VPS henkilöstöpalvelu

Pitty

Tahtoisin kuulla kokemuksia kyseisestä henkilöstöpalvelusta. Onko toiminta ollut asiallista ja ollaanko oltu tyytyväisiä.

10

6138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 47 vee

      Ilmottauduin VPS:lle viime toukokuussa. Kävin yleishaastattelussa toimistolla, mutta yhtään ainoaa työtarjousta en ole saanut. Sen sijaan Varamiespalvelun kautta sain kolmen kuukauden pestin, joka olisi vakinaistettukin, kahden päivän päästä siitä, kun olin ilmottautunut heille työnhakijaksi =)

      • juuri.............

        töitä VPS:ltä ja olin tyytyväinen opastukseen, palkkaan ja muihin asioihin. Tosin asiakkaalla oli todella kiire saada työvoimaa, joten varmaankin jossain toisessa tilanteessa olisivat ottaneet yhteystiedot ylös eikä mitään olisi kuulunut moneen kuukauteen. Samoja paskoja kaikki firmat, eri paketissa vaan.


    • Anonyymi

      Paska työpaikka. Sopimuksen jälkeen menevät tekemään kahdestaan sopimuksen keikkapaikan kanssa (yhteyshenkilö ja esimies) kahdestaan selän taakse sopimuksen. En suosittele vps henkilöstöpalvelua.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat selän taakse sopimuksella? Olen itse hakemassa VPS:n kautta töihin.


    • Anonyymi

      Ihan ok työvälitysfirma muuten ja mukavat henkilöt toimistolla, mutta ei niiden kautta saanut kuin siivoustöitä, vaikka kokemusta ja koulutusta olisi ollut käsivarren mittainen liuska

      • Anonyymi

        Joo keikkasiivousta vaan mäkään sieltä saanut, palkkataso jäi jälkeen ni vaihdoin toiseen välitysfirmaan


    • Anonyymi

      Tein aluksi pitkään keikkahommia ko. firmassa TES:in minimipalkalla. Minulle tarjottiin parin vuoden keikkailun jälkeen oman alan hommia puolen vuoden mittaseen työsuhteeseen. Otin paikan vastaan ja nykyään oon ihan asiakkaan kirjoilla vakituisessa työsuhteessa. Vaikutti ainakin aikanani, että Vepsin yhteyshenkilöillä ei ollut kiire mihinkään ja hoitivat asiat sovitusti ja laillisesti läpi koko työsuhteen ajan, kun taas vertaa vaikka Baronan porukkaan. Propsit siis Vepsille!

    • Anonyymi

      Olin parivuotta VPS:llä, syksyllä vakinaistettiin asiakkaalle. Kaikki toimi ihan nappiin, palkat aina ajallaan ja oikein. Palkka ei ollu TES:in minimi vaan asiakkaan palkkatason mukainen. 40h viikko myös, eli pekkaset rullasi.

      Se nyppi kun sopparit oli viidessä pätkässä. Lomia ei kahteen vuoteen sitten ollut pitkiä viikonloppuja lukuun ottamatta (pekkaset) enkä kaikkia kertyneitä voinut pitää kun siirryin asiakkaan kirjoille. VPS hoiti kuitenkin sen loppupalkan maksun hyvin, kaikki tuli.

    • Anonyymi

      Kyllä se on tilaajat jotka vedättää näitä vuokrafirmoja tinkaamalla koko ajan kireemmälle ja vuokrafirmat taas yrittää saada halvemmalla porukkaa töihin.Itse olen tehnyt samalla palkalla vuodesta 2014 ja nyt vasta on alkanut vingunta että oletpas kallis mies.tosin vielä on löytynyt töitä mutta pari kertaa olen mennyt työmaalle jossa on joku aloittanut mutta mystisesti kadonnut no olen pari viikkoa korjaillut edellisen tekeleet ja sitten vasta eteenpäin,eli otetaan kuka vaan joka halvalla tekee sillä ei ole väliä tuleeko valmista vai ei ja tämä rakennusalalla jossa tehdään ihmisille kovanrahan asuntoja.

    • Anonyymi

      Nuorille tässä puljussa ei ole tilaa. Kokenut ja asiantuntija vaaditaan töihin ja ilman kokemusta et pääse. Näin minulle puhelimessa sanottiin. Tes-sopimus ei myöskään päde vaan palkkaus olisi alle tes ja olet aina asentajan tiellä. Ihmettelen kummasti näinkö sitä opitaan kokeneeksi työntekijäksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe