Missä liiton

maksullinen

Karva.naaamari :Tuu ny .OO ROHKEE

15

974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karva-naamari

Oliko sulla jotain tärkeää asiaa, olen valmis ottamaan kantaa kaikkiin maailman asioihin, kun olen omasta mielestäni niin fiksu, että voin vastata kaikkeen. Putinkin kyselee aina välillä multa ohjeita, koskaan en jää sanattomaksi.

• onko??

Hei haloo Entäs nuo "Karva.naamari","Karvanaamari","Karva-naamari"

Missäs nyt mennään kun ei taaskaan oo mitään ituu!!

• Paljastaa
        onko?? kirjoitti:

Hei haloo Entäs nuo "Karva.naamari","Karvanaamari","Karva-naamari"

Missäs nyt mennään kun ei taaskaan oo mitään ituu!!

Vai olisiko sittenkin viksu

• karva-naamari
        Paljastaa kirjoitti:

Vai olisiko sittenkin viksu

rautalangasta vääntää tuolle karva.naamarille, joka täällä on kuukauden viisastellut oikean nimimerkin autuudesta, ettei sillä ole mitään merkitystä, tässä on viimeinen vääntö.
        Jollei se vieläkään tajua missä mennään, on kaikki ponnistelu ollut turhaa, kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa.
        Oikea karavaanari kirjoittaa omalla nimellään karavaanarit.fi palstalla, looserit viihdyttää itseään täällä nimettöminä.

• erkki-merkki
        karva-naamari kirjoitti:

rautalangasta vääntää tuolle karva.naamarille, joka täällä on kuukauden viisastellut oikean nimimerkin autuudesta, ettei sillä ole mitään merkitystä, tässä on viimeinen vääntö.
        Jollei se vieläkään tajua missä mennään, on kaikki ponnistelu ollut turhaa, kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa.
        Oikea karavaanari kirjoittaa omalla nimellään karavaanarit.fi palstalla, looserit viihdyttää itseään täällä nimettöminä.

Mutta ethän sinäkään karva-naamari voi väittää etteikö nimimerkin rekisteröinti helpottaisi sitä että tietäisi kenelle vastaa.

Tosin kuka vain voi rekisteröidä niin monta nimimerkkiä kuin vain itse keksii.

• karva-naamari kirjoitti:

Voin vain onnitella tätä viivanaamaria oivasta oivalluksesta. Eikö yhtään pelota joutua samaan sotkuun minun kanssani?

Ei minua haittaa muiden merkit, itse alkuun käytin tätä "karva.naamari":a mutta kun huomasin täällä ennestään olevan "karvanaamarin" aioin keksiä uuden ennen rekisteröintiä ja pyysin häneltä anteeksi etten ollut huomannut melkein varastavani hänen merkkiään. Hän kuitenkin ilmaisi pisteen riittävän erottamaan meidät, pistehän on tarkoitettu erottamaan tärkeitä asioita toisistaan tekstissä.

Sen sijaan - merkillä on aina hieman negatiivinen kaiku, mistähän johtuu? Täten valintasi lienee osunut aivan kohdalleen.

• sinä
        karva-naamari kirjoitti:

viivalla varustettu karva.. ole se, joka on täällä reuhannut nimimerkin välttämättömyydestä ja kuitenkin ottaa kantaa kaikkien nimimerkittömien mielipiteisiin. Näyttää siltä, että kirjoittelut ovat vähentyneet tämän herran pomottamisen myötä.

• linjasi
        sinä kirjoitti:

viivalla varustettu karva.. ole se, joka on täällä reuhannut nimimerkin välttämättömyydestä ja kuitenkin ottaa kantaa kaikkien nimimerkittömien mielipiteisiin. Näyttää siltä, että kirjoittelut ovat vähentyneet tämän herran pomottamisen myötä.

Olet juuri oikealla linjalla kannanotoissasi. Terveellä järkipohjalla. Näyttää vaan kiusaavan noita per.hiihtäjiä, kun heidän asiantuntemuksensa on heikoissa kantimissa. Sekös sitten saa muutamat raivon partaalle.

• sinä kirjoitti:

Se on piste joka sanoo miten asiat ovat, muut vaan virnuilevat. Tietysti kannatan kunnon nimimerkkejä mutta otan kantaa myös virsutus nimimerkkeihin, siinä heille voi hieman samalla vihjaista asiasta. Joskus heillä on myös ihan asiaa joten he kyllä vastauksen ansaitsevat.

Virsuttajia taas koetan väsyttää siten, että he siirtyvät asialinjalle. Tämähän on sama menetelmä jota käytetään hevosten ja koirienkin koulutuksessa. Jos ne sillä oppivat niin miksei ihminenkin.

Minä olen se piste enkä se -merkki, pistehän erottaa tärkeitä asioita mutta - osoittaa vähintään jotain negatiivista.

• karva-naamari
        karva.naamari kirjoitti:

Se on piste joka sanoo miten asiat ovat, muut vaan virnuilevat. Tietysti kannatan kunnon nimimerkkejä mutta otan kantaa myös virsutus nimimerkkeihin, siinä heille voi hieman samalla vihjaista asiasta. Joskus heillä on myös ihan asiaa joten he kyllä vastauksen ansaitsevat.

Virsuttajia taas koetan väsyttää siten, että he siirtyvät asialinjalle. Tämähän on sama menetelmä jota käytetään hevosten ja koirienkin koulutuksessa. Jos ne sillä oppivat niin miksei ihminenkin.

Minä olen se piste enkä se -merkki, pistehän erottaa tärkeitä asioita mutta - osoittaa vähintään jotain negatiivista.

Voi hyvä isä kuitennii, "se on piste, joka sanoo miten asiat ovat".
        Nyt alkaa napoleon-kompleksi olla huipussaan.
        Mihinkähän filosofiseen koulukuntaan tämä viisaus luetaan "piste erottaa tärkeitä asioita, mutta - osoittaa vähintään jotain negatiivista".
        Tekisi jo mieleni epäillä nimimerkin järjen juoksua, mutta en halua hänen kunniaansa loukata.

• karva-naamari kirjoitti:

Voi hyvä isä kuitennii, "se on piste, joka sanoo miten asiat ovat".
        Nyt alkaa napoleon-kompleksi olla huipussaan.
        Mihinkähän filosofiseen koulukuntaan tämä viisaus luetaan "piste erottaa tärkeitä asioita, mutta - osoittaa vähintään jotain negatiivista".
        Tekisi jo mieleni epäillä nimimerkin järjen juoksua, mutta en halua hänen kunniaansa loukata.

Ei paljoa tarvitse asiaa miettiä eikä erikoisiin koulukuntiin kuulua jos miettii mihin niitä merkkejä käytetään.

.=piste sillä erotetaan tekstin perusosat lauseet toisistaan. Lauseissa esitetään ne kokonaisuuteen kuuluvat asiat ja selvyyden vuoksi niiden väliin laitetaan piste=. Näin asiakokonaisuuden tärkeät osat on erotettu pisteellä.

- merkin yleisempi nimi on miinus, yleensä miinus tarkoittaa negatiivista, esim. pankkitilillä (ainakaan omalla) - merkki ei ole niin suotava kuin merkki. Miinusta pahempi on vain pitkä miinus, onneksi minun näppäimistössäni ei sitä ole. Sitä voidaan tietysti käyttää myös väliviivana mutta sen selvityksen jätän sinulle. Tässä yhteydessä negaatio sopii paremmin jutun juoneen.

Nyt voit alkaa miettiä sitä koulukuntaa itse en viitsi nähdä vaivaa.

• yksityismaa
        karva.naamari kirjoitti:

Ei paljoa tarvitse asiaa miettiä eikä erikoisiin koulukuntiin kuulua jos miettii mihin niitä merkkejä käytetään.

.=piste sillä erotetaan tekstin perusosat lauseet toisistaan. Lauseissa esitetään ne kokonaisuuteen kuuluvat asiat ja selvyyden vuoksi niiden väliin laitetaan piste=. Näin asiakokonaisuuden tärkeät osat on erotettu pisteellä.

- merkin yleisempi nimi on miinus, yleensä miinus tarkoittaa negatiivista, esim. pankkitilillä (ainakaan omalla) - merkki ei ole niin suotava kuin merkki. Miinusta pahempi on vain pitkä miinus, onneksi minun näppäimistössäni ei sitä ole. Sitä voidaan tietysti käyttää myös väliviivana mutta sen selvityksen jätän sinulle. Tässä yhteydessä negaatio sopii paremmin jutun juoneen.

Olen samaa mieltä ! En tosin enää tiedä mistä. Mutta mennään seuraavaksi puskaparkiin !

• Alfred-Brandy
        karva.naamari kirjoitti:

Miksi ihmeessä korostat pistettä tekstikäytössä, mutta viivaa ainoastaan matemaattisena merkkinä.

Selittäisit myös, mikä merkitys väliviivalla on tekstissä. Siinä se ei tarkoita mitään negatiivista!

• Alfred-Brandy kirjoitti:

Miksi ihmeessä korostat pistettä tekstikäytössä, mutta viivaa ainoastaan matemaattisena merkkinä.

Selittäisit myös, mikä merkitys väliviivalla on tekstissä. Siinä se ei tarkoita mitään negatiivista!

Luepa ensin osa kommentoimastasi tekstistä. Lienee siinä se väliviivakin mainittu, vai?

Lainaus alkaa:
        Lainaus loppuu.

Tämän juttusarjan aiheeseen paremmin mielestäni sopi tämä negaatio. Ei muuta voi sanoa henkilöstä joka nähtävästi mielenterveyssyistä otti nimimerkin niin läheltä, että itsekin välillä ihmettelen olenko tuon itse kirjoittanut. Aina saa olla tarkastamassa.

Kun itse rekisteröin karva.naamarin tiesin karvanaamarin olemassa olosta mutta meillä oli viestinvaihtoa jossa ilmeni, ettei hänellä ollut mitään sitä vastaan vaan hänen mielestään piste riittää erottamaan meidät toisistamme. Tästä tämä pisteen suurempi arvo viestinnässäni, se erottaa tärkeitä asioita. Tässä nimenomaisessa tapauksessa kaksi persoonaa. Tämänkin olen jo ainakin pariin kertaan selvittänyt, ei vaan taida mennä perille!

Jätin myös viestissäni vapaat kädet -naamarille antaa oma kantansa asiassa. Mielestäni se ilmenee tekstistä vallan mainiosti. Nimimerkkejähän olisi oletettavasti ollut vielä muitakin vapaana joten pidän hänen valintaansa vähintään lievästi provokatiivisena.

• naamarille
        karva.naamari kirjoitti:

Luepa ensin osa kommentoimastasi tekstistä. Lienee siinä se väliviivakin mainittu, vai?

Lainaus alkaa:
        Lainaus loppuu.

Tämän juttusarjan aiheeseen paremmin mielestäni sopi tämä negaatio. Ei muuta voi sanoa henkilöstä joka nähtävästi mielenterveyssyistä otti nimimerkin niin läheltä, että itsekin välillä ihmettelen olenko tuon itse kirjoittanut. Aina saa olla tarkastamassa.

Kun itse rekisteröin karva.naamarin tiesin karvanaamarin olemassa olosta mutta meillä oli viestinvaihtoa jossa ilmeni, ettei hänellä ollut mitään sitä vastaan vaan hänen mielestään piste riittää erottamaan meidät toisistamme. Tästä tämä pisteen suurempi arvo viestinnässäni, se erottaa tärkeitä asioita. Tässä nimenomaisessa tapauksessa kaksi persoonaa. Tämänkin olen jo ainakin pariin kertaan selvittänyt, ei vaan taida mennä perille!

Jätin myös viestissäni vapaat kädet -naamarille antaa oma kantansa asiassa. Mielestäni se ilmenee tekstistä vallan mainiosti. Nimimerkkejähän olisi oletettavasti ollut vielä muitakin vapaana joten pidän hänen valintaansa vähintään lievästi provokatiivisena.

hyvää ottaa vähän etäisyyttä, lepäillä ja rauhoittua.
        Kyllä se sitten siitä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      2975
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1678
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1530
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1277
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe