Tahtoisin kuulla kokemuksia kyseisestä henkilöstöpalvelusta. Onko toiminta ollut asiallista ja ollaanko oltu tyytyväisiä.
VPS henkilöstöpalvelu
10
6332
Vastaukset
- Nainen 47 vee
Ilmottauduin VPS:lle viime toukokuussa. Kävin yleishaastattelussa toimistolla, mutta yhtään ainoaa työtarjousta en ole saanut. Sen sijaan Varamiespalvelun kautta sain kolmen kuukauden pestin, joka olisi vakinaistettukin, kahden päivän päästä siitä, kun olin ilmottautunut heille työnhakijaksi =)
- juuri.............
töitä VPS:ltä ja olin tyytyväinen opastukseen, palkkaan ja muihin asioihin. Tosin asiakkaalla oli todella kiire saada työvoimaa, joten varmaankin jossain toisessa tilanteessa olisivat ottaneet yhteystiedot ylös eikä mitään olisi kuulunut moneen kuukauteen. Samoja paskoja kaikki firmat, eri paketissa vaan.
- Anonyymi
Paska työpaikka. Sopimuksen jälkeen menevät tekemään kahdestaan sopimuksen keikkapaikan kanssa (yhteyshenkilö ja esimies) kahdestaan selän taakse sopimuksen. En suosittele vps henkilöstöpalvelua.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat selän taakse sopimuksella? Olen itse hakemassa VPS:n kautta töihin.
- Anonyymi
Ihan ok työvälitysfirma muuten ja mukavat henkilöt toimistolla, mutta ei niiden kautta saanut kuin siivoustöitä, vaikka kokemusta ja koulutusta olisi ollut käsivarren mittainen liuska
- Anonyymi
Joo keikkasiivousta vaan mäkään sieltä saanut, palkkataso jäi jälkeen ni vaihdoin toiseen välitysfirmaan
- Anonyymi
Tein aluksi pitkään keikkahommia ko. firmassa TES:in minimipalkalla. Minulle tarjottiin parin vuoden keikkailun jälkeen oman alan hommia puolen vuoden mittaseen työsuhteeseen. Otin paikan vastaan ja nykyään oon ihan asiakkaan kirjoilla vakituisessa työsuhteessa. Vaikutti ainakin aikanani, että Vepsin yhteyshenkilöillä ei ollut kiire mihinkään ja hoitivat asiat sovitusti ja laillisesti läpi koko työsuhteen ajan, kun taas vertaa vaikka Baronan porukkaan. Propsit siis Vepsille!
- Anonyymi
Olin parivuotta VPS:llä, syksyllä vakinaistettiin asiakkaalle. Kaikki toimi ihan nappiin, palkat aina ajallaan ja oikein. Palkka ei ollu TES:in minimi vaan asiakkaan palkkatason mukainen. 40h viikko myös, eli pekkaset rullasi.
Se nyppi kun sopparit oli viidessä pätkässä. Lomia ei kahteen vuoteen sitten ollut pitkiä viikonloppuja lukuun ottamatta (pekkaset) enkä kaikkia kertyneitä voinut pitää kun siirryin asiakkaan kirjoille. VPS hoiti kuitenkin sen loppupalkan maksun hyvin, kaikki tuli. - Anonyymi
Kyllä se on tilaajat jotka vedättää näitä vuokrafirmoja tinkaamalla koko ajan kireemmälle ja vuokrafirmat taas yrittää saada halvemmalla porukkaa töihin.Itse olen tehnyt samalla palkalla vuodesta 2014 ja nyt vasta on alkanut vingunta että oletpas kallis mies.tosin vielä on löytynyt töitä mutta pari kertaa olen mennyt työmaalle jossa on joku aloittanut mutta mystisesti kadonnut no olen pari viikkoa korjaillut edellisen tekeleet ja sitten vasta eteenpäin,eli otetaan kuka vaan joka halvalla tekee sillä ei ole väliä tuleeko valmista vai ei ja tämä rakennusalalla jossa tehdään ihmisille kovanrahan asuntoja.
- Anonyymi
Nuorille tässä puljussa ei ole tilaa. Kokenut ja asiantuntija vaaditaan töihin ja ilman kokemusta et pääse. Näin minulle puhelimessa sanottiin. Tes-sopimus ei myöskään päde vaan palkkaus olisi alle tes ja olet aina asentajan tiellä. Ihmettelen kummasti näinkö sitä opitaan kokeneeksi työntekijäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605944- 1003091
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242366- 212028
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451731Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911727Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791646- 261562
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691491Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374