Haluisin tietää, kuka esittää biisit Satu teinihoro ja Jammu. Eri tyyppi mikäli jotain tiedän...Haluisko joku pistää niiden sanat tänne? Kiitos ja hyvää kesää kaikille=)
ketkä on esittäjii???
10
3775
Vastaukset
- Hiphop Girl
Tässä on Jammu kappaleen sanat...!
Aika raaka laulu, mut kun kerran halusit niin olkoon sit...!!!
Jammu: Tulkaa lapsoset kyytiin
Lapset: Minkä takii??
Jammu: Mul on paljo karkkii
Lapset: Jee me tullaan...! Mihin me oikeen ollaan
menossa...??
Jammu: Me mennään mettään...
Lapset: Ää se on ihan tylsä paikka...
Jammu: Hiljaa kakarat...!
Jammu setä vittu se lapsia panee, raiskari lapset kerhosta hakee... Mee kyytiin vaan ei oo huolen häivää, se autolla ajaa vaikka koko päivää...
Yläikäraja on 10wee ja jammu vetää mieluiten perseeseen... Päivällä jammu lapsille sanoo: Millai ois pari panoo??
Koulun jälkeen se lapset hakkaa PVC:nsä muovipussiin pakkaa... Illalla jammusetä puskassa kyttää ja jammu huutaa: Kyllä lapset tykkää...!
Jammu on seudun pedofiili kunkku...jos keinussa ei kukaan pieni tyttö kiiku, ei jammu leikkikentälläkään paljoa liiku...!
Kädet ilmaan housut alas, kyllä pikku pillu on paras...älä sattuu...
Kädet ilmaan housut alas, kyllä pikku pillu on paras...älä sattuu... Mutta kun tekee mieli...!
Jammulla on varmaan päässään vikaa, senhän ikänen ois kun nussis sikaa... Lapset tulkaa tänne en mä tapa teitä, päitä keitä... jos en heitä...
Se raiskaa, potkii ja lapsia lyö, yks kaunis päivä se uhritkin syö...
Saatana kersa ota munaa suuhun... en mä haluu... vittu mä hirtän sut puuhun...!
Pikkupillu mielessä, vesi kielessä jammulla koko vitun ala-aste vieressä... autossa jammusetä lapset raiskaa, munaa antaa ja ojaan paiskaa...!
Sen pitunen se... todella kamala laulu...!!!!!
Jammusedät on HIRVEITÄ!!! Varokaa kaikki niitä!!!- jammun tappaja
vittu siis jammu voi haistaa paskat mun mieles************* mikä vitun mulk**u oikeen ääh..
- Jani
Satu Teinihoron esittää Prototyyppi-niminen kokoonpano. Jammun esittäjäksi on useissa lähteissä mainittu Oranssi Paska (jota on myös sanottu Satun esittäjäksi) mutta siitä en ole aivan varma.
- ---
kerroppa miten helvetissä tämä liittyy rap-musiikkiin? noilla kun ei sen kanssa ole mitään tekemistä.
- KultaKutri
Sanoinko mä jotain siitä mihin se liittyy? Okei, ehkä se nyt ei tod ole mitään erikoisen laadukasta tai maailmoja seisauttavaa riimittelyy, mutta ei tääl kaikkee tarvi ottaa niin kuolemanvakavasti. Meillä on kavereiden kanssa hemmetisti hauskoja muistoja, ja silloin sattumoisin soimassa on ollu Satu Teinihoro ja Jammu. Ota se peukku perseestäs ja ala hymyilee=)
- nimetön
jammun on tehny yks alle 20 v jätkä noormarkust, läheltä poria
- Rock *
mist sä sen tiedät? siis k:n? mä meinaan tunnen sen (porista kun oon. noormarkkua vois sanoo poriks, nmarkku ei kaupunki) ja aivan, tehnyt jammu-biisin... jammu on yks äijä ketä piti lapsiaan ullakolla... haahaa. se on ihan wacko'u.
- Anonyymi
Toni Virtanen "apulanta"myös tässä mukana...mutta ollut hissunkissun asiasta julkisuudessa!
- Anonyymi
rap =paskaa melusaastetta öliseviä mölyapinoita.
- Anonyymi
hirveetä paskaa rap= melusaastetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019