Itäkeskuksen Silver Wave

???

Moi,
ihan mielenkiinnosta haluisin kysyä, että onko kellään kokemuksia Itiksen Silver Wavesta? Ilmeisesti ampuvat siellä korvalävistyksiä muuallekin kuin korvalehteen ;O (en ole siis menossa ottamaan sellaista, perus kovanreikiä olen kyllä harkinnut)? Hinnat vaan vaikuttavat jo epäilyttävän halvoilta, eli korujen laatu on tuskin kovin korkea? Onko teillä ampumalla otettujen korvareikien paraneminen mennyt hyvin, onko tulehtunut? Kiitos jo etukäteen! (:

16

5875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korvan rustoalueelle

      lävistyksen ja paraneminen sujui ihan normaalisti (rustoalueilla suht kauan). Ei ole ollut mitään ongelmia ja se ensikorukin oli ihan ok.

    • Tiitu

      Kaks kertaa olen siellä käyny hakemassa korviini lisää metallia. Tällä hetkellä kuus reikää..
      Korut on mitä on, palvelu ok. Kummallakin kerralla reijät parantu nopeesti. Toisella kerralla vaan neiti ampu toisen reijän vähän vinoon, että nyt ei oo rivit ihan suorana korvissa..
      Jos haluat varmistua siitä, ettei korviis kasva arpikudosta ja keloideja, niin käy ihan oikeella lävistäjällä. Ampuminen ei oo hyvä keino ollenkaan.
      Ite kävin ammuttamassa kaikki reijät tietoisena riskeistä. Mut mitäs se persaukinen voi muutakaan..

      • ???

        Kiitos vastauksista, lisää saa toki laittaa :) Juu, noista riskeistä oonkin kuullut ja lukenut, mutta sama vika, rahat on aika vähissä, niin tulis lävistäjällä vaan niin kovin kalliiks :( Tuntuiko siis tämä Silver Wavessa laittaminen hintansa arvoiselta, sehän ei vissiin kovin montaa euroa maksakaan?


      • olis pitänny

        on se niin väärin, että ammutut reijät paranee nopeesti, ja on vielä halpoja. oikeaoppisesti korva pitää puhkoa neuloilla ja sen pitää tulehtua kunnolla. sit se on vast oikee läväri. ikävä kyllä monella on sama kokemus, että paranee nopeasti eikä tulehdu, väärinhän se on.

        miten ne sun keloidis jaksaa, ne on varmaan hirveitä :(


      • Pauliin@
        olis pitänny kirjoitti:

        on se niin väärin, että ammutut reijät paranee nopeesti, ja on vielä halpoja. oikeaoppisesti korva pitää puhkoa neuloilla ja sen pitää tulehtua kunnolla. sit se on vast oikee läväri. ikävä kyllä monella on sama kokemus, että paranee nopeasti eikä tulehdu, väärinhän se on.

        miten ne sun keloidis jaksaa, ne on varmaan hirveitä :(

        Moikka!

        Itselläni on rustolävistys otettu itiksen silverissä jo neljä vuotta sitten, ja äsken mielijohteesta kävin ottamassa nenäkorun. Molemmat ammuttu, ei sattunut edes.. Rusto ei tulehtunut, parantui todella nopeasti. Nenästä en osaa vielä sanoa paljoakaan. Ottaminen ei sattunut ja voin suositella ammattitaidon sekä hinnan puolesta.


      • cashev
        Pauliin@ kirjoitti:

        Moikka!

        Itselläni on rustolävistys otettu itiksen silverissä jo neljä vuotta sitten, ja äsken mielijohteesta kävin ottamassa nenäkorun. Molemmat ammuttu, ei sattunut edes.. Rusto ei tulehtunut, parantui todella nopeasti. Nenästä en osaa vielä sanoa paljoakaan. Ottaminen ei sattunut ja voin suositella ammattitaidon sekä hinnan puolesta.

        Ite oon ottanu yhteensä 7 reikää korviin siellä, ensimmäisen kerran 4 vuotta sitten, viimeksi 2 kk sitten. Korvalehtiin, rustoon, traguksen ja conchin. Vain yksi on tulehtunut, sekin sen takia että en itse jaksanut putsata.
        Ammattitaitosta porukkaa, ja hygienia huippua, parempaa kun monessa muussa paikassa.
        Ja se, et ampuminen ei olis hyvä, on vaan harhakäsitystä. Menkää sinne kysymään ja juttelemaan, ne kertoi mullekin paljon faktaa asiasta :)


      • sillä on
        cashev kirjoitti:

        Ite oon ottanu yhteensä 7 reikää korviin siellä, ensimmäisen kerran 4 vuotta sitten, viimeksi 2 kk sitten. Korvalehtiin, rustoon, traguksen ja conchin. Vain yksi on tulehtunut, sekin sen takia että en itse jaksanut putsata.
        Ammattitaitosta porukkaa, ja hygienia huippua, parempaa kun monessa muussa paikassa.
        Ja se, et ampuminen ei olis hyvä, on vaan harhakäsitystä. Menkää sinne kysymään ja juttelemaan, ne kertoi mullekin paljon faktaa asiasta :)

        suurempi riski ampumalla tehden saada vaarallisiakin tauteja(koska laitetta ei voi desinfioida täydellisesti) mutta ennenkaikkea se paksu tylppä koru runnotaan(ammutaan) korvasta läpi melkoisella voimalla eli kudosta tuhoutuu enemmän verrattuna lävistykseen neulalla ja korun malli/materiaali ei ole sitä kaikkein parasta(ottakaa ihmeessä titaanikorut, vikka maksaskin enemmän) ittellä parantunu ammutut mutta lävistetyt olis ollu helpommat hoitaa. Ja rustossa on suurempi vaara saada arpikudosta kasvamaan monta senttiä halkaisijaltan pallo esim. korvan tai nenän rustoo, oon muutamia nähny enkä itte enää riskiä ottais :o


      • ei kannata
        cashev kirjoitti:

        Ite oon ottanu yhteensä 7 reikää korviin siellä, ensimmäisen kerran 4 vuotta sitten, viimeksi 2 kk sitten. Korvalehtiin, rustoon, traguksen ja conchin. Vain yksi on tulehtunut, sekin sen takia että en itse jaksanut putsata.
        Ammattitaitosta porukkaa, ja hygienia huippua, parempaa kun monessa muussa paikassa.
        Ja se, et ampuminen ei olis hyvä, on vaan harhakäsitystä. Menkää sinne kysymään ja juttelemaan, ne kertoi mullekin paljon faktaa asiasta :)

        uskoo, missään korukaupassa ei tiedetä yhtä hyvin kuin oikeassa liikkeessä jossa lävistäjät koulutetaan, ampua taas saa kuka vaan! Lukekaa lisää ampumisesta niin ei tuu ikäviä yllätyksiä!


      • ...
        sillä on kirjoitti:

        suurempi riski ampumalla tehden saada vaarallisiakin tauteja(koska laitetta ei voi desinfioida täydellisesti) mutta ennenkaikkea se paksu tylppä koru runnotaan(ammutaan) korvasta läpi melkoisella voimalla eli kudosta tuhoutuu enemmän verrattuna lävistykseen neulalla ja korun malli/materiaali ei ole sitä kaikkein parasta(ottakaa ihmeessä titaanikorut, vikka maksaskin enemmän) ittellä parantunu ammutut mutta lävistetyt olis ollu helpommat hoitaa. Ja rustossa on suurempi vaara saada arpikudosta kasvamaan monta senttiä halkaisijaltan pallo esim. korvan tai nenän rustoo, oon muutamia nähny enkä itte enää riskiä ottais :o

        Tuo sama teksti lukuunottamatta loppua löytyy Wormzista


      • Anonyymi

        Hei, anteeksi häiriö.

        Olen yrittänyt selvittää missä tuo kyseinen Silver Wave sijaitsee tai sen yhteystietoja. Kumpaankaan en ole vastausta netistä löytänyt.

        Osaisiko joku siis kertoa missä päin tämä sijaitsee?
        Ja tietääkö joku pitääkö tuonne varata lävistysaika, vai voiko vain mennä paikanpäälle odottamaan vuoroa?


    • K.N.

      Moikka!mulla on kolme reikää korvassa, kaikki silver wawesta.Omasta mielestä kiva putiikki, mulla on ollut pikku ongelmia reikien hoidossa.Niihin kuuluu siis ne normeaalit tulehdukset ja ekoissa reissä oli sellanen.Muuten laatu on hyvä, kannataa kokeilla(:

    • Zetsu

      Viisi reikää sieltä hankkinut (1 rustoon 4 korvalehteen), ja ajatellut hankkia sieltä vielä loputkin. Ystävällistä palvelua ja reikien paikatkin merkittiin tarkasti, että varmasti tulevat samaan linjaan. Koruihin olen ollut tyytyväinen, ei niiden tarvitse kalliita olla ollakseen päteviä. :P

      • ^^nalle^^

        Hyvä tietää että paikka on luotettava. Itse olen menossa ottamaan nenäkorua, ja haluaisin tiedustella onko se kauhean kallista??


    • Tepaz

      Itse olen ottanut sieltä korvakorut.Ihan hyvä palvelu ja paikka.Ei ole mtn tulehduksia tullut.Kannattaa käydä siellä :)

    • Lävistetty tyttönen

      Kävin itse ottamassa 2 reikää lisää Itiksen Silver Wavessa ja ne ovat parantuneet paljon helpommin ja nopeammin kuin mitkään muut reistä mitkä on otettu!:) Eli on ihan turha miettiä niitä hintoja alhaisuutta, ja siis ne paranivat TODELLA nopeasti eikä ollut mitään ongelmia:) Eli senkun ottamaan vaan !! :D:D
      Sehän riippuu sitten myös ihan ihmisistä että miten nopeesti paranee. Ja kuulemma rustot jotka siel on otettu on myös parantuneet helposti ja vaivatta, mutta rustot kannattaa käydä ottamassa kunnon lävistäjällä, koska (omasta kokemuksesta) ampuminen sattuu paljon enemmän kun piikillä pisto.:)

    • Anonyymi

      Itse kävin ottamassa siellä rustokorun, ollut kohta jo yli vuoden ja koru on pysynyt hyvin ja itse rei’itys meni hyvin ei ole tullut mitään tai edes tulehtunut.:) tosiaan taas kaveri kun otti siellä myös niin hänellä taas tulehtui se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe