Onko kenelläkään kokemuksia iidesrannan päiväkodista tai järvensivun päiväkodista??? Lapselle 2,5v pitäisi saada hoitopaikka ensi keväänä ja olemme juuri muuttannet iidesrantaan. Onko muita kokemuksia alueesta?? vaikuttaa rauhalliselta, mutta onko todellisuudessa näin??
Onko hoitopaikkaa tampereelta vaikea saada???
Kiitokset avusta jo etukäteen!!!
iidesrannan päiväkoti, kokemuksia?
6
4668
Vastaukset 6
- aiheen
olettamukseesi? Miksi epäilet että ongelmia on vaikka näyttää että ei olisi?
- näin on
laita samantien anomus menemän päiväkotiin! vaikka puhutaan 4kk hakuajasta, hakemuksen voi AINA uusia! täällä on ruuhkaa! päiväkoteja suljettu jokunen vuosi sitten ja ny se näkyy. Ite asun järvensivussa, ekaa päiväkotia tarjosivat hervannan perukoille. Sanoin ei ja perustelin suomen lakipykäliä myöten asia; hoitoaika ylittyy päivittäin. Lain mukaan ei saa mennä yli 10h! Si saatiin paikka Nekalasta joka oli kyllä iso mutta tosi hyvä paikka. Rehelliset välittävät hoitajat. Ny järvensivun pvk:ssa. Ja kyl ollu ihan mukava paikak kans. Yleensä eka ei´pääse haluamaansa mut siirtoa vaa si heti hakemaan ku on päässy ees johonki realistisen matkan päässä olevaan pvk:iin.
- paikka olla
Iidesranta ainakaan muutama vuosi sitten. Työntekijöillä tosi huono ilmapiiri joka kyllä tuli huomattua ulkopuolisenakin. Kumosivat kilpaa toistensa lupauksia ja sanomisia, ikinä ei tiennyt mikä oli lopullinen asia. Syömisestä kovin ongelma, lapsi pakotettiin syömään, vaikka ei olisi halunnut ja muut olivat jo päikkäreillä kun lapsi istui kylmän ruokalautasen edessä itkua vääntämässä.
- mkadkmadmkadkmad
Mä olin itse Iidesrannan päiväkodissa ja sielä oli kyllä joitakin hoitajia jotka oli ilkeitä erityslapsille varsinkin.
- sijaistaja
Mä olen tehnyt sijaiskeikkaa muutaman kerran Järvensivun päiväkodissa, olen tykännyt, pieni paikka ja mukavia työntekijöitä. Kannattaa huomioida, että Iidesranta on eri talo! Siitä en osaa sanoa mitään kun en ole siellä ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
- 113799
- 140735
- 37722
- 70637
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu166538- 32529
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58503Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46492Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 63465
- 69455
- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436- 45433
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74426- 35418
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59405