sanat lauluun joka alkaa "mummoni vintiltä mä löysin sen, tuon kartan aarremaan." Googlela löytyy eka säkeistövaan ei enempää.
Aarremaa
11
6970
Vastaukset
- lillyannen
laulettiin ala-asteella :)
enempää en osaa sanoa :/ Kirjastosta voi löytyä, nopeasti kun katsoin niin kirjaa löytyi ainakin naapurikunnan kirjastosta. tseekkaappa oman kirjastosi nettisivuilta :)- paljon!
Kyseinen kirja on omassa kunnassani ja jopa hyllyssä!Haen sen heti tänään.
Mainio palsta, hyvää syksyn jatkoa Sinulle! - Anonyymi
paljon! kirjoitti:
Kyseinen kirja on omassa kunnassani ja jopa hyllyssä!Haen sen heti tänään.
Mainio palsta, hyvää syksyn jatkoa Sinulle!En tarvitse enää sanoja
- mie vaa
1. Mummun vintiltä mä löysin sen, tuon kartan aarremaan. Mummu sanoi mulle hymyillen, sen aarteen pitää saan.
::Aarremaa on kullanhohtoinen, se yössä kimmeltää. Aarremaa kun löydät viimeisen, niin huolet kauas jää.::
2. Reitti kulki halki niittyjen ja kohti kukkulaa. Alta riukuaidan kömpien mä jatkoin metsän taa.
::Aarremaa...::
3.Kiersin, kaarsin pitkin maisemaa sen kolkat koluten. Vaikka alkoikin jo uuvuttaa, mä kuljin laulaen.
::Aarremaa...::
4. Ilta ilmestyi kuin yllättäin, kun saavuin aarteen luo. Mummun ikkunasta valon näin ja muistin neuvot nuo:
::Aarremaa...::- Anonyymi
ihana ❤️
- Mää vaa..!
Tarvin ne sanat, jostta voin harjoitella laulukokeeseen...
- lol ja omg
joo mun lapsi etti kans ton sanoja mut nyt ne löyty onneks=)
- emlai
onko olemassa tätö kappelttta youtubessa tai jollain .....linkkejä pleace?
- Huoh!
youtubesta ei ainakaan löytyny oon itekki ettiny koska me lauletaan se adventtijuhlassa.
- Anonyymi
Mistä löytöö koko säkeistö
- Anonyymi
Mistä koko säkeistö saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467565
- 334173
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572471- 542388
- 402329
- 452322
- 162266