Tietääkö kukaan missä Suomessa myydään oxxo-merkkisiä koruja? tosi monissa lehdissä oon niitä nähnyt, mutta mietin, että missä niitä myydään.
MISTÄ OXXO KORUJA???
17
9100
Vastaukset
- ---------------
Modassa
- ssssssssssss
Helsingissä eerikinkadulla Maibellissa
- 0xx0 fan
Ideaparkissa on myös qui mouments myymälässä. ihania :)
- oxxo
Porissa niitä ainakin myydään Muotitavaratalo Ratsulassa!
- oxxo-fani
0xx0 fan kirjoitti:
Ideaparkissa on myös qui mouments myymälässä. ihania :)
Ideaparkin oui moments- myymälästä löytyy mukavasti valikoimaa. Liike muutoinkin tosi ihqu...
- kipa
ainakin helsinki-vantaa lentokentältä ja merkkitavaratalosta vantaan varistossa
- Meijupeikko
Helsingissä koruja myy kampaamo Hiusbaari Iso-Roballa, muistaakseni numero 39:ssä.
- Rose-74
Itse olen ostanut Tampereen Duettosta ja Ideaparkin Oui Momentsista. Jälkimmäisessä on ko. merkkiä enemmän, mistä itse asiassa ostin juuri tänään pari rannekorua. Myyjä sanoi, että tällä viikolla käy tekemässä sisäänostoja ja parin viikon päästä uusimmat korut tulevat myyntiin.
http://www.oxxodesign.se - hattara74
Tietääkö kukaan saako OXXO koruja Oulusta tai lähialueilta?? Voiko niitä tilata netistä?
- Beadrita
Katso Stockmannilta. Nyt niitä on ainakin Turun Stockmannilla.
- -----------------------
Oulussa myy ainakin Pukumies ja Privaatti. Oxxo korujen nettikauppa löytyy osoitteesta www.dots.fi käyppä stekkaamassa!
- Oxxoilija
Ivo Niccolosta.
- tmah
Ivo Nikkolo kauppa on nykyään nimeltään Dots... Freda 38. Siellä on laaja valikoima Oxxo koruja.
- try
Oxxo koruja myydään Stockmanneilla.
- HUHHEIJAAAA
Ainakin Siljan laivalta, ovathan siis ruotsalaisia nuo Oxxot. Mutta ostin kauniin leeeeeveän sormuksen, jossa 4 valetimangia. Ei mennyt edes vuorokautta, kun huomasin yhden tipahtaneen :( :(. Siis sormuksella ei oikein enää mitään arvoa, ja maksoin jotain 34 ekeä!!
Joten ottakaapa selvää mitäs tällaisessa tilanteessa... - NNaNNaNN
Ainakin Stocalla niitä on. Myös laivoilla saattaa olla. netistä kannattaa katsoa Dots... sivuja. Niillä myös toimipaikka Helsingissä.
- Mikko366
Ainakin Twist korukauppa myy netissä OXXO designin koruja.
www.twist.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949