Rakas kristitty kirjoita jotain tänne kivaa.
Minä ainakin odotan hartain mielin mitä tulla saa ja odotan ateistina puhkeavaa kukkaa elämällein, eli mitä se viestittää ja että tajuttais tulla auki kukkaan tästä kuolleesta sanasta pimeydestä valoon joka johdattaa ja katkeruus vuotaa kuiviin uuden tien alussa.
Oi se synnyttävä sana ja tämä lapsi ei ole kuollut
tämä lapsi on vain vammainen.
Rakas Kristitty
4
192
Vastaukset
- LEARSI
Mitä sinulle on tapahtunut.
Voitko kertoa tarkemmin, mikä lapsi on vammainen. - janoa,niin sinun
maljasi taytetaan.... tule puhtaille lahteille,pois maailman likakaivoilta.
Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jokainen, joka juo tätä vettä, janoaa jälleen,
Joh. 4:14 mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".
hae-etsi-varmasti loydat...l-h Kirjoitit, että tämä lapsi on vain vammainen. Kukapa meistä ei olisi tavalla tai toisella vammaisia, sielultaan särkyneitä. Siitä ei vain ole kovin helppo kertoa. Ihmiset ymmärtävät meidät monesti aivan väärin. Kerroit myös, että toivot löytäväsi uuden tien ja valoa elämääsi. Tässä muutamia itselleni tärkeitä Jumalan lohdutuksesta ja huolenpidosta kertovia sanoja:
Lähellä on Herra niitä, joilla on särjetty sydän, ja hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli. Ps 34:19
Hän parantaa ne, joilla on särjetty sydän, ja sitoo heidän haavansa. Ps 147:3
Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi. Jes 57:15
Ja Jeesus sanoi:
sitä, joka tulee minun luokseni, minä en ikinä heitä ulos. Joh 6:37
Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua. Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni. Joh 10:27-28
Minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti. Matt 28:20
Minä olen maailman valo. Se, joka minua seuraa, ei koskaan vaella pimeydessä, vaan hänellä on elämän valo. Joh 8:12- heivvaann
Rakkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4801753Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781517Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641348Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H161325- 100915
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19876- 51869
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65746Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15731Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722