Eikö sinulla oikeasti ole parempaa tekemistä kuin tehtailla aloituksia? Runkkaisit vaikka välillä. Älä ainakaan luule liikoja itsestäsi. Vaikka halusinkin touhujasi kommentoida, niin et sinä kovin suuria (edes) halveksunnan tunteita herätä.
Ps. Äitisi varmaan rakastaa sinua, vaikkei kukaan muu sitä tekisikään.
Ps. Äitisi varmaan rakastaa sinua, vaikkei kukaan muu sitä tekisikään.
Vastaukset 10
Vanhimmat
Et tajunnut, että se oli sumingashin matkimista.
mieltä ku mä, et pitää olla helvetin tylsää, että viitsii yleensä matkia ketään.
Ymmärtäisin, jos joku matkisi jotain fiksua olentoa, siitä voi sentään parantua.
Ystävällisesti ja ketään loukkaamatta ja sitä kuitenkaan pelkäämättä, niin musta täytyy ylipäänsä olla helvetin tylsää että yleensäkin jaksaa täälä roikkua ja kirjotella jotain vitun typeriä viestejä..
Anteeks nyt vaan kauheesti jo etukäteen...
pahalla, mut tää on mun ainoa elämä.
Mut muista... paistaa se päivä risukasaankin ja varmaan on sullakin vielä toivoa.
Mä ristin tässä vaiheessa kädet ja kohotan katseeni taivaaseen ja toivon, että sinäkin, rakas ystäväni, löytäisit vielä jotain valoa tähän elämääsi. Pää pystyyn, kyllä se tästä.. Otan osaa..sniif..
"Kaikkien kiusaksi laitan lärvin näkösälle."
Missäs se lärvi luuraa? Oletko sanojesi mittainen?
pyysi olemaan kärsivällinen, joten odotellaan. Pallo on suomi24:lla jo. Voihan se kuva olla seksikäs, että sitä ei edes julkaista.
teenkin sulle kuivat ja laitan sivun piiloon.
Muista käydä kilikkaan joka minuutti, niin voit nähdä vilauksen, ennen piilottamista.
Käskikö rouvasi kirjoittaa noin tai muuten et saisi piparia, mitäääh?
.