PUNK IN FINLAND

X_mitä_Lörsson_huikkis_wasky_X

Onks kukaan käyny tommosella sivulla ku punkero in finlanti. Kaverix sanos et siellä ois kova meno ja aitojakin punxei messiss. En tiiä uskaltaaks siä katella jos ne ei tykää must kun ei mul oo nahkistakkii ja hiukset pystys viel. Ne kait kuuntelee tosi kovaa siel sitä punketi rokkia ja huutelee muille. Siä on kuulem joku juippi pomona ja se tosi häjy.

10

3283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bjönde

      kerran ne ne kuunteki siel bläky hevii, kaveri sano.
      Mää luule et ne ei o ainaska kaikki oikeit punkei.
      Moni niistä o varmaan maalta niiku mäki, eikä uskalla paljoo sanoo. Meil oli tänääm sauna ja iskä sanos että kyl on hyvä löylyt.

      • Homo

        Ei kantsi ärsyttää niitä et ne ei vejä sua turpaan.
        Niillä on niitä niittei ja ketjui aina mukana.
        Kerran joku punki oli kuulemma syöny jonkun mummon ratikka lipun ja uhkaillu sitä.
        Ne kuulemma tekee salaa ite viinaa ja ryypiskelee sitä puistoissa.


      • jaakkouros
        Homo kirjoitti:

        Ei kantsi ärsyttää niitä et ne ei vejä sua turpaan.
        Niillä on niitä niittei ja ketjui aina mukana.
        Kerran joku punki oli kuulemma syöny jonkun mummon ratikka lipun ja uhkaillu sitä.
        Ne kuulemma tekee salaa ite viinaa ja ryypiskelee sitä puistoissa.

        kaikki kovimmat jätkäthän on emo:ja. Mul on ainaki etari ja meikkii ja oon punk in finladsis kova jäbätsy. Emo:t rullaa.


      • pertti ström
        Homo kirjoitti:

        Ei kantsi ärsyttää niitä et ne ei vejä sua turpaan.
        Niillä on niitä niittei ja ketjui aina mukana.
        Kerran joku punki oli kuulemma syöny jonkun mummon ratikka lipun ja uhkaillu sitä.
        Ne kuulemma tekee salaa ite viinaa ja ryypiskelee sitä puistoissa.

        määki näin kerran mun koirassa punkin. sen nimi on musti, siis sen koiran. se oli tarttunu siihen pusikossa, suihkutin koko elukan krvanpoistoaineella, kyllä lähti punkitikin. suasitteleln samaa teillekin.


      • kusi vittu
        pertti ström kirjoitti:

        määki näin kerran mun koirassa punkin. sen nimi on musti, siis sen koiran. se oli tarttunu siihen pusikossa, suihkutin koko elukan krvanpoistoaineella, kyllä lähti punkitikin. suasitteleln samaa teillekin.

        Haistakaa vittu kun poistatte täältä asiallisia viestejä mutta kaikki turhan päiväinen paska saa jäädä tänne.


      • Seve mauski
        kusi vittu kirjoitti:

        Haistakaa vittu kun poistatte täältä asiallisia viestejä mutta kaikki turhan päiväinen paska saa jäädä tänne.

        Me ollaan vidun punx miehiä siel palstoilla. Mää kuritan kaikkii jtka mun härvelile tuuppii. Staanaa puret mun rotsii käpy.
        heitän salaatit rotsilles jos tuut hevii mulle näyttää, prkl stana kääpiö aivot.
        Mullon niiiti persiissä ja kerran oili herpes kaans.
        mullen tuu aukoo, mää oon scenes jo 82 kele.


      • punkkarikloppi
        kusi vittu kirjoitti:

        Haistakaa vittu kun poistatte täältä asiallisia viestejä mutta kaikki turhan päiväinen paska saa jäädä tänne.

        haisevasta palautteestasi, siinä on vihaa ja
        sanomaa. harvoin puutun näihin, mut nyt
        meni pahasti ohi aiheen. anteeksi jos
        olo tuntuu sorretulta.


      • !!!
        punkkarikloppi kirjoitti:

        haisevasta palautteestasi, siinä on vihaa ja
        sanomaa. harvoin puutun näihin, mut nyt
        meni pahasti ohi aiheen. anteeksi jos
        olo tuntuu sorretulta.

        HOMO!


    • so?

      Pysykää kiltit siellä punkinfinlandissa keikat-topicissa kertomassa "meikä tulee paikalle" tai "meikä ei pääse paikalle". Kun mitään muuta sanottavaa ei siellä koskaan ole, niinkuin ei näköjään täälläkään. Täällä on enemmän musiikkijuttuja, joten painukaa vittuun.

    • Lörsson

      HOMO!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe