Jos ikääntyvä maailmantähti tai lähijulkkis saisi valitsa täältä jo olevan nikin. tai vakionimimerkin kuvaamaan itseään, kuka hän olisi? Huumorilla mutta älyllä.
Listassa ensimmäisenä on *mikhaildenisov*
- tämän nikin valitsisi Julio Iglesia
Perustelut: Mies joka rakastaa naisia, on itsekin kohtuullisen näköinen ja muut miehet nyrpistelee.
Kuka hän olisi?
67
3180
Vastaukset
- mies-v57
Kaksi asiaa.Ensinnäkin minusta jokaisen terveen miehen pitäisi ihailla naisia.Minusta ainakin tuntuisi hullunkuriselta olla mies jolla ei olisi yhtään silmää ja sydäntä naiskauneuden päälle.
Minusta se on osa normaalia miehisyyttä.
Minä luulen että me miehet ihan liiikaa
rummutetaan tuon ulkonäön suhteen miehessä.
Uskon että miehen luonne,käytös,luotettavuus,avoin rehellisyys,naiselle on äärettömän tärkeitä.
Vaikka mies on kuinka komea ja puvustettu.Mutta
se ensi vaikutelma on naiselle,että tämä kaveri on täysi lusmu,niin ei se ulkonäkö auta.Olkaa miehet vain oma itsenne,niin varmaan naisia löytyy.
Mitää rohkeutta ei nainen niin arvosta kuin
että uskallat olla itsensä.Tähtiä ja venkuloita
naise ei etsi vaan miehiä!- Nainen.
Juuri näin:-)
- ex_er1
puhut;O) Ulkokultaisuus ei ainakaan minuun tehoo.
- mikhaildenisov
ex_er1 kirjoitti:
puhut;O) Ulkokultaisuus ei ainakaan minuun tehoo.
joka päivä jossain,asutaan varmaan täällä!
- jota mainosti
*Otto Vaan saa Ringon valitsemaan nikikseen *Otto Vaan.
- Otto-Vaan
Otto tietää kitarasta vain sen vanhan sanonnan.
Pidetään kaulasta ja reijän kohalta rämpytettään.:)
Tämä jos mikä sais Ringon valitsemaan pikimiten toisin. - Ringo S
Otto-Vaan kirjoitti:
Otto tietää kitarasta vain sen vanhan sanonnan.
Pidetään kaulasta ja reijän kohalta rämpytettään.:)
Tämä jos mikä sais Ringon valitsemaan pikimiten toisin.näppäilee mieluummin monikielistä kuin.. heh.. niin
toisena jonossa on (virtuaalisesti kaikki ovat aina elossa) *Otto Vaan nikiksi Humphrey Bogart. - Otto-Vaan
Ringo S kirjoitti:
näppäilee mieluummin monikielistä kuin.. heh.. niin
toisena jonossa on (virtuaalisesti kaikki ovat aina elossa) *Otto Vaan nikiksi Humphrey Bogart.Aalto pituudella.:)Sitä samaa minä olen aina sanonut.
Aivan kuin kaksosia ollaan Humphreyn kanssa.:)
Pikkasen vaan eri ikäluokassa painitaan.
- pikkunemirri
Notta Juha Mieto olisi heti ahnehtimassa itselleen Akattoman Miehen paikan :)
- Akaton mies
No sama se seppä tai Mietaa,hih. Miehen mittaasia ukkoja ollahan molemmat. Kyllä mun tuolini kestää ja vielä Sunkin painoon jos sylihin tulisit.
terv. pohojanmaan seppä ja pieni vähän tilaa vievä Tiitu-kani, täältä meiltä. - pikkunemirri
Akaton mies kirjoitti:
No sama se seppä tai Mietaa,hih. Miehen mittaasia ukkoja ollahan molemmat. Kyllä mun tuolini kestää ja vielä Sunkin painoon jos sylihin tulisit.
terv. pohojanmaan seppä ja pieni vähän tilaa vievä Tiitu-kani, täältä meiltä.sylikiikua; pää sinun rintaas vasten kiikuttas ja siihen nukahtasin .. mmmm ja Tiitu ihmettelis että mikäs hyrinä ja pörinä?
- hannuM
monitaitoinen ja osaava Martha Stewart olisi kahden vaiheilla olisiko hän *Namisuku vai *Pirre juupas
- niin varmasti
Kleopatra olisi viehkeä nikkimme ;) *hildurvonhopsis
nim.merk Mettäläinen kehenkään puree komeudellaan tai hienoudellaan, mutta eipä ole tarviskaan. Eiköhän se asiasisältö ole tärkeä mikä nimimerkin taakse sisältyy ja jos neiti57 miellyttää niin mikäpä siinä, oh anteeksi tarkoitin mies57, miten lie lipsahti.
- pässinlihaa
Michael Landon haluaa nikikseen *CannedHeatin, niih
- hildurvonhopsis
Kiitos vain. Taitaa meissä olla samaa näköä - ainakin kun elokuvia on katsonut - hiukset ainakin ja vartalo 20 vuotta sitten.
♥ Terveisin Hildur von Höpsis ♥
Jos saan vapaasti valita, niin varaan sitte heti itselleni Paloman. Voisin mielelläni vaihtaa tavallisen elämäni hänen kanssaan ja käydä tutustumassa espanjan kielisiin maihin. Nythän omana itsenäni en voi sitä tehdä, kun en osaa espanjaa enkä ymmärrä mitä ne puhuvat. Paloman kielitaidolla saisin niistä matkoista enemmän irti.
minun kielitaidollani ja sinun miljoonillasi voisimme kiertää koko ihanan Etelä-Amerikan aloittaen Patagoniasta ja päätyen Kuun ja Auringon pyramideille Meksikoon....(olen tosi otettu valinnastasi:)
T. PalomaPaloma.se.co kirjoitti:
minun kielitaidollani ja sinun miljoonillasi voisimme kiertää koko ihanan Etelä-Amerikan aloittaen Patagoniasta ja päätyen Kuun ja Auringon pyramideille Meksikoon....(olen tosi otettu valinnastasi:)
T. Palomahaluaisin tulla paloman ja miljoonan kanssa, mutta tää Mettis nicci on kait perseestä. plaah
Mettäläinen kirjoitti:
haluaisin tulla paloman ja miljoonan kanssa, mutta tää Mettis nicci on kait perseestä. plaah
Saat tulla mukaan Mettis, et ole p..stä...
- valitan,,
isommat starat ovat jonossa ensin. *Paloman nikikseen nappaa ... kukas muu ... tietenkin:
Heather Locklear - sinut on huomattu
ja omaksi nikikseen sinut *miljoona haluaa Mia Farow
miljoona kirjoitti:
Saat tulla mukaan Mettis, et ole p..stä...
mä olen kans oikeesti sellainen mettäläinen paloma....
sinut on huomattu kirjoitti:
ja omaksi nikikseen sinut *miljoona haluaa Mia Farow
Olen aina arvostanut Miaa.
- Otto-Vaan
Mettäläinen kirjoitti:
haluaisin tulla paloman ja miljoonan kanssa, mutta tää Mettis nicci on kait perseestä. plaah
Vedit heti pisteet kotia.:)
Otto-Vaan kirjoitti:
Vedit heti pisteet kotia.:)
Kyllä sä Otto saat tulla myös mukaan täytyyhän sitä mullekin olla seuraa, jos Paloma vallan Mettiksen kans viihtyis niin mulla olis silloin yksinäistä.
- Otto-Vaan
miljoona kirjoitti:
Kyllä sä Otto saat tulla myös mukaan täytyyhän sitä mullekin olla seuraa, jos Paloma vallan Mettiksen kans viihtyis niin mulla olis silloin yksinäistä.
Kyllähän se minuakin matkailu avartaa,varsinkin noin hyvässä seurassa.:)
miljoona kirjoitti:
tasapuolinen, mutta jos erityistä huolenpitoa joku osoittaa, niin vastaan tuleva olen. Ok ihan tavis vain ja mukavaksikin moni myöntää.
Mettäläinen kirjoitti:
tasapuolinen, mutta jos erityistä huolenpitoa joku osoittaa, niin vastaan tuleva olen. Ok ihan tavis vain ja mukavaksikin moni myöntää.
Vai että ihan erityistä huolenpitoakin...
- metsänhengetär
Anthony Hopkins valitsisi nikikseen *Mettäläinen
- metsänhengetär
Mettäläinen kirjoitti:
perusteluja:))?
ei lähde mukaan helpoimpaan ratkaisuun, analyyttisyys, joskus hiuksiahalkovan niuho, mutta samalla lempeän hykertelevä pohjimmiltaan. Näkee asiat terävästi. Vaatii itseltään liikaa.Siksi hakeutuu yhä enemmän lähemmäksi luontoa.
metsänhengetär kirjoitti:
ei lähde mukaan helpoimpaan ratkaisuun, analyyttisyys, joskus hiuksiahalkovan niuho, mutta samalla lempeän hykertelevä pohjimmiltaan. Näkee asiat terävästi. Vaatii itseltään liikaa.Siksi hakeutuu yhä enemmän lähemmäksi luontoa.
uskalla kirjoittaa enää mitään, sillä aika oikeaan osuva analyysi:))
ps niuho vähän kaivelee, sä oot fiksu , voi perskeleles sentään))- metsänhengetär
Mettäläinen kirjoitti:
uskalla kirjoittaa enää mitään, sillä aika oikeaan osuva analyysi:))
ps niuho vähän kaivelee, sä oot fiksu , voi perskeleles sentään))skannattu ja syynätty, joten jos uutta ilmenee niin sehän merkitsee vain ;))
skannattu ja syynätty, joten jos uutta ilmenee niin sehän merkitsee vain ;))
tuntuu viestisi, voi helvetti sentään tuunko lällyksi, mutta pitkästä aikaa tuntuu hyvältä, että joku minustakin ajattelee myönteisesti.
ps iso mieskin sulaa ja ei ihan helppo))- metsänhengetär
Mettäläinen kirjoitti:
tuntuu viestisi, voi helvetti sentään tuunko lällyksi, mutta pitkästä aikaa tuntuu hyvältä, että joku minustakin ajattelee myönteisesti.
ps iso mieskin sulaa ja ei ihan helppo))löytyi helposti profiilistasi ja erityisesti valitsemastasi nikistä ;))
löytyi helposti profiilistasi ja erityisesti valitsemastasi nikistä ;))
ja liikaa nähdyt. Arvostan kovin lämpöäsi ja osakseni tullutta huomiotasi, koska hyvin harvoin saan sitä. Kiitos!!
Mettäläinen kirjoitti:
ja liikaa nähdyt. Arvostan kovin lämpöäsi ja osakseni tullutta huomiotasi, koska hyvin harvoin saan sitä. Kiitos!!
kerrankin tapaa ihanan miellyttävän ihmisen ja nyt hävisi, taisi olla unta vain. No tätähän samaa tämä elämä plaah.
- essolta
tottakai
- joss jajos
rosolli, jos ei mitään oo tarttunut aataminomenaan?
- jälkeen voitti
Kameleonttisarjan psykiatria esittävä Patrick Nicolas Jean Sixte Ghislain Bauchau tämän *Yleismies Essolta nikin.
Kovasti siihen pyrki itse Kameleontti-Jarodin esittäjäkin. Voiton ratkaisi tuo voittajan aito, kunniotusta herättävä nimikokonaisuus ja ihmisen raadollista luontoa lempeästi ymmärtävä myhäily.
- viehättävä nainen
on sitä myös luonnostaan ja hän: Linda Evans valitsee nikikseen *Sinimarjanen.
varmaan Pirreksi, mutta hän ei yltäisi samalle tasolle. ;))
o-orvokki..ihan mahottomia siellä :))
Hyvää Pyhäpäivän jatkoa täältä, kauniin kuulaasta ja aurinkoisesta Itä-Suomesta.Pirrejuupas kirjoitti:
Hyvää Pyhäpäivän jatkoa täältä, kauniin kuulaasta ja aurinkoisesta Itä-Suomesta.minäkin tuhlaan kaunista päivää ikkunanpesun ja muun sellaisen merkeissä. Niiden välissä tulee houkutus viivähtää täälläkin, ettei liika rasittuisi. ;))
Toivottavasti itse ehdit nautiskella kauniista päivästä ulkonakin. Lisää aurinkoa mieleen ja maisemaan!- Pirre*
optimisti-orvokki kirjoitti:
minäkin tuhlaan kaunista päivää ikkunanpesun ja muun sellaisen merkeissä. Niiden välissä tulee houkutus viivähtää täälläkin, ettei liika rasittuisi. ;))
Toivottavasti itse ehdit nautiskella kauniista päivästä ulkonakin. Lisää aurinkoa mieleen ja maisemaan!menneellä viikolla, nyt parantelen rannettani..siihen taisi tulla rasitusvamma ja kylmä ilmakaan ei kai parantanut tilannetta.
Kiitos, kyllä mie tästä aina lähen - uloskin, pakkohan se on, ettei tässä ihan mörkööntyisi sisälle :)) - Otto-Vaan
Jos vielä Siiri Angerkoski eläisi niin varmalla
valitsisi Pirrejuupaksen,Siiri saisi sorjemman
vartalon ja samalla voisin kuvitella kun Pirre
komentaisi:.....PEKKA.PEKKA. Kuuletko sinä PEKKA. Pirrejuupas kirjoitti:
Hyvää Pyhäpäivän jatkoa täältä, kauniin kuulaasta ja aurinkoisesta Itä-Suomesta.entinen tv-kuuluttaja Leena Rosek vai miten se nyt kirjoitetaan valitsisi Pirrejuupas nimimerkin. Perusteluna yhdennäköisyyttä kuvassa:))
Optimisti- Orvokin valitsisi Lena Harkimo, perusteluna aika yllättävä ja jotain bisnekseen tai kirjanpitoon liittyvää:))
ps. menikö paljon pieleen?- Otto-Vaan
Mettäläinen kirjoitti:
entinen tv-kuuluttaja Leena Rosek vai miten se nyt kirjoitetaan valitsisi Pirrejuupas nimimerkin. Perusteluna yhdennäköisyyttä kuvassa:))
Optimisti- Orvokin valitsisi Lena Harkimo, perusteluna aika yllättävä ja jotain bisnekseen tai kirjanpitoon liittyvää:))
ps. menikö paljon pieleen?Minä jo aattelin miten Pirre on niin tutun näköinen.
Oonkohan minä nyt sekoittanut kaksi henkilöä,kun
itä-Suomessa lomaillessa eräässä kyläkaupassa
melkein aina samaan aikaan oli käymässä tv:ä tuttu
Leena ja äänikin oli sama.Hänellä oli kesäpaikka
siinä lähellä ja on kai vieläkin.
Kyläkauppa vain on lopettanut jo aikoja sitten. Mettäläinen kirjoitti:
entinen tv-kuuluttaja Leena Rosek vai miten se nyt kirjoitetaan valitsisi Pirrejuupas nimimerkin. Perusteluna yhdennäköisyyttä kuvassa:))
ps. menikö paljon pieleen?no, kiitos vain, mutta Leena Kaskela on nätimpi oikeasti, se kys. kuvani on liian hyvä..
Mikäs mettäläinen, olisiko Robin Hood; jousipyssy olalla harppomassa puolustamaan sorrettuja..:)- Hansu :)
Pirrejuupas kirjoitti:
no, kiitos vain, mutta Leena Kaskela on nätimpi oikeasti, se kys. kuvani on liian hyvä..
Mikäs mettäläinen, olisiko Robin Hood; jousipyssy olalla harppomassa puolustamaan sorrettuja..:)Pirre alias Eija Vilpas on tietysti nikki Pirre. Ei muttia.
- Pirre*
Hansu :) kirjoitti:
Pirre alias Eija Vilpas on tietysti nikki Pirre. Ei muttia.
, vai tähellinen Pirre* kö? :)
Mettäläinen kirjoitti:
ps. menikö paljon pieleen?Pirren kohdalla varmaan paremmin. ;))
Jotain tiedän myös bisnekseksen tekemisestä, kirjanpitoasioita käsittelen vain pakon edessä; Hjalliksen kanssa emme ole koskaan ihastuneet toisiimme vaikka olemme muutamia kertoja jutelleet; Lena Harkimo on minua paljon edustavampi, fiksumpi ja tyylikkäämpi - muuten täydellinen osuma. ;D)))))
Kiitos Mettäläinen ja hyviä jahti-ilmoja!- Pirre*
Pirren kohdalla varmaan paremmin. ;))
Jotain tiedän myös bisnekseksen tekemisestä, kirjanpitoasioita käsittelen vain pakon edessä; Hjalliksen kanssa emme ole koskaan ihastuneet toisiimme vaikka olemme muutamia kertoja jutelleet; Lena Harkimo on minua paljon edustavampi, fiksumpi ja tyylikkäämpi - muuten täydellinen osuma. ;D)))))
Kiitos Mettäläinen ja hyviä jahti-ilmoja!laittaa Sinua mihinkään, enkä kenenkään saappaisiin..ja yleensäkään en oikeastaan pidäkään vertailuista, jokainen on oma ihana, tai vähemmän ihan yksilönsä.
Antipatiani vertailuihin juontaa luultavasti lapsuudestani, kun olin aina "vääränlainen"..eli sain kuulla "olet kuin se ja se sukulainen" :( - Pirre*
Pirre* kirjoitti:
laittaa Sinua mihinkään, enkä kenenkään saappaisiin..ja yleensäkään en oikeastaan pidäkään vertailuista, jokainen on oma ihana, tai vähemmän ihan yksilönsä.
Antipatiani vertailuihin juontaa luultavasti lapsuudestani, kun olin aina "vääränlainen"..eli sain kuulla "olet kuin se ja se sukulainen" :(että tämä ketju on tehty ihan leikkimielellä, ja sellaisenahan tämä pitääkin ymmärtää - ja otetaan huumorilla..:)
Pirre* kirjoitti:
laittaa Sinua mihinkään, enkä kenenkään saappaisiin..ja yleensäkään en oikeastaan pidäkään vertailuista, jokainen on oma ihana, tai vähemmän ihan yksilönsä.
Antipatiani vertailuihin juontaa luultavasti lapsuudestani, kun olin aina "vääränlainen"..eli sain kuulla "olet kuin se ja se sukulainen" :(erehtyä niin monia kertoja omien mielikuvieni kanssa, etten yritä enää mielessäni maalailla kuvia puheiden tai kirjoitusten perusteella ihmisten ulkoisesta olemuksesta. Työasioissa ennestään "tuttuja" ensi kertaa fyysisesti kohdattaessa olen pari kertaa hämmentynyt niin, ettei sitä ole voinut olla huomaamatta. Niitä kertoja on sitten naureskeltu yhdessä joskus paljon myöhemmin.
Pienestä pitäen olen tainnut availla omia latujani niin, ettei vertailuja ole enemmälti tehty enkä suoraan ole perinyt kenenkään ulkonäköä. Nykyään hämmästyn joskus, kun huomaan kauan sitten kuolleen isoäitini vilahtavan välillä peilikuvaan. ;))
Omat saappaat ovat ihan hyvät: ovat kärsineet monenlaisia kolkuja matkan varrella, välillä saumat ovat ratkeilleet, korko on katkennut, tai pohja pettänyt, välillä olen korjannut niitä itse, välillä olen saanut siihen hommaan apua. Tämän päivän käytän saappaitten lankkaamiseen ja matka jatkuu - toivottavasti. ;)
Sinun luulen kulkevan ihan omia polkujasi sekä avaavan ja siivoavan reittiä sileämmäksi toisillekin. ;))
Huomasithan, en arvellut sinua omassa kommentissani kenenkään kaltaiseksi, vaan lähestyin kysymystä toisinpäin.
Aurinkoa tähänkin päivääsi!- Pirre*
erehtyä niin monia kertoja omien mielikuvieni kanssa, etten yritä enää mielessäni maalailla kuvia puheiden tai kirjoitusten perusteella ihmisten ulkoisesta olemuksesta. Työasioissa ennestään "tuttuja" ensi kertaa fyysisesti kohdattaessa olen pari kertaa hämmentynyt niin, ettei sitä ole voinut olla huomaamatta. Niitä kertoja on sitten naureskeltu yhdessä joskus paljon myöhemmin.
Pienestä pitäen olen tainnut availla omia latujani niin, ettei vertailuja ole enemmälti tehty enkä suoraan ole perinyt kenenkään ulkonäköä. Nykyään hämmästyn joskus, kun huomaan kauan sitten kuolleen isoäitini vilahtavan välillä peilikuvaan. ;))
Omat saappaat ovat ihan hyvät: ovat kärsineet monenlaisia kolkuja matkan varrella, välillä saumat ovat ratkeilleet, korko on katkennut, tai pohja pettänyt, välillä olen korjannut niitä itse, välillä olen saanut siihen hommaan apua. Tämän päivän käytän saappaitten lankkaamiseen ja matka jatkuu - toivottavasti. ;)
Sinun luulen kulkevan ihan omia polkujasi sekä avaavan ja siivoavan reittiä sileämmäksi toisillekin. ;))
Huomasithan, en arvellut sinua omassa kommentissani kenenkään kaltaiseksi, vaan lähestyin kysymystä toisinpäin.
Aurinkoa tähänkin päivääsi!Totesin vain ihan yleisesti etten oikein tykkää arvioida ketään kirjoitusten perusteella, kun siihen ei koko ihmis ikäkään tahdo riittää, siihen oikeaan arvioon, - aina tulee ylläreitä :)
Enhän minä ole mikään sen kummepi teiden silittäjäkään, olen vain huushollaska isossa perreessä :)
Hyvää plankkipäivää Sinulle :)
- stephanie F
nikki kuuluu ehdottomasti maailman saippuoiden matroonalle SUSAN FLANNERYlle.
oliko tämä tarkoitettu kohteliaisuudeksi vai ihan joksikin muuksi. (Tiedän hahmosta varsin vähän, joten en osaa arvioida osumistakaan.) Kiitän joka tapauksessa huomion osoituksesta ja toivotan hyvää iltaa. ;))
- mikhaildenisov
olis listalla ensimmäisenä?
- oskari :),
olit edellisen aloituksen tekijä, siksipä siksi sinun olisi kuulunut antaa seuraavalle konkarille vastine. Sattuma, puhdas, paljas onnenkantamoinen l sattuma.
- kuvernöörin kanslia
paukahti Isolle-Arskalle sanoo Arnold Schwarzenegger ja lisää "I'll be back"
- ajatellut
Ruotsin feministipuolueen puheenjohtaja puheenjohtaja Gudrun Schyman.
- hunajainen***
Maija-Leena Soinne haluaa nikiksi *namusuku. Iloa, vauhtia ja räiskettä riittää :)
- ottaisi nikikseen
mies vm-57.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477