Olen kauan miettinyt sitä että onko siskollani jotain feromoneja jotka houkuttelee miehet käymään siihen kiinni kuin siat limppuun? Sillä on aina seuraa ja miehet suorastaan pörrää sen ympärillä, vaikkei se ole sen nätimpi kuin minäkään. Enkä minäkä ole nätti...
Käy kiinni ku sika limppuun
8
854
Vastaukset
- huuumoria!
..limpun näköinen kun ne siat sen kimpussa häärää.
- Vaikka et itse huomaisi
Joskus aina ihan pysähtyy ihmettelemään, että voiko olla totta, että nuo kaksi ovat siskoksia. Näyttävät nimittäin joskus niin kovin eripuusta veistetyn näköisiltä. Toiseen ei koskisi pihdeilläkään, ja toisen voisi ottaa vaikka heti mukaansa.
Vertaa esim. lantion muotoja. Onko siskosi lantio leveämpi ja rinnat suuremmat. Ehkä hän on myös löytänyt kaupasta jotain itelleen sopivaa naisellista päällensä. Onko oma juhlapukusi kuin miesten puku. Hänellä on varmaan myös selaiset pehmeät naiselliset jalat ja paksut reidet. Vertaapa omiin kuokkiisi. Karkoitatko miehet räikeillä ja yhtensopivilla värivalinnoillasi ja päästeletkö suustasi sammakoita.- ap.
Toki hän vaatteista on aina ollut enemmän kiinnostunut kuin minä. Toisaalta, noita muotoja minulle on siunaantunut enemmän kuin hänelle.
Ehkä suurin ero onkin siinä, että siskoni on ns. keikkupillu, kun minä taas olen semmosta asiallisempaa sorttia. - kuin painossa
ap. kirjoitti:
Toki hän vaatteista on aina ollut enemmän kiinnostunut kuin minä. Toisaalta, noita muotoja minulle on siunaantunut enemmän kuin hänelle.
Ehkä suurin ero onkin siinä, että siskoni on ns. keikkupillu, kun minä taas olen semmosta asiallisempaa sorttia.Jossakin muussa se sitten mättää. Kyllä miehetkin sen tietty vaistoavat, onko nainen kiinnostunut vai ei. Jos ensimmäisksi sanot, että olet naimisissa ja sinulla on lapsia, on se vähän sama kuin "älä yritä, en ole kiinnostunut sinusta". Kyllä silloin useimmat ymmärtävät vaihtaa kohdetta. Ehkä siskosi osaa heittää läppää ja ei karkoita miehiä kertomalla nisitä kakruistaa ja Existään.
Olin kerran matkalla ja turistiryhmässä oli siskokset, sellainen soma pikkuisen pullukka ja hänen pillikinttu siskonsa. Vaikka se pullukka oli naimissa (sormuksesta päätellen) ja kai vanhempi (lapsista en tiedä), miehet kyllä jaksoivat kiinostua hänestä. Kun kerran sain vähän jututtaa häntä ja porukka näki sen, tutut ja tuntemattomat miehet tulivat kysymään, että tunnenko hänet, mistä hän, jne. Yksi jopa mainitsi, että onpas mukavan näköinen tuo nainen. Se pillikinttu sai poltella kyllä yksinään rauhassa (molemmat polttivat) ilman että kukaan näytti hänestä kiinnostuvan, saati tuli mitään kysymään.
Eli ei se ainakaan sellaisesta ehkä 15 kilosta kiinni ollut.
Niin se vain on.
- Timppa 26
syy se, että hän on hoikka ja kiinteä, sinä taas olet antanut herkuttelulle vallan ja olet kerännyt löysää lihaa? Tunnen siskokset joista toisella on upea hoikka vartalo ja toisella luotaantyöntävän pullukka varsi. Guess what? Hoikka sisko on kuumaa kamaa, pullukka taas seinäruusu. Jos näin on, niin tiedät mitä tehdä.. ;P
- ap.
Olen muuten naimisissa, joten yksin en ole. Siskollani suhteet ovat tulleet ja menneet, pari avioliittoa ja muutama kakru siinä sivussa. Tiedä sitten, kumpi meistä on onnellisempi, jos verrataan?
Alkuperäinen kysymykseni oli siinä mielessä siis teoreettista lajia, kun itse en ole haku päällä ollut enää moneen vuoteen.
Ehkä vain sitten on niin, että miesten enemmistölle on AINA se pinta tärkeämpi kuin sisältö. Panee se vähän miettimään... No, mullehan riittää tämä yksi kumppani vallan mainiosti. - ei tyytyväistä naista taida...
ap. kirjoitti:
Olen muuten naimisissa, joten yksin en ole. Siskollani suhteet ovat tulleet ja menneet, pari avioliittoa ja muutama kakru siinä sivussa. Tiedä sitten, kumpi meistä on onnellisempi, jos verrataan?
Alkuperäinen kysymykseni oli siinä mielessä siis teoreettista lajia, kun itse en ole haku päällä ollut enää moneen vuoteen.
Ehkä vain sitten on niin, että miesten enemmistölle on AINA se pinta tärkeämpi kuin sisältö. Panee se vähän miettimään... No, mullehan riittää tämä yksi kumppani vallan mainiosti.Mitä ihmettä sä sitten odotat? Jos kerran olet onnellinen niin elä oma elämäs ja hoida omat kersas, äläkä kadehdi toisia. Vaan eipä taida sittenkään riittää sulle pelkästään yksi mies ja pari rääkyvää penskaa. Ikää oli..?
- mulle yhtään kuule
ei tyytyväistä naista taida... kirjoitti:
Mitä ihmettä sä sitten odotat? Jos kerran olet onnellinen niin elä oma elämäs ja hoida omat kersas, äläkä kadehdi toisia. Vaan eipä taida sittenkään riittää sulle pelkästään yksi mies ja pari rääkyvää penskaa. Ikää oli..?
1. Olen naimisissa ja ihan tyytyväinen olooni.
2. Kai sitä nyt saa miettiä jotain juttua ihan teoreettisesti? Ellei saa, kerro miksei!
3. En ole kateellinen siskolleni.
4. Ei ole "rääkyviä kakaroita", kuten asian ilmaisit kauniisti. Vihaatko lapsia kenties?
Hirveätä kun näillä palstoilla ei saisi mistään keskustella rauhassa. Heti on joku herneen nenäänsä vetänyt vääristelemässä koko asian ihan vinksalleen. Mikähän sinuakin risoo niin hirveästi? Etkö itse ole saanut seuraa vai mistä tekstistäsi huokuva myrkky mahtaa kummuta?
No älä vastaa, ei minua oikeasti kiinnosta noin aggressiivisen ihmisen jutut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752