Onko kukaan tilannut kyseisestä kuvastosta? Itse tilasin edc:n ja espritin vaatteita. Tuleekohan koskaan perille kun tuntui niin epävarmalta palvelu...Saksasta asti toimitus...
otto-kuvasto
8
7121
Vastaukset
- slksljgopwghdlg
jos toimittaa....
- en oo tilannu
Otto on ainakin 50v vanha saksalainen firma, joka on monissa maissa kuuluisin postimyyntifirma. Nyt vihdoin saatiin suomeenkin oma otto, tosin otto-suomen päämaja on viron puolella. Paketti siis lähetetään virosta suomeen. Itse otto-yrityksen päämaja on saksassa.
- mirkkulirkku
en oo tilannu kirjoitti:
Otto on ainakin 50v vanha saksalainen firma, joka on monissa maissa kuuluisin postimyyntifirma. Nyt vihdoin saatiin suomeenkin oma otto, tosin otto-suomen päämaja on viron puolella. Paketti siis lähetetään virosta suomeen. Itse otto-yrityksen päämaja on saksassa.
Mulle ainakin tuli paketti. Tosin toimitus kesti yli kuukauden. Palautin tilaamani vaatteet, mutta en saanut takaisin 7,8€ postikuluja, jotka yleensä muista firmoista saa takaisin jos palauttaa koko tilauksen.
- ennen tilausta
mirkkulirkku kirjoitti:
Mulle ainakin tuli paketti. Tosin toimitus kesti yli kuukauden. Palautin tilaamani vaatteet, mutta en saanut takaisin 7,8€ postikuluja, jotka yleensä muista firmoista saa takaisin jos palauttaa koko tilauksen.
Otto-suomen sivuillla lukee: Toimitusaika on yksi kuukausi, sesonkiaikana mahdollisesti hieman pidempi.
Täällä kaikki toimitustiedot:
http://www.otto-suomi.fi/1505
Turha ruikuttaa jos ei ole ensin tutustunut ehtoihin. - jjgjowejjldjmldjg
ennen tilausta kirjoitti:
Otto-suomen sivuillla lukee: Toimitusaika on yksi kuukausi, sesonkiaikana mahdollisesti hieman pidempi.
Täällä kaikki toimitustiedot:
http://www.otto-suomi.fi/1505
Turha ruikuttaa jos ei ole ensin tutustunut ehtoihin.miksi tilata firmasta jolla kestää toimittaa tuotteet kuukauden ja ylikin???? varmasti samoja / samanalaisia vaatteita saa muualta nopeamminkin.
- petetty
jjgjowejjldjmldjg kirjoitti:
miksi tilata firmasta jolla kestää toimittaa tuotteet kuukauden ja ylikin???? varmasti samoja / samanalaisia vaatteita saa muualta nopeamminkin.
"herää kysymys...." Olet enemmän kuin oikeassa! Siksi haluankin levittää viestiä, että yli 2 kk on tässä odoteltu ja mitään tietoa ei ole firmalla mahdollisesta toimitusajasta...Lähettelen tätä viestiä siksi, että ei toiset joudu pettymään. Minun tapauksessani muuten aluksi luvattiin "jopa" 3 viikon toimitusaika...
- Vivian_31
petetty kirjoitti:
"herää kysymys...." Olet enemmän kuin oikeassa! Siksi haluankin levittää viestiä, että yli 2 kk on tässä odoteltu ja mitään tietoa ei ole firmalla mahdollisesta toimitusajasta...Lähettelen tätä viestiä siksi, että ei toiset joudu pettymään. Minun tapauksessani muuten aluksi luvattiin "jopa" 3 viikon toimitusaika...
Mä oon tilannu kaksi kertaa Otolta ja molemmilla kerroilla tuotteet on tulleet luvatussa ajassa ilman mitään häslinkiä.
- ei onnistu
Valitettavasti kyseinen nettifirma ei ole luotettava. Tein tilaukseni elokuun loppupuolella ja vieläkään (melkein marraskuu) en ole saanut tuotteita. Firmasta ei ole otettu mitään yhteyttä, mutta itse olen kysellyt n. 3-4 viikon välein ja he kertoivat, että ei ole mitään tietoa, milloin voivat toimittaa tilauksen. Heiltä käsinhän ei mitään ilmoituksia oma-aloitteisesti tule. Eli tässähän jo "muotikin vaihtuu" ennenkuin saa mahdollisesti tilauksensa perille...JOS saa koskaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047