parjaamalla, ja syyttämällä, uskovaisia milloin mistäkin. Provosoimalla sanomaan tai tekemään sopimattomia. Tai jatkuvalla uhkaamisella erotus uhkalla seurakunnasta, tai muusta yhteisöstä.
Kyllähän ihmiset voi eroittaa yhteydestään, jopa seurakunnan jäsenyydestä kirjanpidollissa järjestyksessä.
Ei kuitenkaan kukaan voi eroittaa Kristuksen rakkaudesta, ei vaikka tapettaisiin.
""
Eikä toisten syyttely paranna omaa asemaasi Jumalan edessä pätkääkään. Jokaisen on tehtävä tili isestään Jumalan edessä.
""
Vaikka kuinka saisit syyttelyn aihetta ja syylistää, et koroita itseäsi, vaikka niin luulet, vastaat Jumalalle siitäkin. Ole niin viaton omastamielestäsi kuin tahdot, Jumalan edessä olet kuitenkin syntinen ja viheliäinen, ikuiseen kuolemaan tuomittu, ellet tee parannusta ja usko Jeesukseen, saadaksesi syntisyytesi anteeksi.
Valmistaudu siis kohtaamaan Jumalasi, Jeesus on pelastaja.
""
Älkää eksykö, luulemalla,että
21
582
Vastaukset
- ........
jaksetaan pelotella helvetillä.
Mietitkö ikinä mitään muita asioita?halua pelotella, ehkä herätellä paremminkin.
Sillä jos ketä, niin minua tällä palstalla on murjottu väellä ja voimalla.
On jatkuva halveksinta, esm. haukkumalla valehtelijaksi, ilman mitään perusteluita, osoittamalla, missä ja koska olen valehdellut, kunhan vaan Pekun johdolla tolitetaan.
Poikalapsen taholta se on jo patologista pakkomieltä.
En siis pelottele helvetillä, vaan koska se on yhtä todellinen kuin taivaskin, ei sitä hyödytä peitellä eikä kierrellä.
Uskon asia on mustavalkoinen.
Iankaikkisuus on meillä jokaisella, sanon minä sitä tahi en, joko taivas, tai vastakohta helvetti, kadotus, tulijärvi, miksi sen kukin mieltää.
Enkä sinne toivo kenenkään päätyvän, en pahimman vihamiehenikään, joka varmaan on poikalapsi, hänen taholtaan, en minä häntä vihaa, hän vaan on jostakin kumman syystä katkeruuden karvasta sappea sydän täynnä minua kohtaan?!- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
halua pelotella, ehkä herätellä paremminkin.
Sillä jos ketä, niin minua tällä palstalla on murjottu väellä ja voimalla.
On jatkuva halveksinta, esm. haukkumalla valehtelijaksi, ilman mitään perusteluita, osoittamalla, missä ja koska olen valehdellut, kunhan vaan Pekun johdolla tolitetaan.
Poikalapsen taholta se on jo patologista pakkomieltä.
En siis pelottele helvetillä, vaan koska se on yhtä todellinen kuin taivaskin, ei sitä hyödytä peitellä eikä kierrellä.
Uskon asia on mustavalkoinen.
Iankaikkisuus on meillä jokaisella, sanon minä sitä tahi en, joko taivas, tai vastakohta helvetti, kadotus, tulijärvi, miksi sen kukin mieltää.
Enkä sinne toivo kenenkään päätyvän, en pahimman vihamiehenikään, joka varmaan on poikalapsi, hänen taholtaan, en minä häntä vihaa, hän vaan on jostakin kumman syystä katkeruuden karvasta sappea sydän täynnä minua kohtaan?!Olen useaan kertaan osoittanut, missä ja mitä olet valehdellut. Perustelut on siis esitetty - valehtelit siis TAAS, kun sanoit, että perusteitta sinua valehtelijaksi sanotaan.
Vielä kerran: VALEHTELIT aikoinaan seriffinä, kun sanoit TIETÄVÄSI, että olen vastannut omiin viesteihini. Tuota valhetta et ole koskaan tunnustanut. Kuitenkin se oli valhe. Tiedän sen kahdesta syystä:
1) En ole koskaan omiin viesteihini vastannut.
2) Sellaista tietoa, jonka perusteella voisit moisen oikeasti tietää, ei edes sinun seriffiaikoinasi ollut saatavissasi.
Kannattisikos sinun nyt jo LOPULTAKIN tunnustaa temppuilusi ja katsella peiliin?
Toinen hellimäsi ja sinulle rakas valhe on se, kun väität ILMAN AINOAAKAAN TODISTETTA, että on olemassa heteroksi muuttuneita homoja. Et suostu todisteita näyttämään, koska niitä ei tosiasiassa ole olemassa. Ei niitä ole kukaan muukaan tuonut missään esiin. Siis: VALEHTELET tässä asiassa tahallasi.
Jos koko keskustelussa on jotakin patologista, se on sinun omien alhaisten temppujesi toistuva kieltäminen ja marttyyriksi tekeytyminen.
Katkera olet minulle kovin, koska olin mukana prosessissa, jossa ylläpito totesi sinut sopimattomaksi seriffin tointa hoitamaan. Et anna sitä ksokaan anteeksi, sen olemme oppineet jo kauan sitten. Kuitenkin potkut olivat sinulle opiksi: KUN alkaa udella jo yksityisasioitakin seriffintähden takaa, on antanut mopedin pillastua käsissään. Kun alkaa kieroillen poistella omia haukkuma-avauksiaan (ylläpidon pelossa), kuten kiistatta teit, on valtaa väärin käyttävä ihmisraasu.
Ei, ethän sinä helvetillä pelottele... Sinähän se vain kerrot "totuuden" ja "varoittelet" ihmisiä rakkaudellisesti...
Voi helluntailainen sentään! Vihaat niitäkin ja suuttuneena kirjoittelet ihan kuin minä olisin se joka on tyrinyt sinun mahdollisuutesi iskeä palstan naisia.
Luepas tuolta omat viestisi:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000029933624- ?????
poikalapsi kirjoitti:
Olen useaan kertaan osoittanut, missä ja mitä olet valehdellut. Perustelut on siis esitetty - valehtelit siis TAAS, kun sanoit, että perusteitta sinua valehtelijaksi sanotaan.
Vielä kerran: VALEHTELIT aikoinaan seriffinä, kun sanoit TIETÄVÄSI, että olen vastannut omiin viesteihini. Tuota valhetta et ole koskaan tunnustanut. Kuitenkin se oli valhe. Tiedän sen kahdesta syystä:
2) Sellaista tietoa, jonka perusteella voisit moisen oikeasti tietää, ei edes sinun seriffiaikoinasi ollut saatavissasi.
Kannattisikos sinun nyt jo LOPULTAKIN tunnustaa temppuilusi ja katsella peiliin?
Toinen hellimäsi ja sinulle rakas valhe on se, kun väität ILMAN AINOAAKAAN TODISTETTA, että on olemassa heteroksi muuttuneita homoja. Et suostu todisteita näyttämään, koska niitä ei tosiasiassa ole olemassa. Ei niitä ole kukaan muukaan tuonut missään esiin. Siis: VALEHTELET tässä asiassa tahallasi.
Jos koko keskustelussa on jotakin patologista, se on sinun omien alhaisten temppujesi toistuva kieltäminen ja marttyyriksi tekeytyminen.
Katkera olet minulle kovin, koska olin mukana prosessissa, jossa ylläpito totesi sinut sopimattomaksi seriffin tointa hoitamaan. Et anna sitä ksokaan anteeksi, sen olemme oppineet jo kauan sitten. Kuitenkin potkut olivat sinulle opiksi: KUN alkaa udella jo yksityisasioitakin seriffintähden takaa, on antanut mopedin pillastua käsissään. Kun alkaa kieroillen poistella omia haukkuma-avauksiaan (ylläpidon pelossa), kuten kiistatta teit, on valtaa väärin käyttävä ihmisraasu.
Ei, ethän sinä helvetillä pelottele... Sinähän se vain kerrot "totuuden" ja "varoittelet" ihmisiä rakkaudellisesti...
Voi helluntailainen sentään!VOI SETALAINEN!!
poikalapsi kirjoitti:
Olen useaan kertaan osoittanut, missä ja mitä olet valehdellut. Perustelut on siis esitetty - valehtelit siis TAAS, kun sanoit, että perusteitta sinua valehtelijaksi sanotaan.
Voi helluntailainen sentään!En ala kaivelmaan ianikuisia juttujasi, valehtelit silloin ja yhä vaan, mutta en siitä pyydä mitään anteeksi pyytelyä.
Mun puolesta saat olla ihan mikä haluat, mutta suosittelen edelleen, että hakeudt eheytykseen, ei yksistään homoudesta, vaan että sydämesi eheytyisi Jeesuksen hellässä hoidossa, ja pääset tuosta syyttely/itsesääli kompleksistasi.- Ikävystynyt
poikalapsi kirjoitti:
Voi helluntailainen sentään!Kyllä Mohikaani sanoi koko totuuden, että olet> katkeruuden sappea täynnä ihmispolo. Mohikaanilla on edes joskus hyviä hengellisiä asioita, mutta sinulla vain se oman itsesi toistelu ja saivaroiminen toisten edes-ottamuksista? Tee itsellesi ja muille palvelus ja mene omalle nilviäis palstallesi! Sinuun on kanssa moni jo kyllästynyt: Sinussa ei kyllä asu> hitustakaan rakkautta sun muutakaan ihmismäistä, Sorry
- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
En ala kaivelmaan ianikuisia juttujasi, valehtelit silloin ja yhä vaan, mutta en siitä pyydä mitään anteeksi pyytelyä.
Mun puolesta saat olla ihan mikä haluat, mutta suosittelen edelleen, että hakeudt eheytykseen, ei yksistään homoudesta, vaan että sydämesi eheytyisi Jeesuksen hellässä hoidossa, ja pääset tuosta syyttely/itsesääli kompleksistasi.Kun nyt aina vain väität, että olen valehdellut ja valehtelen, olepa hyvä ja todista huutosi, kuten minä edellä tein, mitä sinun valehteluusi tulee. TODISTA, kun kerran jatkat edelleen, tai olet todistetusti valehtelija.
Eheydy itse. Sinä meistä rikki olet, kun et tajua, että nytkin taistelet tuulimyllyjä vastaan valheinesi. Mohikaani_27 kirjoitti:
En ala kaivelmaan ianikuisia juttujasi, valehtelit silloin ja yhä vaan, mutta en siitä pyydä mitään anteeksi pyytelyä.
Mun puolesta saat olla ihan mikä haluat, mutta suosittelen edelleen, että hakeudt eheytykseen, ei yksistään homoudesta, vaan että sydämesi eheytyisi Jeesuksen hellässä hoidossa, ja pääset tuosta syyttely/itsesääli kompleksistasi.näkyy selvä katkeruus ton poikalapsen kirjoitelusta kun näin sivusta seuraa,ja TODELLA JEESUS VOI PARANTAA HÄNET TOSTA SYNNISTÄ MISTÄ HÄN ON YLPEÄ.
- poikalapsi
aksu521 kirjoitti:
näkyy selvä katkeruus ton poikalapsen kirjoitelusta kun näin sivusta seuraa,ja TODELLA JEESUS VOI PARANTAA HÄNET TOSTA SYNNISTÄ MISTÄ HÄN ON YLPEÄ.
Sinusta kuuluu siis asiaan, että uskovana siunaat Ritarin valheet? Sinusta siis MINÄ olen katkera, ei Ritari, joka sai monoa persuksiin rikottuaan seriffiyssääntöjä? Sinulle tekopyhä Ritari on jumaluusluuloineen oikeassa, vaikka hän puhuu silkkaa sontaa?
Homous ei ole asia, josta ihminen parantuu, koska homous EI OLE sairaus. Koska kukaan ei ole todistettavasti heteroksi muuttunut, ko. muutos on mahdoton. Eipä sitä muualla markkinoidakaan kuin kaikkein sekopäisimpien fundisuksovaisten piireissä. Se on fakta siitä asiasta.
Minua ottaa aidosti päästä tuon Ritarin omahyväinen ja tekopyhä valehtelu. Katkera en ole, mutta minusta on syoraan pahan asialla olemista jatkaa vuodesta toiseen valheen viljelyä Ritari-Mohikaani-Kerubin tapaan.
Minusta VÄHINTÄ, minkä arvoisa herra Ritari nyt tekisi, jos olisi tippaakaan kristitty, olisi TODISTEIDEN esittäminen, kun hän kerran niin oikeassa muka on. Vaan eipä tule todisteita, mikä taas todistaa sen, että valehtelija tässäKIN asiassa on Ritari, en minä.
Helluntailainen pettää aina, kuten demarikin. Samaa paskaa eri paketissa vain! - tuulimyllyjä
poikalapsi kirjoitti:
Kun nyt aina vain väität, että olen valehdellut ja valehtelen, olepa hyvä ja todista huutosi, kuten minä edellä tein, mitä sinun valehteluusi tulee. TODISTA, kun kerran jatkat edelleen, tai olet todistetusti valehtelija.
Eheydy itse. Sinä meistä rikki olet, kun et tajua, että nytkin taistelet tuulimyllyjä vastaan valheinesi.on muuten vaan neljä ja tuoksutte sille mitä harjoitatte. Mutta eheytys on sullekkin mahdollista ja toivotonta tapausta ei ole. Puontikin on muuten entinen puppeli että eiköhän se tiedä asioista huomattavasti paremmin kuin sinä. Mainaatko muuten käydä baarissa viikonloppuna vai vietätkö koti-iltaa?
- poikalapsi
Olet itse pahimpia palstan tuomitsijoita ja syyttelijöitä. Korotat itsesi kovin usein jumalan asemaan "tietämään" milloin mitäkin. Avauksesi on siis enemmän kuin tekopyhä. Katso nyt jo viimeinkin peiliin ja tajua, että juuri sinä teet juuri tuota, mistä muita moitit.
Et ole jumala. Et tiedä kaikkea. Olet vain ihminen, jolla ei ole oikeutta nokkia muita tai vasyailla asiallisiin kysymyksiin töykeästi, kuten mm. eilen teit minulle. Olet saatanallinen käytökseltäsi. Perhettäsi säälin. Ei ole jelppoa varmaan kaltaisesi "tietäjän" kanssa elellä. - susihämmähäkki
"Ei kuitenkaan kukaan voi eroittaa Kristuksen rakkaudesta, ei vaikka TAPETTAISIIN."
Milloinkas viimeksi uskovainen on tapettu Suomessa uskonsa tähden?
Susi tappoi lapsen viimeksi n. 100 v sitten. Uskovat ovat Suomessa paremmassa turvassa, kuin ihmiset susilta, eikä tämä johdu Jumalasta.
Arvaan, että tähän vastataan jotenkin näin: mutta muualla maailmassa uskovia vainotaan ja tapetaan. Näinhän jokin Stefanus lähetys mainostaa.
Jos kristinuskoiset lopettaisivat kristinuskon markkinoinnin muiden uskontojen reviireille, niin saisivat olla vallan rauhassa.
Melkoinen äläkkä syntyi, kun Suomeen perustettiin muslimipuolue.
Esim. islaminuskoisten käännytystyö on aivan yhtä hyväksyttävää kuin kristinuskoisten vastaava. Tosin minua inhottaa kaikki uskonnon markkinointi tasapuolisesti.On henkistä julmuutta, sosiaalista syrjintää, vihan voi osoittaa monella tavalla. vainoten jokaista liikettä, kuuntelulaitteet kotona, yleiset tiedotusvälineet, piilo vainontaa, ja syyllistämistä.
Ihmiset voi tehdä keken elämästä tahansa maanpäällisen helvetin, voimatta juurikaan vastata mitenkään, henkistä julmaa alsitamista, johon ei voi olla mitään syytä kenelläkään joutua sellaiseen alsitukseen.
Jos on yhteiskunna mielestä rikollinen, tai muuten moraaliton, tai jotain vastaavaa.
Oikeamielisyys on silloin esittää syytteet ja viedä asia oikeuteen ja ratkoa asia niikuin oikeusvaltiossa on jo perustulain mukaan ainut oikea tapa, rangaista, jos todetaan syylliseksi, tai vapauttaa, jos ei ole todisteita syylliseksi todeta.
Muuten jos aletaan viidakko oikeudenkäyntiin, ketä tahansa vastaan, hänelle elämä muuttuu helvetiksi ja painajaiseksi, porkkanoista huolimatta.- häh?
Mohikaani_27 kirjoitti:
On henkistä julmuutta, sosiaalista syrjintää, vihan voi osoittaa monella tavalla. vainoten jokaista liikettä, kuuntelulaitteet kotona, yleiset tiedotusvälineet, piilo vainontaa, ja syyllistämistä.
Ihmiset voi tehdä keken elämästä tahansa maanpäällisen helvetin, voimatta juurikaan vastata mitenkään, henkistä julmaa alsitamista, johon ei voi olla mitään syytä kenelläkään joutua sellaiseen alsitukseen.
Jos on yhteiskunna mielestä rikollinen, tai muuten moraaliton, tai jotain vastaavaa.
Oikeamielisyys on silloin esittää syytteet ja viedä asia oikeuteen ja ratkoa asia niikuin oikeusvaltiossa on jo perustulain mukaan ainut oikea tapa, rangaista, jos todetaan syylliseksi, tai vapauttaa, jos ei ole todisteita syylliseksi todeta.
Muuten jos aletaan viidakko oikeudenkäyntiin, ketä tahansa vastaan, hänelle elämä muuttuu helvetiksi ja painajaiseksi, porkkanoista huolimatta.Onkos sulla kuuntelulaitteet kotona? Vieläkö tietokoneesi on tarkan calvonnan alla?
häh? kirjoitti:
Onkos sulla kuuntelulaitteet kotona? Vieläkö tietokoneesi on tarkan calvonnan alla?
Voitko tehdä asialle jotakin? Häh?
Voisitko kertoa, miksi sanoit poistuvasi keskustelupalstalta mutta vaihdoitkin vain nimimerkkiä ja ilmestyit heti uudestaan?
Muutin vaan mieleni, mitäs se sinulle kuuluu! Mulla on oikesu tehdä mitä haluan, enkä ole mitään valehdellut. Voin vaihtaa vaikka heti uuden minimerkin, eikä se kuulu pötkän vertaa sinulle, eikä kenellekkään.
Sano sitten ihan miksi vaan, sehän ruokkii sinun syntistä sydäntäsi, kunhan saat vahingoittaa toista syystä tai syyttä!Mohikaani_27 kirjoitti:
Muutin vaan mieleni, mitäs se sinulle kuuluu! Mulla on oikesu tehdä mitä haluan, enkä ole mitään valehdellut. Voin vaihtaa vaikka heti uuden minimerkin, eikä se kuulu pötkän vertaa sinulle, eikä kenellekkään.
Sano sitten ihan miksi vaan, sehän ruokkii sinun syntistä sydäntäsi, kunhan saat vahingoittaa toista syystä tai syyttä!En ole väittänytkään, ettet saisi. Mutta luikuiluahan se oli.
Työmies2 kirjoitti:
En ole väittänytkään, ettet saisi. Mutta luikuiluahan se oli.
noin ärsyttää? Oliko se sinulle suuri pettymys? Oli mulla tietyt syyt palata, ja kun ehdin poistaa edellisen RO nimmarin, sitä ei voinut enää ottaa takaisin, ja oikeasti halusinkin siitä eroon, koska sitä sovellettiin itse itseni koroittamisen merkkinä. Muutkin, kuin poikalapsi.
Mitä muuten etuja se olisi sinulle antanut, palstaa ajatellen, jos olisin jäänyt pois?
Olisiko kenties tuntunut jotenkin voittajan samppanjat suussasi, olisit riemuinnut hihhulin häviöstä, niinkö? Ja saanut lisää puhtia Jumalan kielteiseen toimintaasi palstalla! Sorry!- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
noin ärsyttää? Oliko se sinulle suuri pettymys? Oli mulla tietyt syyt palata, ja kun ehdin poistaa edellisen RO nimmarin, sitä ei voinut enää ottaa takaisin, ja oikeasti halusinkin siitä eroon, koska sitä sovellettiin itse itseni koroittamisen merkkinä. Muutkin, kuin poikalapsi.
Mitä muuten etuja se olisi sinulle antanut, palstaa ajatellen, jos olisin jäänyt pois?
Olisiko kenties tuntunut jotenkin voittajan samppanjat suussasi, olisit riemuinnut hihhulin häviöstä, niinkö? Ja saanut lisää puhtia Jumalan kielteiseen toimintaasi palstalla! Sorry!Kaduit sentään sitä, että korotit itsesi ritariksi - JOTAIN pientä oiretta häveliäisyydestä sentään! Sitä et kuitenkaan kadu, että valehtelet aina vain.
Tuuliviiri olet: lähtee muka pois ja palaa "syistä", joita ei kerro... Niin, tuli pikaistuksissa siis lähdetyksi ovia paukutellen, ja mieli tekikin takaisin tänne, missä saa valehdella ja parjata ihmisiä, joiden elämän lähtökohdista ei älyä eikä halua edes oppia älyämään. Siinä ne sinun syysi ovat, valehtelija.
Tuopas nyt kiltisti ne TODISTEET esiin, senkin valehtelija. Kun todistat väitteesi, en kutsu sinua enää valehtelijaksi. Jos et todista, vaikenemisesi todistaa, että olet helluntailainen ja VALEHTELIJA.
MOT
Tunnustit siis olevasi hihhuli. Niin: ennen fundamentalistisia kaheleita kutsuttiin hihhuleiksi. Nykyisin heitä useasti kutsutaan terroristeiksi. Sellainenhan sinäkin olet: jankutttava mielen terroristi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2074476Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t833218Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881757Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131357Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181336Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241173Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101121- 501118
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2481109- 511016