Tokio Hotel

taizi^^

(En ole varma kuuluko kysymykseni tänne osioon, mutta olkoon....)

Minulla olisi eräs tärkeä mieltäpainava kysymys:
Tokio Hotellin DVD on ilmestynyt nyt myös Suomeen, ja se tuli kauppoihin 10.10. Mutta mistä kaupasta kyseisen DVD:n voi ostaa? Missään en ole nähnyt, enkä mitään ole kuulutkaan.

Olkaa kilttejä ja vastatkaa pian, tämä on ensimmäinen kerta kun rakastun johonkin bändiin näin paljon! Kaulitzin kaksoset ovat mahtavia ;D

8

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uurrgghh..

      tää ei ny liity mihkään mitenkää mut joku tuolla toisessa keskustelussa väitti että tom kaulitz olis muka kuollu jossai auto-onnettomuudessa :/ mä tiedän ettei se ole totta mut mä vaa halusin varmistaa. siis eihän se ole totta :{

      • taizi^^

        Mitä hittoa?!?

        Kuka idiootti on mennyt väitämään Tomin kuolleen? Selvästi vastoin parempaa tietoaan, sillä Tom on täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Bill oli pari päivää sairaana, jokin kurkunpään tulehdus, vai mikä sillä oli, mutta nyt hänkin on jo suht terve.

        Aina ei kannata uskoa mitä kirjoitetaan.

        PS: Minä löydän tietoni TH:sta epävirallisilta fanisivuilta --> www.tokiohotel.fi

        Mutta eikö kukaan vieläkään tiedä mitään siitä DVD:stä??????


      • http://jasen.suomi24.fi/sis...
        taizi^^ kirjoitti:

        Mitä hittoa?!?

        Kuka idiootti on mennyt väitämään Tomin kuolleen? Selvästi vastoin parempaa tietoaan, sillä Tom on täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Bill oli pari päivää sairaana, jokin kurkunpään tulehdus, vai mikä sillä oli, mutta nyt hänkin on jo suht terve.

        Aina ei kannata uskoa mitä kirjoitetaan.

        PS: Minä löydän tietoni TH:sta epävirallisilta fanisivuilta --> www.tokiohotel.fi

        Mutta eikö kukaan vieläkään tiedä mitään siitä DVD:stä??????

        sitä ko ei tarvita olleskaa


      • taizi^^
        http://jasen.suomi24.fi/sis... kirjoitti:

        sitä ko ei tarvita olleskaa

        En aivan ymmärtänyt viestisi ideaa, ystävä hyvä. Mitä tarkoitat sanoessasi, ettei sitä tarvita ollenkaan? Siis ylleensähän kitaristi on melko tärkeä bändissä, eikö?? Ja JOS halusit vain kommentoida ärsyttääksesi minua ja muita Tokio Hotel faneja, en tajua miksi viitsit vaivautua. Ei tarvitse tulla tutkimaan näitä keskusteluja, jos ei kiinnosta. Mutta jos et pidä Tomista, niin ihan sama minulle, mutta ei se minua erityisemmin kiinnostakkaan. Mutta jos olen erehtynyt, myönnän virheeni ja annan sinulle toki mahdollisuuden selittää.

        Mutta ihmiset, ette vieläkään ole vastanneet itse kysymykseen, jonk alun perin esitin: Mistä löytäisin Tokio Hotellin DVD:n? Löytyykö ihan tavallisesta kaupasta, esim. citymarketista vai pitääkö mennä johonkin ns. levy/musakauppaan?


      • http://jasen.suomi24.fi/sis...
        taizi^^ kirjoitti:

        En aivan ymmärtänyt viestisi ideaa, ystävä hyvä. Mitä tarkoitat sanoessasi, ettei sitä tarvita ollenkaan? Siis ylleensähän kitaristi on melko tärkeä bändissä, eikö?? Ja JOS halusit vain kommentoida ärsyttääksesi minua ja muita Tokio Hotel faneja, en tajua miksi viitsit vaivautua. Ei tarvitse tulla tutkimaan näitä keskusteluja, jos ei kiinnosta. Mutta jos et pidä Tomista, niin ihan sama minulle, mutta ei se minua erityisemmin kiinnostakkaan. Mutta jos olen erehtynyt, myönnän virheeni ja annan sinulle toki mahdollisuuden selittää.

        Mutta ihmiset, ette vieläkään ole vastanneet itse kysymykseen, jonk alun perin esitin: Mistä löytäisin Tokio Hotellin DVD:n? Löytyykö ihan tavallisesta kaupasta, esim. citymarketista vai pitääkö mennä johonkin ns. levy/musakauppaan?

        www.piratebay.org
        Aika hyvä paikka!
        Ja ei, kitaristia ei yleensäkkään tarvita paskabändeissä


    • Tokio Hotel paska

      Jos haluut paskaa musaa lataa netistä nimittäin semmosesta paskasta ku Tokio Hotel ei kannata maksaa yhtään. Oon kyl ihmetelly miks sen laulajan nimi on Bill ku se on nainen? Luulisin..

      • thfani%

        Bill nainen vai? Ja väität musiikkia paskaksi? Kyllä musasta kuulee, että Bill ei ole nainen..et ole tainnut koskaan kuullakkaan TH:n biisejä? No aika monet haukkuvat TH:ta, vaikka eivät ole välttämättä koskaan kuulleetkaan yhtään biisiä. Tai vaan yhden biisin.


      • paska tokio hotel
        thfani% kirjoitti:

        Bill nainen vai? Ja väität musiikkia paskaksi? Kyllä musasta kuulee, että Bill ei ole nainen..et ole tainnut koskaan kuullakkaan TH:n biisejä? No aika monet haukkuvat TH:ta, vaikka eivät ole välttämättä koskaan kuulleetkaan yhtään biisiä. Tai vaan yhden biisin.

        Jätkät näyttää meikattuina, tukissaan ja vaatteissaan ihan naisilta, ovat takuulla homoja tai ainakin transvestiitteja. Lisäksi eivät edes osaa soittaa, biisit ovat surkeita. Kaiken huipuksi on noussut kusi päähän, kun uskovat voivansa tehdä faneilleenkin mitä tahansa. Ovat mokomat kuvatukset hakanneet monesti teinityttö fanejaan, ei voi kuin halveksia tommoisia mänttejä.

        Tuossa vain yksi linkki, noita on enemmänkin.

        http://www.v2.fi/uutiset/viihde/5840/Tokio-Hotel-tahti-loi-fania-poliisitutkinnan-arvoisesti/


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2362
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1980
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      187
      1825
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe