Ongelma on: mulla on silmäluomet tosi kuivat! Tietäiskö joku hyvää keinoa hoitamiseen olen kokeillut kosteusvoidetta mutta ei ole oikein auttanut. Luomien iho on siis todella kuivaa.
Johtuu varmaan siitä kun hieron silmiä aika paljon.
Suuret kiitokset vastaajille jo etukäteen.
Luomet
Buakaw
1
519
Vastaukset
- YSL:n käyttäjä
...ei auta eikä missään nimessä ole edes hyväksi laittaa silmäluomille. Silmänympärysiho on huomattavasti ohkaisempaa ja herkempää kuin kasvojen muu iho ja siksi sille on omat tuotteensa. Itse kärsin samasta ongelmasta aikoinaan ja löysin avun Yves Saint Laurentin silmänympärysvoiteesta. Menepä siis kemppariin ja pyydä myyjältä apua niin pääset "kärsimyksestäsi". Naisena muuten totean, että on todella hieno asia että kannat huolta ihostasi, se on miehillä valitettavatsi aika harvinainen piirre!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096