Kävin lääkärissä tuskallisen hermokivun vuoksi tai itse asiassa pyytämässä kipulääkettä ja eikös tää tauno määrännyt pronaxenia! Olen syönyt tähän kipuun 3 kertaa päivässä 50g tramalia ja nyt toi konitohrori ilmeisesti kuvitteli mun kivun lähtevän noilla lastenlääkkeillä... Vittu mitä tuskaa kun lääkärit eivät uskalla määrätä kunnonkansalaisille lääkettä tarpeeseen. Täytyy varmaan poistua mariaan hakemaan kipulääkettä.
Tramal ja Pronaxen
7
9464
Vastaukset
- kyllä
hermosäryn,mulle ei tramal oikein sopinut,mutta kipuklinikalla määrättiin abalkin ja panacod ja käskettiin terveyskeskuksessa uusia,terveyskeskus lääkäri ehdotti,että miten olisi panadol,sanoin,että panadol ei auta hermosärkyyn niin kirjoitti 50 kpl panacodia joka ei riitä kuin 2 viikoksi,kun mulle oli määrätty 2 kpl 3 kertaa päivässä,että tälläistä kivunhoitoa suomessa.
- ei kiva seuralainen
Pronaxen ja Tramal kyllä painivat hiukan eri sarjassa kivun lievityksessä. Outoa, että lääkäri ei uusinut tramalia, vaan määräsi pronaxenia? Jon keho on tottunut tramalin kaltaisiin lääkkeisiin, ei sitä kipua millään pronaxeneilla kyllä poisteta. Nössö lääkäri!
- pronaxen-.,
ei kiva seuralainen kirjoitti:
Pronaxen ja Tramal kyllä painivat hiukan eri sarjassa kivun lievityksessä. Outoa, että lääkäri ei uusinut tramalia, vaan määräsi pronaxenia? Jon keho on tottunut tramalin kaltaisiin lääkkeisiin, ei sitä kipua millään pronaxeneilla kyllä poisteta. Nössö lääkäri!
ei lievitä hermokipua ollenkaan,itse tossa nakkasin menemään just äsken 2kpltriptyliä,2kpl somatril comp,ja yhden lyrican,että sais edes pari tuntii nukuttua...tramalia en pysty syömään,aikalailla kokeiltu lääkkeitä,tuntuu että tää somatril comp on paras.
- kroonista kipua
ollut yli kaksi vuotta.. Jäin aikoinaan liukuoven väliin ja siitä asti siis kipuillut..
Lääkärissä olen ravannut tämän tämän, kun välillä on ihan tuskaa noiden kipujen kanssa.. Ei kuvattu, ei mitään varsinaista diagnoosia annettu.. Käskettiin liikutella ja ottaa buranaa kipuihin..
Lopulta ehdotettiin fysikaalista hoitoa, kun epäiltiin, että olen itse vainoharhaisuudellani aiheuttanut itselleni jäätyneen olkapään..
Meni hermot, painelin yksityiselle puolelle jossa lääkäri määräsi välittömät magneettikuvat..
Tulos: Olkapäästä nivelkapseli ja jänne revennyt.. Leikkaus tulossa ja vihdoin asiallinen lääkitys.. Päivisin panacod x3 ja nukkumaan mennessä tramal x2..
Näin paljon täällä voi perusterveydenhuoltoon luottaa.. Olisisvat edes tutkineet, jos ei ollut varmuutta mikä vaivaa.. Pöh..
- tutulta
Onkohan meillä sama lekuri? Mä yritin uusia kans tramal-reseptin (100mg) kovaan selkäkipuun, ni lekuri kirjoitti 30 kpl pronaxenia. Eikä ees 500 mg, vaan 250 mg. Suoranaista vittuilua siis.
- kipuileva keijo
Onneksi huomenna pääsee omalle lekurille, joka kirjoittaa heti mulle Tramalit.
- Anonyymi
Minulla ollut selkäkipuun Ardinex/"hyppivään " fipromyalgia kipuun (ranteet, reidet,nilkat) pronaxen.
Ei yhtäaikaa otettuna.
Ovat tehonnut hyvin , kerran vuodessa tarkastus ja respat uusittu tk:ssa aina pyynnöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.715990- 1305299
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4443208Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1021619Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3661219- 301049
- 651011
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46926Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109894Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52869