Hyvähyvä

Erittäin hyvä

Esimakua siitä, että jotain alkaa rikostutkinnallisesti tapahtua! Susannan nettijutuista (kunnianloukkaus) alkaa tulla oikeusjuttuja. Siispä syytä miettiä mitä tänne kirjoittelee. IP-tunnukset on siis helposti selvitettävissä...

16

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kummallinen

Susanna on nyt karavaanareitten mainetta mustaamassa.
      Tarkenna vähän ja varoita sitä Susannaa.

• D I

anonyymeille.Ei siis ole ketään jota olisi loukattu.
      Ei tästä oikein saa rikosnimikettä, jota pitäisi edes tutkia. Olkoot IPt rauhassa.

• oksane...

Todellakin sen huomaa täälläkin. Tekstien sisältö on muuttunut parin viimeisimmän päivän aikana merkittävän paljon. Kyllä jokaisen on vastatava omista kirjoittamistaan kannanotoista olkoon se Susannaa koskeva tai jotain muuta koskeva juttu.

• eikö

enää ole sananvapautta?

• mitä ihmettä?

Mitä se x-Sieviskä taas on tehnyt? Eipä ole täällä onneksi ollut mitään kirjoituksia aiheesta, joten olkaa huoletta.

• karva.naraus

Ja pistää teidät kaikki kuriin .Hirveetä. On muuten Liiton asiamies virallisesti.Hui!

• N.araus

Ai jaa, jos vaikka Jesse.jeesiö haastaa teidät kaikki solvauksesta, kyllä vaan. Ei vaan nauraa partaansa nulikoille.Hakekaa vaan suojaa lainoppineiltanne.

• Jaakko-Elmeri
        N.araus kirjoitti:

Ai jaa, jos vaikka Jesse.jeesiö haastaa teidät kaikki solvauksesta, kyllä vaan. Ei vaan nauraa partaansa nulikoille.Hakekaa vaan suojaa lainoppineiltanne.

Ahaa, niinpä niin, joo. Ei täällä uskalleta enää suoraan nimillä tai oikeisiin nimimerkkeihin kohdistuvia viestejä lähetellä.
        Syytä ollakin varovainen.

• mutta kun

Liitto on mahtava ja KARVANAAMARI) edustaa virallista linjaa nyt turpa kiinni vai?????

• Koska näytätte ihmettelevän miksen ole kantaa ottanut niin nyt sen kerron.

Tämä IP-osoitehöpinä on tietysti mielenkiintoinen mutta käytännössä salaisten kansioiden juttuja.

Kuinka monella teistä on kiinteä IP? Veikkaan ettei monellakaan. IP:n selvittäminen vaatii poliisin valtuuksia vähintään ja tällaiset jorinat vaikka nimittelylläkin kuorrutettuna tuskin saavuttavat viranomaisen kiinnostuskynnystä.

Kiinteä IP saattaisi jotenkin vielä olla selvitettävissä mutta vaihtuvat IP:t, siinä sitä on lokien lukemista. Aina kytkeytyessäsi uudelleen saat seuraavan vapaan IP:n palveluntarjoajan osoiteavaruudesta. Onhan ne siellä mutta suuren työn takana.

Tämä on minun arveluni IP-kauhusta, kertokaa ihmeessä jos olen väärässä!

Ja "mutta kun" herralle ilmoitan nyt virallisesti, että linjani on virallisesti oma virallinen linjani. Tuliko tarpeeksi virallisesti sanottua?

Lisäksi, jos minua tarkoittaa niin oikea ilmaisu on karvapistenaamari tai karva.naamari, karvanaamari on vallan eri persoona joten kunnioittakaa hänen yksityisyyttään älkääkä sotkeko minun jorinoihini.

• kuka lienetkin?
        karva.naamari kirjoitti:

Koska näytätte ihmettelevän miksen ole kantaa ottanut niin nyt sen kerron.

Tämä IP-osoitehöpinä on tietysti mielenkiintoinen mutta käytännössä salaisten kansioiden juttuja.

Kuinka monella teistä on kiinteä IP? Veikkaan ettei monellakaan. IP:n selvittäminen vaatii poliisin valtuuksia vähintään ja tällaiset jorinat vaikka nimittelylläkin kuorrutettuna tuskin saavuttavat viranomaisen kiinnostuskynnystä.

Kiinteä IP saattaisi jotenkin vielä olla selvitettävissä mutta vaihtuvat IP:t, siinä sitä on lokien lukemista. Aina kytkeytyessäsi uudelleen saat seuraavan vapaan IP:n palveluntarjoajan osoiteavaruudesta. Onhan ne siellä mutta suuren työn takana.

Ja "mutta kun" herralle ilmoitan nyt virallisesti, että linjani on virallisesti oma virallinen linjani. Tuliko tarpeeksi virallisesti sanottua?

Lisäksi, jos minua tarkoittaa niin oikea ilmaisu on karvapistenaamari tai karva.naamari, karvanaamari on vallan eri persoona joten kunnioittakaa hänen yksityisyyttään älkääkä sotkeko minun jorinoihini.

Olet saanu aikaan muutoksen näillä palstoilla muutaman viimeisen päivän aikana. Törkeydet on selvästi vähentyneet.
        Toinen varoittava esimerkkitapaus on Sussun kunnianloukkauskysymykset, joita kartoitteeiin IP-tunnuksien kautta. Siis jos joku tekee rikosilmoituksen, silloin on pakko selvittää viestien lähettäjien tiedot käräjöintiä varten. Ehkä tämä panee itsesuojeluvaiston toimimaan?

• karva.naamari kirjoitti:

Koska näytätte ihmettelevän miksen ole kantaa ottanut niin nyt sen kerron.

Edelliseen vielä lisään loppukaneetiksi ettei karva-naamarikaan ole sukua, edes henkisesti.

• karva-naamari
        karva.naamari kirjoitti:

Edelliseen vielä lisään loppukaneetiksi ettei karva-naamarikaan ole sukua, edes henkisesti.

sillä uskaltaa tehdä galleria-sivunsa julkiseksi, mikä ei näytä onnistuvan tältä puskista ampuvalle.

• Alfred-Brandy
        karva-naamari kirjoitti:

sillä uskaltaa tehdä galleria-sivunsa julkiseksi, mikä ei näytä onnistuvan tältä puskista ampuvalle.

Olen kanssasi samaa mieltä näistä "puskapyssymiehistä"!

• karva-naamari kirjoitti:

Se mitä sinun galleriastasi ilmenee on, ei mitään sinusta. Mieli elokuvasi ja kirjasi eivät kiinnosta, muutenkin galleria näyttää enemmän deitti ilmoituksiin sopivalta. Harrastuksistani ainakin osa on havaittavissa näistä kirjoituksistani, elokuvissa kävin viimeksi -70 luvulla, en edes jaksa kaikkia TV:stä tulevia katsella. Kuuntelen mieluiten vanhempaa klassista musiikkia ja luen harrasteisiini, matkailuun ja valokuvaukseen liittyvää materiaalia. Siinä samat tiedot jotka turhagalleriassakin ovat. Viisastuitko?

• Sierra-Foxtrot-Charlie

Miten ihmeessä joku Susanna vaikuttaa karavaanareiden käyttäytymiseen?
      Olisikohan sinulla nyt lipsahtanut juttusi ihan väärälle saitille. Jossain juorupalstoilla saattaisi olla ihan paikallaan tuollaiset Susannajutut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      65
      2957
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2083
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1668
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1520
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1267
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1150
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1107
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe