Tietääkö kukaan ayurveda-hoidoista? Haluaisin käydä Frantsilan neliosaisen kurssin. Voikohan sen jälkeen tehdä hoitoja asiakkaille, vaikka itselläni ei ole taustalla ihmisten hoitoon liittyvää koulutusta? Läheiselläni on hoitola, jossa voisin niitä tehdä. Vai pitääkö minun ensin kouluttautua esim hierojaksi, sairaanhoitajaksi tai kosmetologiksi?
AYURVEDA-hoitaja
2
1526
Vastaukset
- Ayurvedahoitaja
Parempi vastata myöhään kun ei ollenkaan.... Olen itse käynyt ko. kurssin, en tosin Frantsilassa, vaan Muurlassa, missä kouluttaja asuu. Pohjakoulutuksena tulee olla hoitajan tutkinto, lähihoitaja on riittävä. Itse pidän tästä hoitomuodosta erittäin paljon, samoin asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä. Kouluttajat ovat erittäin asiantuntevia ja opetus on perusteellista. Ayurvedassakin koulukuntia on monia, jotka hiukan eroavat toisistaan. Frantsilassa opetettava on lähtöisin Intian Keralasta, se on sopeutettu Suomen oloihin, suomalaisille ihmisille ja hoidoissa käytetään suomalaisista yrteistä tehtyjä öljyjä, mitä itse pidän hyvin tärkeänä.
- Ayurveda
Hei
Kiitos kyselystäsi. Vastaus VEDA KESKUKSESTA.
Kuten kurseilla mainitsemmekin niin on syytä käydä myös Anatomia-fysiologia-tautioppin peruskurssi, joita järjestävät monet oppilaotolset eri puolella Suomessa. Lisäksi vaaditaan emm. ensiapukurssia. Monet opiskelijoista ovatkin jo sairaanhoitajia, hierojia ym. hoitoalan ammaatilaisia.
Pitämämme Ayurveda hoitakurssit ovat periaatteessa jatkokoulutusta.
Katso Luontaishoitajan koulutuksesta sivulta www.lkl.fi.
Olemme kouluttaneet Suomessa Ayurveda hoitoja jo vuodesta 2000 yli 600 henkilölle. Opin olemme saaneet Intian Keralassa olevilta Lääkäreiltä ja mestareilta..
Tervetuloa kanssamme myös seuraavalle Intian Keralaan AYURVEDA HOITO- JA OPINTOMATKALLE , joka 23.10. - 4.11.2011.
Annamme mielellämme lisätietoja :
Anitta Korpela p. 0400.498 770 tai Kalevi Lehtonen p. 040-757 42 43
[email protected]. www.vedakeskus.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on857681- 757555
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1666079Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist554986En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204169Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53900- 383612
- 313547
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1043242Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..173169