musiikkitiedoston lähettäminen s.postilla

parka

Jos minulla on musiikkikappale esimerkiksi NetAnttilan musiikkisoittimella tai Media Playerissä, niin miten onnistun lähettämään sen musiikkitiedoston vaikka sähköpostilla ?
tiedän että se onnistuu, koska olen tehnyt sen joskus aikaisemmin. nyt en vaan muista miten sen tein?

Kiitoksia.

9

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vetämällä

      tallennuspaikasta spostin liitetiedostoksi.

      • Kokemusta omaava

        Ainakaan Thunderbird ei osaa drag&droppia vaan liitetiedosto pitää hakea valikon kautta. Muuten lähtee pelkkä linkki tiedoston sijaintiin LÄHETTÄJÄN koneella.

        Outlookissa toki juuri kuten kerroit.


      • vetämällä
        Kokemusta omaava kirjoitti:

        Ainakaan Thunderbird ei osaa drag&droppia vaan liitetiedosto pitää hakea valikon kautta. Muuten lähtee pelkkä linkki tiedoston sijaintiin LÄHETTÄJÄN koneella.

        Outlookissa toki juuri kuten kerroit.

        Aha, Operan oma käytössä. Luulin, että suunnilleen kaikki spostiohjelmat jo osaisivat noinkin 1kert. jutun.


      • hiljaa...
        Kokemusta omaava kirjoitti:

        Ainakaan Thunderbird ei osaa drag&droppia vaan liitetiedosto pitää hakea valikon kautta. Muuten lähtee pelkkä linkki tiedoston sijaintiin LÄHETTÄJÄN koneella.

        Outlookissa toki juuri kuten kerroit.

        älä kerro tuota mun Thunderbirdeille. Ne kun lisää liitetiedoston raahaamalla.


      • parka

        Just, mutta mistä minä sen tiedoston haen, kas siinä kysymys.
        Kun soitan mm. MediaPlayerillä jotain kappaletta, niin mistä minä sen haen sen tiedoston.
        No täytyypi katsella.
        NetAnttilan soittimella tiedän että ne on data tiedostossa, mutta ne ovat jotain jfsdjfslfsl -juttuja ja kun niitä on melkein sata kappaletta, mistä tiedän mikä kappale tulee liitetyksi.


      • parka kirjoitti:

        Just, mutta mistä minä sen tiedoston haen, kas siinä kysymys.
        Kun soitan mm. MediaPlayerillä jotain kappaletta, niin mistä minä sen haen sen tiedoston.
        No täytyypi katsella.
        NetAnttilan soittimella tiedän että ne on data tiedostossa, mutta ne ovat jotain jfsdjfslfsl -juttuja ja kun niitä on melkein sata kappaletta, mistä tiedän mikä kappale tulee liitetyksi.

        edes sen vaivan nähdä, että nimeäisit biisisi, kun ne koneellesi tallennat...Olis NIINKU vähän helpompi sitten NIINKU kaverille NIINKU lähettää niitä NIINKU...tietäis mitä lähettää NIINKU....


      • parka
        ThreeMice kirjoitti:

        edes sen vaivan nähdä, että nimeäisit biisisi, kun ne koneellesi tallennat...Olis NIINKU vähän helpompi sitten NIINKU kaverille NIINKU lähettää niitä NIINKU...tietäis mitä lähettää NIINKU....

        miten niinku ne voi nimetä niinku, kun Media Playeriin laittaa kopioi cd. niin nehän pamahtaa sinne.
        samoin NetAnttilan musasoittimelle. voihan ne niinku avata NetAnttilan datakansiosta ja nimetä, mutta ensin pitää klikata auki ja kuunnella mikä kappale se on niinku.

        Katsos, kun ensin pitää tietää se tiedosto niinku, missä ne kappaleet on, mitä niinku menee uudelleen nimeämään niinku. niinku silleen niinku

        Ja mulla niinku ei ole sitten niinku enää mitään kysyttävää niinku ainakaan sinulta niinku


      • 3hiirtä
        parka kirjoitti:

        miten niinku ne voi nimetä niinku, kun Media Playeriin laittaa kopioi cd. niin nehän pamahtaa sinne.
        samoin NetAnttilan musasoittimelle. voihan ne niinku avata NetAnttilan datakansiosta ja nimetä, mutta ensin pitää klikata auki ja kuunnella mikä kappale se on niinku.

        Katsos, kun ensin pitää tietää se tiedosto niinku, missä ne kappaleet on, mitä niinku menee uudelleen nimeämään niinku. niinku silleen niinku

        Ja mulla niinku ei ole sitten niinku enää mitään kysyttävää niinku ainakaan sinulta niinku

        Pyydän anteeksi kertakaikkiaan tylyä ja epäasiallista vastaustani! Ei saisi tulla tänne kirjoittelemaan, kun on pahalla päällä ja vähän viinissä, SORRY! Toivon, että pahoittamani mielesi palaa taas hyväksi ja saat tuon ongelmasi ratkaistua. Anteeksi vielä kerran! terv. ThreeMice


    • käsipuu

      asioista vaikeita? Klikkaa tiedostoa hiiren oikealla ja valitse lähetä, sitten valitset sähköpostin jolla tiedosto lähetetään, kaipa tuo windowsissakin toimii, sehän on niin 'edistyksellinen' hheh.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe