mies niin mustasukkainen .etä kun tulen töistäkin ja kävin tankkaamassa bensaa .mut hakataan kun tulen kotia ja haukutaan huoraksi.on enää päivistä kiinni koska lähden suhteesta.älkää hyvät ihmiset jääkö sellaseen suhteeseen ,kerran me täällä vaan eletään!!mun mieheni luulee omistavansa kaiken musta,kaverit ei saa käydä meillä ja mä en niillä.
miehen väkivalta!
1234
2
526
Vastaukset
- mustasukkaisuus ei
hevillä parane. Oikein teet, kun lähdet.
olisit jo ensimmäisen lyönnin jälkeen lähteny käveleen niin ois ukko tajunnu mitä menettää.Inhottaa lukea näitä juttuja miehistä jotka alentuu näihin tekoihin,ei ne pidä enää naista tasa arvoisena ihmisenä eikä kyllä ansaitse niitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135193
- 675004
- 904074
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753580Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603158- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461858- 381740
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608