Bokserit hajoavat aina haaroista

Miksi??

Miten meillä on jokaisissa Dressmannilta ostetuissa boksereissa nykyään haaroissa iso reikä? Mikä "kuluttaa" boksereita juuri sieltä? Dressmannin bokserit ovat testien mukaan aina kestävimpiä, mutta meillä ne vain hajoavat. Meitä on 4 miespuolista pitämässä kyseisiä boksereita, joten voiko "suolistokaasuilla" tms olla osuutta asiaan? tai hikoilemisella? Tai pesuaineella? Tarvisi jotain järkeviä vastauksia..

9

6683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma the Big

      Meille isomunasille normaalia.Ruotslaisilla pikkumunasilla kestää normaalisti.

    • öäöäöäöäå

      sun kulli on liian terävä!

    • raaps

      Pitäisi pestä pallit paremmin niin ei tarviis raapia housuja rikki.

    • hajottavat bokserit

      Kai se pierut on jotka niitä hajottaa. Lopettakaa lihan ja kaiken epäterveellisen rasvaisen skeidan syöminen niin ei pieretä

    • young man

      Väittäisimpä melkeen niin, että syypäänä on erektiot. Jos kerran kyse on aina samoista boksereista, niin niissä kangas tai ompeleet on sen verran heikkoja haaroissa, että kun toistuvasti seisokit venyttää ja rasittaa kangasta ja haarojen saumaa, niin ajan saatossa kangas ohenee ja sinne syntyy reikä.

      Tsekkaappas joskus, niin huomaat miten boksereita eteenpäin venyttävä seisokki kiristää kangasta just haaroista.

      • pienitytöntyllerö

        joskus housut menee rikki liiallisen pyykin huuhtelu aineen käytön takia.. mutta Poikaystäväni käytti kyseisiä boxereita niin eiköhän olleet kohta rikki sitten ostin hänelle H&M 3 boxerit joululahjaksi ja ne on kohta ollu vuoden käytössä. ovat silti uuden veroiset:) nykyään aina hän ostaa H&M:ltä


      • Anonyymi

        Niin mäkin aattelin erektiosta se johtuu mutta ei mulla nyt hirveesti aina kokoajan seiso mutta heilutan jalkojani yhteen siinä ne ehkä kuluu ja jos pippeliä vasten heiluttaa niin tuntuuhan se vähän kivalta ni se nousee, se on semmoinen "riippuvaisuus" mulla. Esim jotkut puree sormia joo mäkin teen sitä eli puren sormia se on myös yks mun riippuvaosuudesta aijaa joo täähän oli puhe boksujen reikääntymisestä


    • Anonyymi

      Sama mulla aina siimaan tulee reikä pesee kaks kertaa niin niissä on reikä joskus halvemmat mallit kestää useammin paremmin mutta en mä mitää kalliitta dressmannilta osta tavallisesta kaupasta Citymarketilta tai Halpa-Hallista mulla on semmoset jotka istuu hyvin ja sit semmoset jota istuu hyvin mutta tiukemmat mallit ne tiukemmat aina tulee rekkä siihen siimaan pepun ja pippelin väliseen siimaan siis AINA reikä niissä

    • Anonyymi

      Isot kassit roikkuu niin housut hajoo :)

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4894
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3217
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1365
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1196
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      865
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe