tehdäämpä pieni galluppi mikä oriflame valikoimista mielestäsi paras ?
Itse tykkään naisille Embrace tai Divine
Miehellä S8 tai Rebel
ORIFLAMEn tuoksut
12
3479
Vastaukset
- N33
Omat suosikkini arkituoksu Midsummer women ja biletuoksu Giordani. Miehen suosikit De Marco ja Eclat - jälkimmäinen aivan ihana. Tais joskus käyttää Souliakin, mutta ei enää.
Freya saattais mennä joskus, samoin Precious, ehkäpä. Aikamonen tuoksu suosikkeja on Embraset, miehillä Free attack vai mikä se oli? ja naisilla Volare sekä Elvie - Fetish
naisille Air ja miehille tuo s8
- ´+0+´+0+´+0
Itse olen niin kauan kuin muistan ollut Volare-fani. Nämähän on niin makuasioita. Joskus männävuosina oli tällä sarjalla sellainen kuin Gabaree joka oli ihana, mutta kadonnut on.
Muistaako kukaan muu tota tuoksua? - oli myös
´+0+´+0+´+0 kirjoitti:
Itse olen niin kauan kuin muistan ollut Volare-fani. Nämähän on niin makuasioita. Joskus männävuosina oli tällä sarjalla sellainen kuin Gabaree joka oli ihana, mutta kadonnut on.
Muistaako kukaan muu tota tuoksua?siskoni suosikki, kaipailee kovasti kans Cabareeta takaisin! Itse pidän Life circle, fruitista ja mieheni suosikki on Glacier :) Onhan sielä vaikka ja kuinka paljon muitakin hyviä tuoksuja!
- muistoja
oli myös kirjoitti:
siskoni suosikki, kaipailee kovasti kans Cabareeta takaisin! Itse pidän Life circle, fruitista ja mieheni suosikki on Glacier :) Onhan sielä vaikka ja kuinka paljon muitakin hyviä tuoksuja!
Ihana tuoksu, odotan kovasti tuoksua uudelleen myyntiin.
- of_triin..
Aivan paras tuoksu mielestäni on precious moments,
mies käyttää milloin mitäkin oriflamen tuoksua, niitä on edustajana kertynyt kaapit täyteen :D - Dancing Lady
Ehdottomasti paras vaniljainen ja suklainen Dancing Lady!En ikinä olisi uskonut pitäväni yhdestäkään Oriflame -tuoksusta mutta tämä on aivan upea.Sopii hyvin arkikäyttöön koska ei ole liian voimakas. Lasten ja miehen mielestä tuoksun aivan herkulliselle aina kun olen tätä suihkauttanut!
- lets dance
Ehdottomasti minunkin mielestä paras oriflame tuoksu ikinä! Jotain aivan ihanaa.. (:
Dancing Lady on tosi ihana tuoksu,pidän myös preciousista ja precious momentsista,tykkään myös tosi paljon full moonista,amber elixir ja Delicacy ovat kanssa mieleeni.Oriflamellä on paljon hyviä tuoksuja,mutta Dancing Lady on vienyt sydämeni.Full moon vei jonkun muun osan mua,koska pidän siitä jostain oudosta syystä vaikka olikin vielä halpis.Hmm,yleensä minulla on kallis maku,mutta tuoksuasioista ei voi kiistellä:)
- Beau~
En pidä oriflamen tuoksuista kun suurin osa on niistä eau de toiletteja, eli eivät kestä iholla ja ovat sellaisia halppis tuoksuja. Itse käytän aina eau de perfumeja ja toimivat ihollani paremmin tuoksusta riippumatta. Annostus on tärkein asia! :D
- of_triin..
Et taida olla tutustunut Oriflamen tuoksuihin, siellähän on todella monia Eau de Parfumeja joiden kesto on todella hyvä, kuten tuoksukin. Ja niistäkin löytyy sekä vähän halvempaa että vähän kalliimpaa tuoksua, useiden satojen eurojen tuoksuja tosin ei ole, siinä olet oikeassa.
- Anonyymi
Gabaree, ehdoton suosikkini ylitse muiden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722014
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821460Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111147Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 40856
- 94834
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765