OMIN KÄSIN ONNEEN

No niin, otetaan esiin illan viimeinen aihe tälle häiriintyneelle palstalle. Sitä ennen haluaisin korostaa, että tämä Miesten-logiikka palsta on tarkoitettu vain miehille (ehkä myös kauniille naisille, jotka ymmärtävät miehistä huumoria)
ja tämä on pelkkää viihdettä meille.
Asiaan: veikkaisin että suurin osa tämän palstan lukioista on yksinäisiä taapertajia ja te joudutte tänäänkin kumppanin sijaan tyytymään omaan käteenne (tarkoitan myös tämän palstan naislukijoita, mutta heidän syynsä ovat varmasti toiset) No, joka asiassa on valoisatkin puolensa.
ETTE AINAKAAN ADIDASTA VOI SAADA!!!


"Hyvää illan jatkoa kaikille"


MarttyyriMallari-TTt

24

1624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khjjljhglgkjjk

      mulla on tossufetissi. Adidasta haluaisin just tänään. :(

    • Marie-Cecile
    • Olen miettinyt.

      Oma hanska on tuttu ja turvallinen, tietää tasan kuinka monta kertaa on pettänyt ja onko pöpöjä. Aina ennen kuin vetelen hanskaan pesen käteni Bliwillä(tm).

      Voi sitä hekumaa, ei tarvitse kuunnella emätinpieruja eikä akan nalkutusta siitä kuinka naapurin Reiska panee paremmin. Voi nussia omaa hanskaa kuin viimeistä päivää, ja siten laueta vaikka minne.

      Oma hanska kunniaan!

    • Papeete1

      Voittaa kirkkaasti huonon..

      Taidankin mennä suihkuun, haluuko joku mukaan? Ei sitten, pidän siellä omaa kivaa ;)

      Hauskat ehtoon jatkot

      • .....

        No tulen tulen! Voisin pestä sut miljoonalla eri tavalla :P

        Mut sä ehdit jo mennä... :(


      • MMies

        Ootkos webbikameraa ajatellut hankkia...?


      • Papeete1
        MMies kirjoitti:

        Ootkos webbikameraa ajatellut hankkia...?

        Eikös kaikilla itteensä kunnioittavilla nörääjillä ole webbikamera? Mulla näkyy tuossa myös nököttävän sellainen muttei ole aavistustakaan miten sitä käytetään ja ehkä on parempi ettei opettelekkaan, tiedä mikä pervo mustakin kehkeytyisi :D


      • Papeete1
        ..... kirjoitti:

        No tulen tulen! Voisin pestä sut miljoonalla eri tavalla :P

        Mut sä ehdit jo mennä... :(

        Olen menossa, ei siellä kauaa mene, moon nopee. Sä voit olla hengessä mukana :)


      • istuu
        Papeete1 kirjoitti:

        Olen menossa, ei siellä kauaa mene, moon nopee. Sä voit olla hengessä mukana :)

        myös yleisössä. Ihkuu....


      • MMies
        Papeete1 kirjoitti:

        Eikös kaikilla itteensä kunnioittavilla nörääjillä ole webbikamera? Mulla näkyy tuossa myös nököttävän sellainen muttei ole aavistustakaan miten sitä käytetään ja ehkä on parempi ettei opettelekkaan, tiedä mikä pervo mustakin kehkeytyisi :D

        Toinen esittää ihan asiallisen kysymyksen ja toinen vääntää heti siitä jotain pervoilua:(


        Ps. setä voi kyllä neuvoa sen käyttöä.


      • Papeete1
        MMies kirjoitti:

        Toinen esittää ihan asiallisen kysymyksen ja toinen vääntää heti siitä jotain pervoilua:(


        Ps. setä voi kyllä neuvoa sen käyttöä.

        on välillä hieman pervo mielikuvitus :D

        Olipas virkistävä suihku, selänpesijää olisi kyllä kaivattu mutta eisemtn.. sain mä itsekkin itteni saippuoitua yms :D

        Kyllä mä tiedän, että mesen kautta se nyt ainakin toimii mutten välitä itse siellä hillua, livenä on kaikki niiiiin paljon parempaa *wirn*


      • MMies
        Papeete1 kirjoitti:

        on välillä hieman pervo mielikuvitus :D

        Olipas virkistävä suihku, selänpesijää olisi kyllä kaivattu mutta eisemtn.. sain mä itsekkin itteni saippuoitua yms :D

        Kyllä mä tiedän, että mesen kautta se nyt ainakin toimii mutten välitä itse siellä hillua, livenä on kaikki niiiiin paljon parempaa *wirn*

        " livenä on kaikki niiiiin paljon parempaa *wirn*"


        Mistä vetoa, niin oot väärässä?:)


      • Papeete1
        MMies kirjoitti:

        " livenä on kaikki niiiiin paljon parempaa *wirn*"


        Mistä vetoa, niin oot väärässä?:)

        Aina oikeassa, kun puhutaan mun makuasioista, ei tarvi edes kokeilla :D


      • MMies
        Papeete1 kirjoitti:

        Aina oikeassa, kun puhutaan mun makuasioista, ei tarvi edes kokeilla :D

        Moon taas varma, notta sun makus vois vielä tosta kehittyä:)


      • Papeete1
        MMies kirjoitti:

        Moon taas varma, notta sun makus vois vielä tosta kehittyä:)

        Liian vanha oppiin uusia temppuja :)


      • MMies
        Papeete1 kirjoitti:

        Liian vanha oppiin uusia temppuja :)

        Sä tarvit vaan määrätietoisen kouluttajan;)


      • Papeete1
        MMies kirjoitti:

        Sä tarvit vaan määrätietoisen kouluttajan;)

        Mä olen se kouluttaja, aina. Muista mun luonne :)


      • MMies
        Papeete1 kirjoitti:

        Mä olen se kouluttaja, aina. Muista mun luonne :)

        Sun luonne oo mitään mun luonteeseen verrattuna. Tai no, miten vain, jos vaihtelua kaipaat?;)


      • Papeete1
        MMies kirjoitti:

        Sun luonne oo mitään mun luonteeseen verrattuna. Tai no, miten vain, jos vaihtelua kaipaat?;)

        On sitten hieno luonne kummallakin :)


    • lukee?

      Että tarkoitettu vain miehille?
      Minusta täällä "keskustelee" ainoastaan keskenkasvuiset pikkupojat,jotka pönkittävät omaa egoaan haukkumalla ja halventamalla naisia.
      Tervemenoa vaan vetämään händyyn,tai vaikka verhoihin.....

      • muka :

        naisia haukuttu?


    • lenkkarit

      sulle joku fetissi? Eipä siinä mitään, jokainen tyylillään.

      Ja mikäs se asia oli? Sellaista ei avauksesta löynyt.

      Mulla on kyllä muija ja vetäsen hanskaan silloin ku siltä tuntuu, mutta tänään ei tunnu kummaltakaan.

    • Iloinen runkkari

      Oma käsi peittoaa kepeästi huonon naisen. Niitä nimittäin riittää.. Miksihän?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe