Nämä eivät ehkä olleet "viralliset treffit".
Tapasin tosi kivan miehen, hän pyysi syömään, juttelimme & nauroimme.
Hänkin kiitteli ja vaikutti iloiselta & tyytyväiseltä..jatkosta ei kuitenkaan oikein sovittu.
Hieman tuon jälkeen netissä hän laittoi neutraalin viestin miettien niitä näitä eikä sanallakaan maininnut tuota tapaamista. Vastasin ja hieman viittasin kysymyksellä mahdollisiin viikonloppusuunnitelmiin.
Miehestä ei nyt ole kuulunut mitään.
Tekisi hirveästi mieli ottaa yhteyttä ja tavata uudelleen, mutten yhtään tiedä mitä hän ajattelee minusta. Tuskin hän olisi ollut niin mukava niin montaa tuntia ja ottanut yhteyttä, ellei häntä yhtään kiinnostaisi?
Odottaakohan hän vain seuraavaa tapaamisehdotusta minun puoleltani, vai onko tuo "hiljaisuus" nyt vinkki, että häntä ei kiinnosta?
Kuinka kauan sitä voikaan olla hiljaa & pähkäillä, ennen kuin on liian myöhäistä? Tietysti, jos nyt ehdotan jotain, eikä hän oikein innostu, niin silloin sitten voi unohtaa koko jutun, mutta milloin, miten, mitä, missä, apua...?
Seuraava askel..
7
1938
Vastaukset
- tunteellinen miessiili
..olisi kiinnostunut sinut tapaamaan, ylipäätään!
Millainen vaikutelma sinulla on, onko hän kiinnostunut?
Kysyitkö häneltä oikein suoraan? Ei peli ole menetetty. Minäpä luulen, että jos juttusille pääsette paremmin, sopiva ajankohta kyllä löytyy. Hänellä voi olla monesta syystä sovittua muutakin menoa. Jos et juttusilla uskalla puhua, laitapa tekstarilla soittopyyntö. Kyllä mies soittaa silloin varmasti! - <Mies29>
Mies voipi ajatella että pallo on sinulla.
"Tietysti, jos nyt ehdotan jotain, eikä hän oikein innostu, niin silloin sitten voi unohtaa koko jutun, mutta milloin, miten, mitä, missä, apua...? "
Laita viestiä, siitä on helppo kieltäytyä (ohareiden ja tekovaleiden määrä saadaan näin minimiin).- na-iselle
että toinen valehtelisi. Voi pieni!
- varattu?
Ketjun aloittajana siis mietin.
Onko mahdollista, että mies olisikin varattu?
Ei kai varattu mies kuitenkaan kyselisi muita naisia noin vain viettämään iltaa?
Koko päivä on mennyt kun olen meinannut laittaa hänelle viestiä, mutta olen aina sitten perääntynyt arkuuttani.
Tulen varmaan törmäämään mieheen jatkossakin, niin ei viitsisi sitten riskeerata tuota tai aiheuttaa vaivaantuneisuutta, jos olenkin "vain käsittänyt väärin"..?- nöösi_poika
Anna nyt vaan mennä. Soita/tekstaa ja kysy mikä on homman nimi. Tuleepahan selville, jos kundisi ei halua tavata.
Kirjoitat: "...mutten yhtään tiedä mitä hän ajattelee minusta.... "
Telepatia ei vielä toimi riittävän luotettavasti mutta ihmisillä on jo muutamia tuhansia vuosia ollut käytössään puhetaito. Ota yhteyttä, puhu ja keskustele hänen kanssaan, niin ei tarvitse arvailla.- telepuatti
helepottas olloo jos kyssyy. Ja nuamastahan ja silimistä sen jo näkköö - aenakin minun - jos on sammoo mieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654