Sinun palkkasi?

palkkalista

kerro ammattisi ja palkkasi.

212

20026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äikänope

      koska muiden aineiden opettajat suuttuvat. Minua on syvästi paheksuttu aiemminkin, kun olen erehtynyt kysyttäessä kertomaan palkkani rehellisesti.

      • teurastaja atria oyj 4500e kk


      • hollipepe
        SadoM33 kirjoitti:

        teurastaja atria oyj 4500e kk

        sama firma makkranruiskuttajana 3600kk


    • tienaa

      Urakkalaskennan asiantuntijana 3250€/kk. Josta valtio vie päältä veroina sun muina n.40%.

    • Kaikki lisät

      Brutto noin 3800 euroa.

    • gimme more!

      olen koulutukseltani lääketieteen lisensiaatti (6 v akateeminen tutkinto) jonka jälkeen olen suorittanut erikoislääkärin tutkinnon (6 v). Nyt olen 4-vuotisessa tutkijan virassa, tavoitteena LT. Palkkani 1850 €/kk.

      • johtuu?

        Koulutuksesi ja osaamisesi on täysin epäsuhtainen palkkasi kanssa. Mitä johtuu, ja miten itse perustelet valintasi? Saatko tutkijan työn seurauksena jotakin lisäpätevyyttä, joka tuo "investoinnin" takaisin myöhemmin?

        Vaikka olisitkin tekemässä eettisin periaattein työtä lääketieteen ja ihmiskunnan hyväksi, koulutuksestasi pitäisi maksaa korvausta perushoitajapalkkaa enemmän.


      • gimme more!
        johtuu? kirjoitti:

        Koulutuksesi ja osaamisesi on täysin epäsuhtainen palkkasi kanssa. Mitä johtuu, ja miten itse perustelet valintasi? Saatko tutkijan työn seurauksena jotakin lisäpätevyyttä, joka tuo "investoinnin" takaisin myöhemmin?

        Vaikka olisitkin tekemässä eettisin periaattein työtä lääketieteen ja ihmiskunnan hyväksi, koulutuksestasi pitäisi maksaa korvausta perushoitajapalkkaa enemmän.

        Eli saan siis lisäpätevyyden (akateemisen sellaisen), joka aikanaan nostaa kuukausipalkkaani toivottavasti muutamilla sadoilla euroilla...