Aarremaa

mistäpä löytyisi

sanat lauluun joka alkaa "mummoni vintiltä mä löysin sen, tuon kartan aarremaan." Googlela löytyy eka säkeistövaan ei enempää.

11

8229

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lillyannen

laulettiin ala-asteella :)

enempää en osaa sanoa :/ Kirjastosta voi löytyä, nopeasti kun katsoin niin kirjaa löytyi ainakin naapurikunnan kirjastosta. tseekkaappa oman kirjastosi nettisivuilta :)

• paljon!

Kyseinen kirja on omassa kunnassani ja jopa hyllyssä!Haen sen heti tänään.

Mainio palsta, hyvää syksyn jatkoa Sinulle!

• Anonyymi
        paljon! kirjoitti:

Kyseinen kirja on omassa kunnassani ja jopa hyllyssä!Haen sen heti tänään.

Mainio palsta, hyvää syksyn jatkoa Sinulle!

En tarvitse enää sanoja

• mie vaa

1. Mummun vintiltä mä löysin sen, tuon kartan aarremaan. Mummu sanoi mulle hymyillen, sen aarteen pitää saan.

::Aarremaa on kullanhohtoinen, se yössä kimmeltää. Aarremaa kun löydät viimeisen, niin huolet kauas jää.::

2. Reitti kulki halki niittyjen ja kohti kukkulaa. Alta riukuaidan kömpien mä jatkoin metsän taa.

::Aarremaa...::

3.Kiersin, kaarsin pitkin maisemaa sen kolkat koluten. Vaikka alkoikin jo uuvuttaa, mä kuljin laulaen.

4. Ilta ilmestyi kuin yllättäin, kun saavuin aarteen luo. Mummun ikkunasta valon näin ja muistin neuvot nuo:

• Anonyymi

ihana ❤️

• Mää vaa..!

Tarvin ne sanat, jostta voin harjoitella laulukokeeseen...

• lol ja omg

joo mun lapsi etti kans ton sanoja mut nyt ne löyty onneks=)

• emlai

onko olemassa tätö kappelttta youtubessa tai jollain .....linkkejä pleace?

• Huoh!

youtubesta ei ainakaan löytyny oon itekki ettiny koska me lauletaan se adventtijuhlassa.

• Anonyymi

Mistä löytöö koko säkeistö

• Anonyymi

Mistä koko säkeistö saa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      76
      1059
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      774
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      218
      644
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      34
      482
    5. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      468
    6. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      70
      425
    7. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      36
      413
    8. Ihan pikku vinkki

Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin
      Ikävä
      52
      399
    9. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      43
      394
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      18
      393
    Aihe