sen lisäksi, että kirjoittelet tänne tyhjänpäiväisyyksiä?
"Älä kysy, älä vastaa"
MarttyyriMallari-TTt
MITÄ HOMMIA TEET...
12
522
Vastaukset
- mitään ihmeellistä.
Olen enimmäkseen. Olen duunissa, vapaalla, olen rämpyttelemässä ja laulamassa, olen kirjoittamassa tänne tyhjänpäiväisyyksiä, olen baarissa, olen kämpillä, olen ajattelemassa, olen ajattelematta, olen nukkumassa, heräämässä ja paljon muuta.
- MI-82
Hanslankarin hommia!
sappia, kitaraa ja kiveksiäni.
jos sinulla ei ole mitään muuta tekemistä kuin kirjottaa tänne roskajuttujasi, niin HANKI ITSELLESI DUUNIA JA JÄTÄ TUO POSKISOLISTIN HOMMA MINULLE!!!
"Minä teen sen tyylillä"
MarttyyriMallari-TTtMarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
jos sinulla ei ole mitään muuta tekemistä kuin kirjottaa tänne roskajuttujasi, niin HANKI ITSELLESI DUUNIA JA JÄTÄ TUO POSKISOLISTIN HOMMA MINULLE!!!
"Minä teen sen tyylillä"
MarttyyriMallari-TTtteillä siellä hoitolassa jonkun sortin netti-aika menossa just nyt.
yrmio kirjoitti:
teillä siellä hoitolassa jonkun sortin netti-aika menossa just nyt.
tähän aikaan saa täältä hullujenhuoneelta lähettää viestejä.
"Sulaudun asvalttiin"
MarttyyriMallari-TTt
- Pidän haistamisesta M
Haistelen omaa anustani aikani kuluksi. Sormi sinne ja sitten sierainten eteen.
Entäpä itse? - fsdffsgfd
Volvoja tienvarsista.
Kirjottelen päättötyötä ja muutamia rästikursseja. Sit soittelen bändissä joka keikkailee ja viikonloppusin oon varastomiehenä....
- Danskuu
hoitovapaalla ja hengaan himan ja kuntosalin väliä keräten rohkeutta palata tammikuusta opettamaan toisten kersoi.
- Älyllä rahaa kerännyt
Köyhillä on köyhien harrastukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156