tiedossa.
Siispä äijät vertasivat KAHTA KITKALUKOLLISTA keskenään.
Hyvä pitää olla valikoiva lukutaito, jos TM:n testin perusteella saa Rangerista ykkösen.
Moneen hommaan hyvä auto, kuten ne muutkin, mutta ei taatusti muita parempi.
Kyllä se siellä tekstissä sanotaan sekin että lukko on Mitsussa vakiovaruste.Mitsua älä ota Pajerosta laatikko aukastiin neljä kertaa sitten palo päreet ajettu 150000 eiköhän niisä mitsulla ole samat viat olkoon pajero vai lavamalli ps, Rangeri pelaa ainakin nyt
- Anonyymi
Sivu 14 kuvateksti kirjoitti:
No lueppa oikein eikä voorttisilmin. Lue ja ajattele mitä siinä kuvatekstissa seisoo:
"Kahdesta tasauspyörästön luistonrajoittimella varustetusta autosta vain Ford selvitti itsensä pois tällaisesta hankalasta ristiriipuntatilanteesta"
Miätis tota. Avainsana on toi "kahdesta". Mistä sä sait päähäs että kaikki muut jäi jumiin ja piti hinata pois? Ei kaksi ole kaikki. Sun kannattaa opetella lukemaan huolellisesti, ja ajatteleen mitä olet lukenut.
Meikäläinen nääs ymmärtää tosta kuvatekstistä oikein hyvin että voortti oli toiseks huonoin tossa ristiriipuntakokeessa.Aivan susi, ihan sama mistä riipunnasta selviää jos 2014 malli on paskana alle 200k
- Anonyymi
No niin ittellä 2003 mallin rangeri ajettu 160,000 kolme kertaa vaihdelaatikko remontissa vehossa tehdyn remontin jälkeen ajoin 10,000 ja laatikko hajosi ,takuu ei ollut kun puoli vuotta ,itse ajan 3000 vuodessa eikä todella ole mitään raskasta ajoa,ihme vehje kun ei kestä tallissa seisomista,auto on päälisin puolin kuin uusi, eikä ole kolhittu, niin että on siististi pidetty. Takuisiin ja huoltoihin merkkiliikkeessä plen todella tyytymätön,aina löytyy jokin selitys Terveisin 50vuotta autojen kanssa touhunnut.
- Anonyymi
Hyvä kesäauto ei lähde käyntiin yli - 7C ja Laakkonen ei saa korjattua sekä maahantuoja ei ota mitään kantaa asiaan .
- Anonyymi
Lähes uusi Ranger eikä lähde pakkasella käyntiin uskomatonta.Hyvä kesäauto.
- Anonyymi
Rangeri vm 2021 nyt mittarissa 24000km ja uusittu moottori ja turbo!
- Anonyymi
Huh mitä huijareita tää netti täynnä.. Järkyttäviä vikoja 2014 mallissa jolla ajettu vähän päälle 100000km. Kone aivan loppu ja vikakoodeja enemmän kuin missään ikinä. Ei koskaan never
- Anonyymi
Seku höpöttää,onkohan autoa , ranger ajettu nyt 145000km eikä vielä mitään vikaa. On ollu hyvä auto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seku höpöttää,onkohan autoa , ranger ajettu nyt 145000km eikä vielä mitään vikaa. On ollu hyvä auto
Siis 2017 vm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis 2017 vm
Mulla saman lainen, juuri ostettu. Osaisitko kertoa millainen on lumikelillä/liukkaalla nelivedon kanssa ajaa kaupungissa ja maantiellä? Arveluttaa kun nelivedolla taka-akselin lukko taitaa olla 100&? Oli vähän yllätys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926