italialainen nais laulaja

neo,,,...

kappaleen sanat menee joten kuten näin tutimi sola setse im cora berme unatraskas ojone välissä tulee agustisella kitaralla soitettu soolo en saa muuta autavaa mieleen laulaa italiaksi ei ole nyt tämän vuoden mutta jota kuinkin menis 99-2000 suuntaan piru kun ei osaa italiaa mut senhän jo näkeekin tosta mun soheluksesta kiitos jos joku sais jotain selkoa tosta

5

3692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avutonta

      Naislaulaja kirjoitetaan yhteen. On siis ns. yhdyssana". Et varmaankaan ole koskaan kuullut. Akustinen kitara, kirjoitetaan siis k:lla, ei g:llä. Älä yritä näin vaikeita sanoja kun et osaa. Autavaa - tarkoitat varmaankin "auttavaa". Samoin "soheluksesta". Olet sentään itse oivaltanut että kirjoituksessasi ei ole mitään järkeä. Sielua riipoo kun maailman toiseksi kauneinta kieltä raiskataan tuolla tavalla (italiaa).

      • Langvitsi

        Agustic gitar kirjoitetaan kyllä g:llä ,ja jos käytät lainausmerkkejä sijoita ne kummallekkin puolelle sanaa.Sitäpaitsi mistä voin varmentaa tiedon, että italia on maailman toiseksi kaunein kieli.Mistä löydät suomenkielestä sanan "riipoo"?


      • hömhöm
        Langvitsi kirjoitti:

        Agustic gitar kirjoitetaan kyllä g:llä ,ja jos käytät lainausmerkkejä sijoita ne kummallekkin puolelle sanaa.Sitäpaitsi mistä voin varmentaa tiedon, että italia on maailman toiseksi kaunein kieli.Mistä löydät suomenkielestä sanan "riipoo"?

        Itse asiassa, se on akustinen k:lla. Englannin kielessä se kirjoitetaan acoustic, ja kitara kirjoitetaan guitar, ei gitar. Voit tarkistaa vaikka Google-kääntäjästä tai jostain. Pisteen jälkeen tulee välilyönti ennen seuraavan lauseen alkua. Sitä ja paitsi ovat kaksi eri sanaa, eivätkä yhdyssana. Pilkku sijoitetaan edelliseen sanaan kiinni ja sen jälkeen tulee välilyönti, eli näin: Jukka näki kissan, joka oli musta. Eikä näin: Jukka näki kissan ,joka oli musta. Olen varma, että nimimerkki "avutonta" tarkoitti, että italia on hänen omasta mielestään maailman toiseksi kaunein kieli, eikä että se olisi mikään yleinen fakta. Riipoo ei ole suomen kieliopin mukaan oikea sana, mutta se saattaa olla jotain murretta (en ole perehtynyt asiaan), tai sitten vain kirjoitusvirhe, joita koneella kirjoittaessa sattuu hyvinkin helposti.
        Siinä tais olla kaikki, kappaleesta en osaa sanoa mitään.


    • P@L

      olisko laura pausini?

    • Yoannaaah

      Paulina Rubio - Ni Una Sola Palabra

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe