sanat lauluun joka alkaa "mummoni vintiltä mä löysin sen, tuon kartan aarremaan." Googlela löytyy eka säkeistövaan ei enempää.
Vastaukset 11
- lillyannen
laulettiin ala-asteella :)
enempää en osaa sanoa :/ Kirjastosta voi löytyä, nopeasti kun katsoin niin kirjaa löytyi ainakin naapurikunnan kirjastosta. tseekkaappa oman kirjastosi nettisivuilta :)- paljon!
Kyseinen kirja on omassa kunnassani ja jopa hyllyssä!Haen sen heti tänään.
Mainio palsta, hyvää syksyn jatkoa Sinulle! - Anonyymi
paljon! kirjoitti:
Kyseinen kirja on omassa kunnassani ja jopa hyllyssä!Haen sen heti tänään.
Mainio palsta, hyvää syksyn jatkoa Sinulle!En tarvitse enää sanoja
- mie vaa
1. Mummun vintiltä mä löysin sen, tuon kartan aarremaan. Mummu sanoi mulle hymyillen, sen aarteen pitää saan.
::Aarremaa on kullanhohtoinen, se yössä kimmeltää. Aarremaa kun löydät viimeisen, niin huolet kauas jää.::
2. Reitti kulki halki niittyjen ja kohti kukkulaa. Alta riukuaidan kömpien mä jatkoin metsän taa.
::Aarremaa...::
3.Kiersin, kaarsin pitkin maisemaa sen kolkat koluten. Vaikka alkoikin jo uuvuttaa, mä kuljin laulaen.
::Aarremaa...::
4. Ilta ilmestyi kuin yllättäin, kun saavuin aarteen luo. Mummun ikkunasta valon näin ja muistin neuvot nuo:
::Aarremaa...::- Anonyymi
ihana ❤️
- Mää vaa..!
Tarvin ne sanat, jostta voin harjoitella laulukokeeseen...
- lol ja omg
joo mun lapsi etti kans ton sanoja mut nyt ne löyty onneks=)
- emlai
onko olemassa tätö kappelttta youtubessa tai jollain .....linkkejä pleace?
- Huoh!
youtubesta ei ainakaan löytyny oon itekki ettiny koska me lauletaan se adventtijuhlassa.
- Anonyymi
Mistä löytöö koko säkeistö
- Anonyymi
Mistä koko säkeistö saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65988
- 69732
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40686- 141674
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37645- 72636
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve45612- 43570
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112525Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19510Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k180505Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)44440Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62406- 52383
- 17382
- 42378
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96363Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9348YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22348