XXL LEVEÄT POHKEET

Mistä saappaat ??

Mistä mahtaa löytyä pitkävartisia saapikkaita isopohkeiselle??
Maaseudun kaupoista ei löydy. Olen menossa Helsinkiin pian ja toivoisin jotain kauppoja mistä voisin etsiä todella leveävartisia saappaita. Voi olla 2-6 sentin korko.

10

11388

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

      ainakin löytyy. Kaupan nimi on Ylivieskan kenkäkauppa ja siellä on useampia pitkävartisia saappaita jotka mahtuvat myös paksumpaan sääreen. Täältä kaupasta löytyy myös xs-vartisia (siis extrakapeita) saappaita. Myös naistenkenkiä kokoon 44 asti.

    • postimyyntishoppaajatar

      Elloksella oli jotku saappaat, joiden nimikin oli joku "leveävartiset saappaat" tms. Muistelen, ettei korkoa ollut kamalasti, ehkä juuri tuo 2cm.

    • riidu paksujalka

      Gaborin leveävartiset saappaat löysin KenkäMarskista Mannerheimintieltä. Siellä taitaa olla noita erikoiskenkiä muutenkin. Kalliithan ne olivat, mutta toisaalta ainoat jotka menivät kiinni ... nipin napin nuokin.

      • kokemusta on

        varren kapeus ei ole ongelma, jos hankit nahasta valmistetut saapikkaat (siis sisävuorikin nahkaa), sillä vartta voidaan leventää useita senttejä lähes kaikissa tapauksissa, siis jopa 5-7 cm varren yläreunan ympärysmitasta. Eli siis jos hankit laadukkaat saappaat, jotka eivät jää liikkeessä sovitettaessa aivan älyttömän paljon (vrt. em. mitat) auki varrestaan, niin asialle voidaan kyllä tehdä jotain AMMATTITAITOISEN suutarin toimesta. Varren venytys on huomattavasti edullisempi ja helpompikin toimenpide kuin sen kaventaminen. Asiasta kannattaa kylläkin sopia liikkeen kanssa niin, että saapikkaita voi käydä näyttämässä suutarille, joka voi ammatti-ihmisenä sanoa mielipiteensä asiaan, minkä jälkeen vasta ostaja voi tehdä lopullisen päätöksensä saappaiden hankkimisesta, eli siis jonkinlaisella avokauppa-järjestelyllä. Ja kannattaa varautua siihen, että saappaan varsien venytys vie pari-kolme vuorokautta, eli saappaita ei saa saman tien mukaansa suutarilta.. tsemppiä siis etsintään!


    • puodista löysin

      Helsingissä on Boutique 52 (Yrjönkatu1), joka myy isokokoisten vaatteiden ohessa leveävartisia nahkasaappaita. Varren leveydet 44, 48 ja 52 cm.

      • mmmaikkki

        Mulla olis myytävänä ei kertaakaan käytetyt, mustat sappaat. Mun oma pohkeen ympärysmitta on 44cm, ja saappaat olivat pohkeen kohdalta jopa hieman väljät! Torridin Nettisivuilla lukee että kengät mahtuvat aina 46cm pohkeelle asti, mutta menen takuuseen että mahtuvat isommallekin pohkeelle. Kengät on tilattu Jenkeistä, ja linkistä pääsee katsomaan millaset saappaat on kyseessä http://www.torrid.com/torrid/store/product.jsp?FOLDER<>folder_id=253437 4302035992&PRODUCT<>prd_id=845524442201429&bmUID=1263839928636

        Koko on jenkeissä 8, joka vastaa suomalaista kokoa 38,5. Oma kengän kokoni on tasan 38 ja minulle kengät oli hippasen liian isot, eli kengät varmasti menevät 39 kokoisen jalan omistaville. Hinnaltaan kengät olivat 62 dollaria, joihin tuli shipping kulut verot päälle eli lopullinen hinta näille lähenteli 100€. Minä pyydän kengistä 50€ (hintaan sisältyy postikulut), jos hinta kuulostaa kohtuuttomalta niin voin toki neuvotella asiasta.

        Jos jotakuta kiinnostaa niin voi pistää meiliä: [email protected]


      • pallopohje
        mmmaikkki kirjoitti:

        Mulla olis myytävänä ei kertaakaan käytetyt, mustat sappaat. Mun oma pohkeen ympärysmitta on 44cm, ja saappaat olivat pohkeen kohdalta jopa hieman väljät! Torridin Nettisivuilla lukee että kengät mahtuvat aina 46cm pohkeelle asti, mutta menen takuuseen että mahtuvat isommallekin pohkeelle. Kengät on tilattu Jenkeistä, ja linkistä pääsee katsomaan millaset saappaat on kyseessä http://www.torrid.com/torrid/store/product.jsp?FOLDER<>folder_id=253437 4302035992&PRODUCT<>prd_id=845524442201429&bmUID=1263839928636

        Koko on jenkeissä 8, joka vastaa suomalaista kokoa 38,5. Oma kengän kokoni on tasan 38 ja minulle kengät oli hippasen liian isot, eli kengät varmasti menevät 39 kokoisen jalan omistaville. Hinnaltaan kengät olivat 62 dollaria, joihin tuli shipping kulut verot päälle eli lopullinen hinta näille lähenteli 100€. Minä pyydän kengistä 50€ (hintaan sisältyy postikulut), jos hinta kuulostaa kohtuuttomalta niin voin toki neuvotella asiasta.

        Jos jotakuta kiinnostaa niin voi pistää meiliä: [email protected]

        Itse löysin saappaat verkkokaupasta http://kenkäliike.fi ja kun soitin sinne, niin sielläpä olikin samanlainen pallopohje kuin minä ,44 cm, ja hän sovitti varret puolestani. Ihanat hamesaappaat! JA hyvä palvelu!


    • jonnavain1223

      Boutique 52 sieltä löytyy leveävartisia saapikkaita. Ja hienoja ovatkin.
      Ite ostin aika makeet saapikkaat sieltä.

    • Paksupohje

      Yoursclothing.com -> englantilainen nettikauppa, laaja valikoima saappaita reiteville ja muutoinkin leveävartiset kengät sopuhintaan!
      Laaja sekä laadukas valikoima "isoille tytöille" vaatteita; itse olen tilaamiini tuotteisiin todella tyytyväinen!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe