sanat lauluun joka alkaa "mummoni vintiltä mä löysin sen, tuon kartan aarremaan." Googlela löytyy eka säkeistövaan ei enempää.
Aarremaa
11
7614
Vastaukset
- lillyannen
laulettiin ala-asteella :)
enempää en osaa sanoa :/ Kirjastosta voi löytyä, nopeasti kun katsoin niin kirjaa löytyi ainakin naapurikunnan kirjastosta. tseekkaappa oman kirjastosi nettisivuilta :)- paljon!
Kyseinen kirja on omassa kunnassani ja jopa hyllyssä!Haen sen heti tänään.
Mainio palsta, hyvää syksyn jatkoa Sinulle! - Anonyymi
paljon! kirjoitti:
Kyseinen kirja on omassa kunnassani ja jopa hyllyssä!Haen sen heti tänään.
Mainio palsta, hyvää syksyn jatkoa Sinulle!En tarvitse enää sanoja
- mie vaa
1. Mummun vintiltä mä löysin sen, tuon kartan aarremaan. Mummu sanoi mulle hymyillen, sen aarteen pitää saan.
::Aarremaa on kullanhohtoinen, se yössä kimmeltää. Aarremaa kun löydät viimeisen, niin huolet kauas jää.::
2. Reitti kulki halki niittyjen ja kohti kukkulaa. Alta riukuaidan kömpien mä jatkoin metsän taa.
::Aarremaa...::
3.Kiersin, kaarsin pitkin maisemaa sen kolkat koluten. Vaikka alkoikin jo uuvuttaa, mä kuljin laulaen.
::Aarremaa...::
4. Ilta ilmestyi kuin yllättäin, kun saavuin aarteen luo. Mummun ikkunasta valon näin ja muistin neuvot nuo:
::Aarremaa...::- Anonyymi
ihana ❤️
- Mää vaa..!
Tarvin ne sanat, jostta voin harjoitella laulukokeeseen...
- lol ja omg
joo mun lapsi etti kans ton sanoja mut nyt ne löyty onneks=)
- emlai
onko olemassa tätö kappelttta youtubessa tai jollain .....linkkejä pleace?
- Huoh!
youtubesta ei ainakaan löytyny oon itekki ettiny koska me lauletaan se adventtijuhlassa.
- Anonyymi
Mistä löytöö koko säkeistö
- Anonyymi
Mistä koko säkeistö saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1156727Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3726146Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam454468Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123875Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723627Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112836Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272524Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni262356Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221856Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181654