kertokaahan joku levy missä olisi mahtavaa intiaani-musiikkia. sellaista missä on rumpuja ja rytmikästä heimolaulantaa? kiitos vastanneille :)
intiaanimusiikki?
9
4691
Vastaukset
- Lapislazuli ei jaksanu kirj...
Uusi levy on ilmestynyt viime vuonna.Harmi,etten osaa tehdä nettiostoksia.Ostaisin varmasti pari levyä heti.Wayra (Jaime Rodriguez)
- jjos löysit
googlesta:Wayra(jaime Rodriguez)Vai halusitko tietää,jotain,minkä saa ilmaiseksi poltettua?Jos näin on,ota huomioon,että porukka saattaa lahjoittaa tuloistaan osan johonkin intiaanireservaattiin!Rakastin Machu Pichua.2 vuotta sitten kävin kuuntelemassa.Länsimaiset rummut oli otettu mukaan ja vieläpä siinä vaiheessa kun näin eka kerta porukan livenä.KAUPALLISUUS oli mennyt taiteen ohi.Petyin.Jos inkkarimusan ystävä olet,elämyksiä Wayran seurassa.
- Sauli
Tällaistako etsit
http://www.powwowcast.com/ - Nativemies
Muutama vuosi sitten Robbie Robertson teki
loistavan hienon levyn intiaanifiiliksillä.
Susoittelen!- chango
Robbie Robertson teki 2 levyä, jotka ovat 1 projekti ja liittyvät alkuperäiskulttuureihin. Loistavasti toteutettu, Tiukkaa ja hyvin aktuellia asiaa. Suosittelen lämpimästi!!!
1. Music for the native americans
2. contact from the underworld of redboy
- rinkkare
Itse rakastuin Kjari nimisen poppoon musiikkiin. Ecuadorin intiaaneja.
- counts
Käy reijos trading post sivuilla
- lea8
En tiedä vieläkö haluat tietoa, mutta itse ostin CD:n nimeltä Indian Meditation porukalta jotka pukeutuvat intiaani asuihin ja esiintyvät eri tapahtumissa satamassa,mahtavaa musiikkia, piän kovasti, viel mukanaan. Olen nähnyt heidät kotkan meripäivillä ja jyväskylän maan ja ween viljan päivillä.
Toivon että tulevat nyt syksyllä näille päiville Jyväskylään 2013. - Anonyymi
Wayra On ihana, meinaas etin itekki minkäniminen, Sain vastauksen heti! Olen häntä kuunnellu! Aivan ihana!! - Piu Piu !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097102Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662116- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992