Mulla on niin ikävä sua.

Minä vain

Mitä sulle kuuluu?Ei olla nähty aikoihin.Sen jälkeen kun tuhosit mun viimeisetkin onnenrippeet siitä että palattaisiin yhteen, ei elämästä oo tullut yhtään mitään.
Mä vihaan ja rakastan sua. Haluaisin nähdä sut ja halata sua. Oon tuntenut sut yli 6 vuotta ja nyt en edes saa päähäni kuinka kaunis olet. Mä oon aina täällä odottamassa sua.Mä jaksan odottaa. Mä en voi kun itkee kun kirjotan tätäkin. Mulla on vaan niin ikävä. Ei ole päivääkään etten miettis sua. Muhun sattuu niin paljon.

16

5937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säkin olisit

      mies, näissä kirjoitteluissa voisi olla jotain järkeä. Joskus voisi osua kohdalleen.

      Mutta säkin olet tietysti nainen.

      Ja mä tulen hulluksi kohta.

      Olisit pysynyt kotona sinä yhtenä päivänä. Mulla on ollut ihan tarpeeksi vatsoinkäymisiä muutenkin.

      Olit vielä kauniimpi kuin muistin.

    • mutta kuitenkin...

      sut ottaisin... Kun joskus on vaan niin vaikea ymmärtää. Täällä kotona sitä vieläkin odotellaan ihmeitä ja eivät ole asiat miksikään muuttuneet. Tahtoisin kaikesta huolimatta rutistaa kovaa.

    • Nimetön

      kuusi vuotta täälläkin kulunu ja edelleen kyseinen mies kummittelee päässä. :(
      Alkaa olemaan jo säälittävää

    • kirjaimella

      kyseinien nainen nimi alkaa?

    • Nimeetön

      Samoissa fiiliksissä täälläkin. Erosta tosin ei ole kuin kaksi viikkoa... ensinmäisellä viikolla en tehnyt muuta kuin itkin. Sen jälkeen tulitkin luokseni ja oltiin taas lähekkäin. Seuraavana aamuna olit taas poissa. En yksinkertaisesti jaksa. Hengittäminenkin on työlästä. Tänään erehdyin lukemaan parin kuukauden takaisia sähköposteja työpaikalleni, vatsahapot kääntyi ympäri. Sitä miksi et enää halunnutkaan minua ei kuulema voi pukea sanoiksi, mutta omien sanojesi mukaan en kuulema tule pääsemään sinusta eroon niin helposti. Aina hetkittäin menee paremmin, sitten se ikävä taas iskee, eikä elämästä tule mitään. Haluat että olisin taas onnellinen. En tiedä miksi se on sinulle niin tärkeää. Vihaan kuinka välität olematta kuitenkaan enää omani.

    • ---

      Samalla kun kaipaat häntä, koita jotenkin käydä muuallakin treffeillä -ei itke niin paljon kun on muutakin seuraa -vaikka juttuseuraa edes.

      • ............

        Mutta kun ei kukaan muu kiinnosta. Vaikea siinä on treffailla eikä varman ole reiluakaan.


      • ~nainen~
        ............ kirjoitti:

        Mutta kun ei kukaan muu kiinnosta. Vaikea siinä on treffailla eikä varman ole reiluakaan.

        siinä olen samaa mieltä. Itsellä kokemusta sen verran aiheesta, ettei todellakaan kannata aloittaa uutta suhdetta tai edes treffailla ketään, jos tunteet suuntautuu kuitenkin johonkin toiseen ihmiseen. Se on niin väärin sitä uutta ihmistä kohtaan.


    • sua

      Kuusi vuotta mäkin olin yhdessä ennen, kun ero tuli. Ero oli mun päätös ja nyt alkaa vasta tajuumaan kuin pahasti teki. Ei olla eron jälkeen kertaakaan nähty, muutama kerta vaan soiteltu ja nyt iltasin on välillä niin kova ikävä, että itkettää. En tiedä tulisiko siitä mitään , jos palattaisiin yhteen, mutta pahalta tuntuu olla erossakin. Ei ole helppoa.

      • minäkin...

        Paljon näin ja koin. En sittenkään ollut riittävä... toiseen piti minut vaihtaa. En tiedä taas kerran (vaikka aikaa onkin kulunut) makaan vaan kotimme sohvalla ja itken. Muut naiset eivät tunnu kiinnostavilta ja kaikki jätän aina siihen ekaan tapaamiseen... Ehkä sitten joskus. Toivottavasti edes ymmärrät mitä teit itsellesi ja minulle? Ei ole mullakaan helppoa!


    • Nainen 49

      Tää koskee minuunkin tosi paljon, mutta en voinut muuta kuin purkaa kihlauksemme. En jaksanut enää sitä etten tiedä, milloin taas räjähdät ja keräät kamasi lähteäksesi. Osaan vain soutaa, mutten soutaa ja huopaa yhtäaikaa. Kiitän sinua niistä 6 vuodesta, jotka saimme tuntea myöskin rakkautta, läheisyyttä, yhteenkuuluvuutta. Luulin jo että sinusta saisin loppuelämäkseni elämäntoverin, sielunkumppanin. Ehkä meitä ei ollut tarkoitettukaan yhteen.
      Voin vain sanoa, että rakastan sinua vieläkin, mutta en ole enää rakastunut. Mustasukkaisuutesi tappoi rakkauteni sinua kohtaan. En jaksanut enää olla aina epäilyksen alaisena. Luottamus on kaikkein tärkeintä suhteessa. Mutta petit sen monta kertaa etsiessäsi muita naisia samaan aikaan, kun olit minun kanssani.
      Toivottavasti löydät vielä vertaisesi naisen. Minä yritän jatkaa elämääni eteenpäin, kyynel vierin poskelleni kirjoitan tätä rakkaustarinaamme.
      Kiitos kaikista ihanista patikointireisuistammekin ja tuestasi, kun minulla oli vaikeaa. Nyt kun minulla on taas vaikeaa, en jaksanut enää hoivata sinuakin. Hyvää loppuelämää, ikuisesti pysyt sydämessäni....*itkee*

      • Minä vain

        Ei rakkaus rapistu,Se on meillä tässä ja aina.
        Edelleen ikävä joka päivä.
        Ei ole päivääkään etten miettis sua.
        Miten pääsisin susta yli?
        Voisit edes soittaa mulle joskus.


      • jotakin tuttua
        Minä vain kirjoitti:

        Ei rakkaus rapistu,Se on meillä tässä ja aina.
        Edelleen ikävä joka päivä.
        Ei ole päivääkään etten miettis sua.
        Miten pääsisin susta yli?
        Voisit edes soittaa mulle joskus.

        Tuli tekstiviestinä vuosia sitten... Kaipaatko miestä vai naista?


    • Tis

      Täällä ois ihana mies lapista 42 vee. Olen yksinäinen ihminen ei ole nähty pitkään aikaan minulla on ikävä sinua.

    • kyntäjänkauhutar

      Täällä 69v homopoika Vaasasta (tosin kaikki täällä asuvat taitavat olla enemmän taikka vähemmän hintahtavia.. ), joka jo toista vuotta täällä odottamassa sua perä sojossa

    • EnoHomo

      Itelläki peräojossa siuta varten isä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe