Rakas Kristitty

Y SAURUS X

Rakas kristitty kirjoita jotain tänne kivaa.
Minä ainakin odotan hartain mielin mitä tulla saa ja odotan ateistina puhkeavaa kukkaa elämällein, eli mitä se viestittää ja että tajuttais tulla auki kukkaan tästä kuolleesta sanasta pimeydestä valoon joka johdattaa ja katkeruus vuotaa kuiviin uuden tien alussa.
Oi se synnyttävä sana ja tämä lapsi ei ole kuollut
tämä lapsi on vain vammainen.

4

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LEARSI

Mitä sinulle on tapahtunut.
      Voitko kertoa tarkemmin, mikä lapsi on vammainen.

• janoa,niin sinun

maljasi taytetaan.... tule puhtaille lahteille,pois maailman likakaivoilta.
      Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jokainen, joka juo tätä vettä, janoaa jälleen,
      Joh. 4:14 mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".
      hae-etsi-varmasti loydat...l-h

• Kirjoitit, että tämä lapsi on vain vammainen. Kukapa meistä ei olisi tavalla tai toisella vammaisia, sielultaan särkyneitä. Siitä ei vain ole kovin helppo kertoa. Ihmiset ymmärtävät meidät monesti aivan väärin. Kerroit myös, että toivot löytäväsi uuden tien ja valoa elämääsi. Tässä muutamia itselleni tärkeitä Jumalan lohdutuksesta ja huolenpidosta kertovia sanoja:

Lähellä on Herra niitä, joilla on särjetty sydän, ja hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli. Ps 34:19

Hän parantaa ne, joilla on särjetty sydän, ja sitoo heidän haavansa. Ps 147:3

Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi. Jes 57:15

Ja Jeesus sanoi:

sitä, joka tulee minun luokseni, minä en ikinä heitä ulos. Joh 6:37

Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua. Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni. Joh 10:27-28

Minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti. Matt 28:20

Minä olen maailman valo. Se, joka minua seuraa, ei koskaan vaella pimeydessä, vaan hänellä on elämän valo. Joh 8:12

• heivvaann

Rakkaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4330
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      138
      4079
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3736
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      106
      3619
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3547
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3357
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      86
      2921
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2835
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2636
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2344
    Aihe