miehen hullu sisko

plää,plää,plää

Täysi seko,aina ollutkin.Puhuu paskaa,juoruilee,yrittää kaikin keinoin saada meitä eroamaan,yrittänyt jo kymmenen vuotta.itse vaihtanut miestä kun sukkaa,mikään ei kelpaa,ei tarpeeksi rahaa ja ite kehtaa vielä sillä leuhkia kun on kuulemma niin rahanhimoinen.No sama se,mutta miksi pitää omalle veljelle ja veljen perheelle olla kusipää`?Onhan se hevosennaama lapsille sentään täti,niin luulis,mutta kun ne perinnöt ja perinnöt,hoh,hoijaa.Ei saanut tapailla isoisovanhempia,kun rahan perässä mentiin.Nyt pitäs erota,jos appivanhemmat kupsahtaa,etten vaan ole niitä rahoja viemässä.Voi saatana,onko muilla tällästä paskaa?Mulla on ja aina ollu,nyt alkaa kuitenki mitta olla täynnä sitä käärmettä,jaksa edes kaikkea kirjoittaa mitä se on saanut kateudellaan aikaan.Itsellään pyyhkii hyvin,on mies,lapsi,talo,työ mutta silti pitää olla kateellinen joka asiasta ja pahansuopana sekoittaa toisten asioita kokoajan,ja oikeen hämmentää varsinkin kun joku asia jo muutenkin tarpeeksi vaikeeta.Kiitos kun sai tänne vähän edes purkautua:)Kai se on vaan jatkettava,antaa mennä toisesta korvasta.Onneksi mieheni on siskonsa hommat vihdoin tajunnut myös ja silmänsä avannut,ei voi kun nauraa kun välillä kuuntelee miehen kertomia rakkaan kälyn piikittelyjä sun muuta soopaa.

9

2136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä aivokääpä

      olet itse -

      voi sitä siskoraukkaa, joka on tuollaisen kälysen veljensä kautta osakseen saanut.

      Ei voi kun itkeä, jos ei naura. HYH!!!!

    • asiat toisin

      Eli meillä niin asiat niin että veljelläni on aikas seko avovaimo. Emme ole olleet toistemme kanssa tekemisissä muuten kuin sukujuhlissa joskus tavanneet. Sain kuitenkin veljeni avolta todella törkeitä tekstiviestejä kesällä, niissä minua haukuttiin sairaaksi, huoraksi, penikaksi yms... Olin todella yllättynyt näistä viesteistä. Nuorin lapseni oli tuolloin sairaalahoidossa ja todella kipeä, joten pyysin veljeni avoa lopettamaan. Hän totesi vain että on ihan oikein että lapseni on sairas. Homma loppui kun vaihdoin numeroni salaiseksi. Eniten asiassa huolestuttaa veljeni ja heidän kahden pienen poikansa tulevaisuus. Nainen on selvästi sairas mutta mitä minä asialle voin? Olen nähnyt heidän poikiaan veljeni käydessä äitimme luona. Lapset ovat kauhean pelokkaita eivätkä ota kontaktia muihin lapsiin saati aikuisiin.

      • tällästä

        No just tuommosta vähän täälläkin ollut.Nykyään ei huutele suoraan,mutta sitäkin enemmän tekee tuolla selän takana.Vuosia sitten jopa kerran käynyt päälleni,lyönytkin.Mustasukkaisuuttahan se selvästi on,mutta tosi raskasta itselle kun melkeempä joka asiasta.Näistä omista miehistään esimerkiksi.Niin kauan menee hyvin kun uuden tuo kyläilemään,mut annas olla jos mies vaikka juttelee normaalisti ja keskustelee,niin jo on meillä peliä.Suoraan olen kuullut hänen ex-miehiltään tästä,ja varoitettu myös miten kateellinen on.Myös joukko muita ihmisiä,jotka eivät voi ymmärtää,niin kun en minäkään ihan kaikkea,mutta huomanneet ovat ja asiasta itse minulle kertoneet suoraan,mikä hyvä.Onneksi ei enää veljeään pysty manipuloimaan niin kuin ennen.Ennen tuli paljon suuria sotkuja meidän välille aivan turhaan,turhien puheiden ja valheiden takia ja näitä setviessä mennyt vaan aikaa meidänkin parisuhteesta,senkin ajan olisi voinut muutenkin käyttää.Kyllä on törkeää lapsen sairastaessa tuolla lailla käyttäytyä,siellä on veljen vaimolla kans jokunen ruuvi löysällä!?.Koita jaksaa,toivottavasti ei häiritse kokoajan elämääsi,se jos mikä on raskasta jos sitä vuosikaudet kestää niin kuin täällä.Aloitin keskustelun aika kirpakoin sanoin,ja jotkut jo kirjoittivat että itselläni viiraa:),voipi olla,mutta helpotti todella kirjoittaa tänne,niin pystyy pitämään taas mölyt mahassaan.Asioitahan on paljon ja kaikkea en voi edes kirjoittaa koska ovat sellaisia että jos joku tuttu tai hän jne.lukee,arvaa heti kenestä kysymys.Tsemppiä!


    • oppeliini

      Kielenkäyttösi todistaa sinun olevan vähän .....

      Tuollaisella kertomatyylillä sinua on vaikea ottaa vakavasti.

      • veljen vaimo

        Tuli kieltämättä kovin sanoin asia ilmaistua,mutta jos enemmän taustoja kertoisin ymmärtäisitte ehkä enemmän.Parempi tapa purkautua tänne,kun mennä sille mitään päin naamaa sanomaan,hankkia vaan lisää ongelmia itselleen ja mielipahaa.Sen kanssa keskustelemisesta mitään hyötyä ole,ylipäätään mitään voi keskustella.Nyt jaksaa taas monta vuotta kuunnella sitä ja tätä.


    • nimimerkki

      ...ja kaiken takana olikin se,et olivat koko suku juonineet "mahon"siskonsa lapsettomuuteen nopeen ratkaisun...eli entisen aviomieheni ensin hankkimaan nainen joka osoittautuu herkäksi ja sinisilmäiseksi,eri paikkakuntalaiseksi,jolla ei ole lähisukua auttamassa ja mielellään sellaisen joka näyttää olevan vähän erinlainen kun muut...josta on helppo kertoo avio-erossa kaikenlaista kauhutarinaa...soskuille ja mielellään mielenterveys porukoillekkin.

      Tietysti suvun pitää ensin tehdä vieraan mieli sairaaksi...esim.sillä et avio-mies vie talous rahat(vaikka ei ole töissä)kaikki salaa siskoilleen ja siitä valehtelee(jää myöhemmin kiinni),alkaa yöpyä siskonsa luona kun olen tullut laitokselta kuopukseni kanssa ja tietävät ettei maitoni eritys ole lähtenyt käyntiin..siinä sivussa hoidan esikoiseni joka myös on vielä vähän yli vuoden.En pääse kauppaan kun ulkona on kolmekymmentä astetta pakkasta..mieheni vei kännykänkin ,etten soita apua viranomaisilta...Naapurin rouvaltakaan ei voi pyytää apua kun hän on narkkari...tämä henkinen ja taloudellinen kidutus jatkuu ja jatkuu ja viimeinen tikki on kun mieheni kaappaa lapset ja vie teini-siskonsa asuntoon jossa biletetään jatkuvasti yms....vihdoin kun sitten saan yhteyttä soskuihin niin saankin kuulla ,et mieheni onkin sukulaisineen tehneet myyräntyötä selkäni takana eli puhuneet kaksi vuotta minusta niitä kauhu-juttuja, jotka siis eivät olleet totta ja siitä kun sitten reakoin shokilla...katsotaan et olen ollut sellainen koko ajan...ja kun minua sitten ei uskota...lisää shokkia ja nyt kahden vuoden jälkeen trauma.

      Onneksi minulla oli kuitenkin niin paljon voimavaroja, et sain lapseni turvaan taistelun päätteeksi eli heidät on huostattu ja sijoitettu.

      EX-mieheni suku on katkaissut välinsä suutuksissaan veljeensä koska sain selville myös myöhemmin papereita ja tietokonetta tutkiessa et heidän suvussa on insestiä sekä tätä 20v.kestänyttä rahan pesua siskojen hyväksi...yms.

    • dgD<GFDGD<

      senkus annat mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
      onneksi miehesi kuitenkin on tajunnu siskonsa aikeet ja tajunnu sen tavat.
      mut koita pärjää, äläkä ressaa tommotteista bitcheistä. meitä on joka junaan, jokkut on vaan jääny siit junasta :)

    • Etikkakurkku

      , sillä miehen vanhin naimaton sisko on aina ollut tosi outo. Mies oli aina antanut autoaan lainata silloin kun tolla siskolla oli vaan tarve, mutta kun hän alkoi olla mun kanssa, tartti tietysti itse sitä autoa.

      Tästä tämä sisko otti pultit, eikä ole sen jälkeen oikeastaan puhunut mun kanssani. Häipyy huoneesta, jos tulen sinne appelassa. Nykyisin ei tule samoihin juhliin, jos minä menen sinne mieheni kanssa, appiukon hautajaiset oli ainoa poikkeus.

      Yks kerta oltiin anoppia katsomassa sairaalassa, ja tämä sisko tuli huoneen ovesta sisään ja käänty samantien ympäri, kun näki mut siinä petin vieressä.

      Olenkin yrittänyt järjestää, että mies käy sitten yksin esim. anopin äitienpäiväjuhlissa tms. että tämä siskokin voi niihin osallistua pelkäämättä, että törmää minuun. Välillä pienellä paikkakunnalla hankalaa, kun meillä on kerta sama sukunimi, ja joku kysyy, tunnenko ko. henkilön. Kävi myös kerran, kun olemme saman alan ihmisiä, että olimme samassa koulutuksessa, sieltä ei hän voinut lähteä kesken pois, kun työnantaja oli maksanut koulutuksen. Tuntui vaan itsestä pikkasen oudolta, kun tämä sisko poukkoili ihmeellisesti, ettei vaan joutunut vahingossa lähelleni kahvitarjoilun tai wc-käynnin yhteydessä.

      Tiedän, että tämä juttu oli pelkästään tästä auton käytöstä kiinni, koska teki saman jutun miehen tädille, joka lainaili ensin autoaan, mutta sitten joutui käyttämään sitä itse, ja tältä siskolta meni joku matka myttyyn. Sen jälkeen tämä sisko ei käynyt enää ikinä miehen tädin luona.

    • nainhullujensuvusta

      Täälläkin yks miehen siskon uhri. Ei paljon puhu ainakaan päin naamaa, mutta käyttäytyy todella ynseästi minua kohtaan. Ei kysele kuulumisia, vääntää naamaansa ja nokka-pystyssä. Taitaa olla kateellinen ihminen kaikesta ja helvetin mustasukkainen kun veljensä on kuitenkin vaimoonsa lääpällään..itse hän on nainut ukon joka silminnähden ei ole rakastunut, koskaan ollutkaan häneen.
      Siskolla itsellään siis kulissi-liitto, muutenkin elämä on matkoilla pröystäilyä ja rahan palvomista. Päätimme katkaista välit, turhaa pahoittaa mieltään eikä järkeä käyttää aikaa jatkuvaan vertailuun paremmuudesta :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2709
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2607
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      64
      2349
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      195
      1829
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe