Jos minulla on musiikkikappale esimerkiksi NetAnttilan musiikkisoittimella tai Media Playerissä, niin miten onnistun lähettämään sen musiikkitiedoston vaikka sähköpostilla ?
tiedän että se onnistuu, koska olen tehnyt sen joskus aikaisemmin. nyt en vaan muista miten sen tein?
Kiitoksia.
musiikkitiedoston lähettäminen s.postilla
9
378
Vastaukset
- vetämällä
tallennuspaikasta spostin liitetiedostoksi.
- Kokemusta omaava
Ainakaan Thunderbird ei osaa drag&droppia vaan liitetiedosto pitää hakea valikon kautta. Muuten lähtee pelkkä linkki tiedoston sijaintiin LÄHETTÄJÄN koneella.
Outlookissa toki juuri kuten kerroit. - vetämällä
Kokemusta omaava kirjoitti:
Ainakaan Thunderbird ei osaa drag&droppia vaan liitetiedosto pitää hakea valikon kautta. Muuten lähtee pelkkä linkki tiedoston sijaintiin LÄHETTÄJÄN koneella.
Outlookissa toki juuri kuten kerroit.Aha, Operan oma käytössä. Luulin, että suunnilleen kaikki spostiohjelmat jo osaisivat noinkin 1kert. jutun.
- hiljaa...
Kokemusta omaava kirjoitti:
Ainakaan Thunderbird ei osaa drag&droppia vaan liitetiedosto pitää hakea valikon kautta. Muuten lähtee pelkkä linkki tiedoston sijaintiin LÄHETTÄJÄN koneella.
Outlookissa toki juuri kuten kerroit.älä kerro tuota mun Thunderbirdeille. Ne kun lisää liitetiedoston raahaamalla.
- parka
Just, mutta mistä minä sen tiedoston haen, kas siinä kysymys.
Kun soitan mm. MediaPlayerillä jotain kappaletta, niin mistä minä sen haen sen tiedoston.
No täytyypi katsella.
NetAnttilan soittimella tiedän että ne on data tiedostossa, mutta ne ovat jotain jfsdjfslfsl -juttuja ja kun niitä on melkein sata kappaletta, mistä tiedän mikä kappale tulee liitetyksi. parka kirjoitti:
Just, mutta mistä minä sen tiedoston haen, kas siinä kysymys.
Kun soitan mm. MediaPlayerillä jotain kappaletta, niin mistä minä sen haen sen tiedoston.
No täytyypi katsella.
NetAnttilan soittimella tiedän että ne on data tiedostossa, mutta ne ovat jotain jfsdjfslfsl -juttuja ja kun niitä on melkein sata kappaletta, mistä tiedän mikä kappale tulee liitetyksi.edes sen vaivan nähdä, että nimeäisit biisisi, kun ne koneellesi tallennat...Olis NIINKU vähän helpompi sitten NIINKU kaverille NIINKU lähettää niitä NIINKU...tietäis mitä lähettää NIINKU....
- parka
ThreeMice kirjoitti:
edes sen vaivan nähdä, että nimeäisit biisisi, kun ne koneellesi tallennat...Olis NIINKU vähän helpompi sitten NIINKU kaverille NIINKU lähettää niitä NIINKU...tietäis mitä lähettää NIINKU....
miten niinku ne voi nimetä niinku, kun Media Playeriin laittaa kopioi cd. niin nehän pamahtaa sinne.
samoin NetAnttilan musasoittimelle. voihan ne niinku avata NetAnttilan datakansiosta ja nimetä, mutta ensin pitää klikata auki ja kuunnella mikä kappale se on niinku.
Katsos, kun ensin pitää tietää se tiedosto niinku, missä ne kappaleet on, mitä niinku menee uudelleen nimeämään niinku. niinku silleen niinku
Ja mulla niinku ei ole sitten niinku enää mitään kysyttävää niinku ainakaan sinulta niinku - 3hiirtä
parka kirjoitti:
miten niinku ne voi nimetä niinku, kun Media Playeriin laittaa kopioi cd. niin nehän pamahtaa sinne.
samoin NetAnttilan musasoittimelle. voihan ne niinku avata NetAnttilan datakansiosta ja nimetä, mutta ensin pitää klikata auki ja kuunnella mikä kappale se on niinku.
Katsos, kun ensin pitää tietää se tiedosto niinku, missä ne kappaleet on, mitä niinku menee uudelleen nimeämään niinku. niinku silleen niinku
Ja mulla niinku ei ole sitten niinku enää mitään kysyttävää niinku ainakaan sinulta niinkuPyydän anteeksi kertakaikkiaan tylyä ja epäasiallista vastaustani! Ei saisi tulla tänne kirjoittelemaan, kun on pahalla päällä ja vähän viinissä, SORRY! Toivon, että pahoittamani mielesi palaa taas hyväksi ja saat tuon ongelmasi ratkaistua. Anteeksi vielä kerran! terv. ThreeMice
- käsipuu
asioista vaikeita? Klikkaa tiedostoa hiiren oikealla ja valitse lähetä, sitten valitset sähköpostin jolla tiedosto lähetetään, kaipa tuo windowsissakin toimii, sehän on niin 'edistyksellinen' hheh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483