sanat lauluun joka alkaa "mummoni vintiltä mä löysin sen, tuon kartan aarremaan." Googlela löytyy eka säkeistövaan ei enempää.
Aarremaa
11
8168
Vastaukset
- lillyannen
laulettiin ala-asteella :)
enempää en osaa sanoa :/ Kirjastosta voi löytyä, nopeasti kun katsoin niin kirjaa löytyi ainakin naapurikunnan kirjastosta. tseekkaappa oman kirjastosi nettisivuilta :)- paljon!
Kyseinen kirja on omassa kunnassani ja jopa hyllyssä!Haen sen heti tänään.
Mainio palsta, hyvää syksyn jatkoa Sinulle! - Anonyymi
paljon! kirjoitti:
Kyseinen kirja on omassa kunnassani ja jopa hyllyssä!Haen sen heti tänään.
Mainio palsta, hyvää syksyn jatkoa Sinulle!En tarvitse enää sanoja
- mie vaa
1. Mummun vintiltä mä löysin sen, tuon kartan aarremaan. Mummu sanoi mulle hymyillen, sen aarteen pitää saan.
::Aarremaa on kullanhohtoinen, se yössä kimmeltää. Aarremaa kun löydät viimeisen, niin huolet kauas jää.::
2. Reitti kulki halki niittyjen ja kohti kukkulaa. Alta riukuaidan kömpien mä jatkoin metsän taa.
::Aarremaa...::
3.Kiersin, kaarsin pitkin maisemaa sen kolkat koluten. Vaikka alkoikin jo uuvuttaa, mä kuljin laulaen.
::Aarremaa...::
4. Ilta ilmestyi kuin yllättäin, kun saavuin aarteen luo. Mummun ikkunasta valon näin ja muistin neuvot nuo:
::Aarremaa...::- Anonyymi
ihana ❤️
- Mää vaa..!
Tarvin ne sanat, jostta voin harjoitella laulukokeeseen...
- lol ja omg
joo mun lapsi etti kans ton sanoja mut nyt ne löyty onneks=)
- emlai
onko olemassa tätö kappelttta youtubessa tai jollain .....linkkejä pleace?
- Huoh!
youtubesta ei ainakaan löytyny oon itekki ettiny koska me lauletaan se adventtijuhlassa.
- Anonyymi
Mistä löytöö koko säkeistö
- Anonyymi
Mistä koko säkeistö saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483