MISTÄ OXXO KORUJA???

eellen

Tietääkö kukaan missä Suomessa myydään oxxo-merkkisiä koruja? tosi monissa lehdissä oon niitä nähnyt, mutta mietin, että missä niitä myydään.

17

8902

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------

      Modassa

    • ssssssssssss

      Helsingissä eerikinkadulla Maibellissa

      • 0xx0 fan

        Ideaparkissa on myös qui mouments myymälässä. ihania :)


      • oxxo

        Porissa niitä ainakin myydään Muotitavaratalo Ratsulassa!


      • oxxo-fani
        0xx0 fan kirjoitti:

        Ideaparkissa on myös qui mouments myymälässä. ihania :)

        Ideaparkin oui moments- myymälästä löytyy mukavasti valikoimaa. Liike muutoinkin tosi ihqu...


    • kipa

      ainakin helsinki-vantaa lentokentältä ja merkkitavaratalosta vantaan varistossa

      • Meijupeikko

        Helsingissä koruja myy kampaamo Hiusbaari Iso-Roballa, muistaakseni numero 39:ssä.


    • Rose-74

      Itse olen ostanut Tampereen Duettosta ja Ideaparkin Oui Momentsista. Jälkimmäisessä on ko. merkkiä enemmän, mistä itse asiassa ostin juuri tänään pari rannekorua. Myyjä sanoi, että tällä viikolla käy tekemässä sisäänostoja ja parin viikon päästä uusimmat korut tulevat myyntiin.

      http://www.oxxodesign.se

    • hattara74

      Tietääkö kukaan saako OXXO koruja Oulusta tai lähialueilta?? Voiko niitä tilata netistä?

      • Beadrita

        Katso Stockmannilta. Nyt niitä on ainakin Turun Stockmannilla.


      • -----------------------

        Oulussa myy ainakin Pukumies ja Privaatti. Oxxo korujen nettikauppa löytyy osoitteesta www.dots.fi käyppä stekkaamassa!


    • Oxxoilija

      Ivo Niccolosta.

      • tmah

        Ivo Nikkolo kauppa on nykyään nimeltään Dots... Freda 38. Siellä on laaja valikoima Oxxo koruja.


    • try

      Oxxo koruja myydään Stockmanneilla.

    • HUHHEIJAAAA

      Ainakin Siljan laivalta, ovathan siis ruotsalaisia nuo Oxxot. Mutta ostin kauniin leeeeeveän sormuksen, jossa 4 valetimangia. Ei mennyt edes vuorokautta, kun huomasin yhden tipahtaneen :( :(. Siis sormuksella ei oikein enää mitään arvoa, ja maksoin jotain 34 ekeä!!

      Joten ottakaapa selvää mitäs tällaisessa tilanteessa...

    • NNaNNaNN

      Ainakin Stocalla niitä on. Myös laivoilla saattaa olla. netistä kannattaa katsoa Dots... sivuja. Niillä myös toimipaikka Helsingissä.

    • Mikko366

      Ainakin Twist korukauppa myy netissä OXXO designin koruja.

      www.twist.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe