Seuraava askel..

..vai ei mitään?

Nämä eivät ehkä olleet "viralliset treffit".
Tapasin tosi kivan miehen, hän pyysi syömään, juttelimme & nauroimme.
Hänkin kiitteli ja vaikutti iloiselta & tyytyväiseltä..jatkosta ei kuitenkaan oikein sovittu.

Hieman tuon jälkeen netissä hän laittoi neutraalin viestin miettien niitä näitä eikä sanallakaan maininnut tuota tapaamista. Vastasin ja hieman viittasin kysymyksellä mahdollisiin viikonloppusuunnitelmiin.
Miehestä ei nyt ole kuulunut mitään.

Tekisi hirveästi mieli ottaa yhteyttä ja tavata uudelleen, mutten yhtään tiedä mitä hän ajattelee minusta. Tuskin hän olisi ollut niin mukava niin montaa tuntia ja ottanut yhteyttä, ellei häntä yhtään kiinnostaisi?
Odottaakohan hän vain seuraavaa tapaamisehdotusta minun puoleltani, vai onko tuo "hiljaisuus" nyt vinkki, että häntä ei kiinnosta?
Kuinka kauan sitä voikaan olla hiljaa & pähkäillä, ennen kuin on liian myöhäistä? Tietysti, jos nyt ehdotan jotain, eikä hän oikein innostu, niin silloin sitten voi unohtaa koko jutun, mutta milloin, miten, mitä, missä, apua...?

7

1919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunteellinen miessiili

..olisi kiinnostunut sinut tapaamaan, ylipäätään!
      Millainen vaikutelma sinulla on, onko hän kiinnostunut?
      Kysyitkö häneltä oikein suoraan? Ei peli ole menetetty. Minäpä luulen, että jos juttusille pääsette paremmin, sopiva ajankohta kyllä löytyy. Hänellä voi olla monesta syystä sovittua muutakin menoa. Jos et juttusilla uskalla puhua, laitapa tekstarilla soittopyyntö. Kyllä mies soittaa silloin varmasti!

• <Mies29>

Mies voipi ajatella että pallo on sinulla.

"Tietysti, jos nyt ehdotan jotain, eikä hän oikein innostu, niin silloin sitten voi unohtaa koko jutun, mutta milloin, miten, mitä, missä, apua...? "

Laita viestiä, siitä on helppo kieltäytyä (ohareiden ja tekovaleiden määrä saadaan näin minimiin).

• na-iselle

että toinen valehtelisi. Voi pieni!

• varattu?

Ketjun aloittajana siis mietin.
      Onko mahdollista, että mies olisikin varattu?
      Ei kai varattu mies kuitenkaan kyselisi muita naisia noin vain viettämään iltaa?

Koko päivä on mennyt kun olen meinannut laittaa hänelle viestiä, mutta olen aina sitten perääntynyt arkuuttani.
      Tulen varmaan törmäämään mieheen jatkossakin, niin ei viitsisi sitten riskeerata tuota tai aiheuttaa vaivaantuneisuutta, jos olenkin "vain käsittänyt väärin"..?

• nöösi_poika

Anna nyt vaan mennä. Soita/tekstaa ja kysy mikä on homman nimi. Tuleepahan selville, jos kundisi ei halua tavata.

• Kirjoitat: "...mutten yhtään tiedä mitä hän ajattelee minusta.... "

Telepatia ei vielä toimi riittävän luotettavasti mutta ihmisillä on jo muutamia tuhansia vuosia ollut käytössään puhetaito. Ota yhteyttä, puhu ja keskustele hänen kanssaan, niin ei tarvitse arvailla.

• telepuatti

helepottas olloo jos kyssyy. Ja nuamastahan ja silimistä sen jo näkköö - aenakin minun - jos on sammoo mieltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      375
      8275
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      162
      2616
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      863
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      850
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe