PUNK IN FINLAND

X_mitä_Lörsson_huikkis_wasky_X

Onks kukaan käyny tommosella sivulla ku punkero in finlanti. Kaverix sanos et siellä ois kova meno ja aitojakin punxei messiss. En tiiä uskaltaaks siä katella jos ne ei tykää must kun ei mul oo nahkistakkii ja hiukset pystys viel. Ne kait kuuntelee tosi kovaa siel sitä punketi rokkia ja huutelee muille. Siä on kuulem joku juippi pomona ja se tosi häjy.

10

3283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bjönde

      kerran ne ne kuunteki siel bläky hevii, kaveri sano.
      Mää luule et ne ei o ainaska kaikki oikeit punkei.
      Moni niistä o varmaan maalta niiku mäki, eikä uskalla paljoo sanoo. Meil oli tänääm sauna ja iskä sanos että kyl on hyvä löylyt.

      • Homo

        Ei kantsi ärsyttää niitä et ne ei vejä sua turpaan.
        Niillä on niitä niittei ja ketjui aina mukana.
        Kerran joku punki oli kuulemma syöny jonkun mummon ratikka lipun ja uhkaillu sitä.
        Ne kuulemma tekee salaa ite viinaa ja ryypiskelee sitä puistoissa.


      • jaakkouros
        Homo kirjoitti:

        Ei kantsi ärsyttää niitä et ne ei vejä sua turpaan.
        Niillä on niitä niittei ja ketjui aina mukana.
        Kerran joku punki oli kuulemma syöny jonkun mummon ratikka lipun ja uhkaillu sitä.
        Ne kuulemma tekee salaa ite viinaa ja ryypiskelee sitä puistoissa.

        kaikki kovimmat jätkäthän on emo:ja. Mul on ainaki etari ja meikkii ja oon punk in finladsis kova jäbätsy. Emo:t rullaa.


      • pertti ström
        Homo kirjoitti:

        Ei kantsi ärsyttää niitä et ne ei vejä sua turpaan.
        Niillä on niitä niittei ja ketjui aina mukana.
        Kerran joku punki oli kuulemma syöny jonkun mummon ratikka lipun ja uhkaillu sitä.
        Ne kuulemma tekee salaa ite viinaa ja ryypiskelee sitä puistoissa.

        määki näin kerran mun koirassa punkin. sen nimi on musti, siis sen koiran. se oli tarttunu siihen pusikossa, suihkutin koko elukan krvanpoistoaineella, kyllä lähti punkitikin. suasitteleln samaa teillekin.


      • kusi vittu
        pertti ström kirjoitti:

        määki näin kerran mun koirassa punkin. sen nimi on musti, siis sen koiran. se oli tarttunu siihen pusikossa, suihkutin koko elukan krvanpoistoaineella, kyllä lähti punkitikin. suasitteleln samaa teillekin.

        Haistakaa vittu kun poistatte täältä asiallisia viestejä mutta kaikki turhan päiväinen paska saa jäädä tänne.


      • Seve mauski
        kusi vittu kirjoitti:

        Haistakaa vittu kun poistatte täältä asiallisia viestejä mutta kaikki turhan päiväinen paska saa jäädä tänne.

        Me ollaan vidun punx miehiä siel palstoilla. Mää kuritan kaikkii jtka mun härvelile tuuppii. Staanaa puret mun rotsii käpy.
        heitän salaatit rotsilles jos tuut hevii mulle näyttää, prkl stana kääpiö aivot.
        Mullon niiiti persiissä ja kerran oili herpes kaans.
        mullen tuu aukoo, mää oon scenes jo 82 kele.


      • punkkarikloppi
        kusi vittu kirjoitti:

        Haistakaa vittu kun poistatte täältä asiallisia viestejä mutta kaikki turhan päiväinen paska saa jäädä tänne.

        haisevasta palautteestasi, siinä on vihaa ja
        sanomaa. harvoin puutun näihin, mut nyt
        meni pahasti ohi aiheen. anteeksi jos
        olo tuntuu sorretulta.


      • !!!
        punkkarikloppi kirjoitti:

        haisevasta palautteestasi, siinä on vihaa ja
        sanomaa. harvoin puutun näihin, mut nyt
        meni pahasti ohi aiheen. anteeksi jos
        olo tuntuu sorretulta.

        HOMO!


    • so?

      Pysykää kiltit siellä punkinfinlandissa keikat-topicissa kertomassa "meikä tulee paikalle" tai "meikä ei pääse paikalle". Kun mitään muuta sanottavaa ei siellä koskaan ole, niinkuin ei näköjään täälläkään. Täällä on enemmän musiikkijuttuja, joten painukaa vittuun.

    • Lörsson

      HOMO!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe