En viitsi edes ajatellaa millainen sakki siellä ruutujen takaa lähettää näitä viestejä tänne. Jopa minun kaltainen vakavasti elämään suhtautuva vapaa-ajattelija alkaa käyttäytyä psykoottisesti tätä palstaa lukiessa ja heittää häiriintynyttä
juttua kehiin.
"Käykää välillä ulkona tuulettumassa"
MarttyyriMallari-TTt
KIROTTUJEN PALSTA
8
519
Vastaukset 8
- päätellen
taidat tosiaankin olla kirottu.
sanoit ja olet ehkä oikeassakin. Sitten ihmettelen sellaistakin, että kuinka te jaksatte istua KOKO VITUN PÄIVÄN TIETOKONEEN ÄÄRELLÄ!!!
Ps: ajan Volvolla...
"Ei työt maita, vai"
MarttyyriMallari-TTt
- rusalkaa
Laita ite jotain vähemmän häiriintynyttä...voisit nostaa tasoa.
yrittänyt kirjoittaa sellaisen just nyt? :()
"Vai menikö taas vituiksi"
MarttyyriMallari-TTt
- setämiehet :
kun eivät ole täällä riehumassa caps lockit päällä kuin metsäläiset niin ovat sitten tuolla ulkona kyyläämässä kylän pikkulapsia volvoissaan... Hyi helevetti kun vain ajatteleekin sitä!
annas kun minä arvaan...taidat harrastaa koottavia ja et ole vieläkään unohtanut
sitä kaaosta, jonka minä aiheutin IPMS-Finlandin keskustelu-foorumilla.
"Tämä on pientä siihen verrattuna"
MarttyyriMallari-TTt
- hiljaa.
Ulkona on pimeää ja kylmää.
- saada apua
ja kiireesti. Jos tuohon tilaan enää apuakaan on saatavissa. Paina vaan ne caps lockit päällä kaasua - on turvallisempaa ymräristöllesi kun se Volvo seisoo pihassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää811119Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani196807- 40735
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br208710Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai178688- 101646
- 40624
- 53589
- 49548
- 24528