Onks kukaan käyny tommosella sivulla ku punkero in finlanti. Kaverix sanos et siellä ois kova meno ja aitojakin punxei messiss. En tiiä uskaltaaks siä katella jos ne ei tykää must kun ei mul oo nahkistakkii ja hiukset pystys viel. Ne kait kuuntelee tosi kovaa siel sitä punketi rokkia ja huutelee muille. Siä on kuulem joku juippi pomona ja se tosi häjy.
PUNK IN FINLAND
10
3166
Vastaukset
- bjönde
kerran ne ne kuunteki siel bläky hevii, kaveri sano.
Mää luule et ne ei o ainaska kaikki oikeit punkei.
Moni niistä o varmaan maalta niiku mäki, eikä uskalla paljoo sanoo. Meil oli tänääm sauna ja iskä sanos että kyl on hyvä löylyt.- Homo
Ei kantsi ärsyttää niitä et ne ei vejä sua turpaan.
Niillä on niitä niittei ja ketjui aina mukana.
Kerran joku punki oli kuulemma syöny jonkun mummon ratikka lipun ja uhkaillu sitä.
Ne kuulemma tekee salaa ite viinaa ja ryypiskelee sitä puistoissa. - jaakkouros
Homo kirjoitti:
Kerran joku punki oli kuulemma syöny jonkun mummon ratikka lipun ja uhkaillu sitä.
Ne kuulemma tekee salaa ite viinaa ja ryypiskelee sitä puistoissa.kaikki kovimmat jätkäthän on emo:ja. Mul on ainaki etari ja meikkii ja oon punk in finladsis kova jäbätsy. Emo:t rullaa.
- pertti ström
Homo kirjoitti:
Ne kuulemma tekee salaa ite viinaa ja ryypiskelee sitä puistoissa.määki näin kerran mun koirassa punkin. sen nimi on musti, siis sen koiran. se oli tarttunu siihen pusikossa, suihkutin koko elukan krvanpoistoaineella, kyllä lähti punkitikin. suasitteleln samaa teillekin.
- kusi vittu
pertti ström kirjoitti:
määki näin kerran mun koirassa punkin. sen nimi on musti, siis sen koiran. se oli tarttunu siihen pusikossa, suihkutin koko elukan krvanpoistoaineella, kyllä lähti punkitikin. suasitteleln samaa teillekin.
Haistakaa vittu kun poistatte täältä asiallisia viestejä mutta kaikki turhan päiväinen paska saa jäädä tänne.
- Seve mauski
kusi vittu kirjoitti:
Haistakaa vittu kun poistatte täältä asiallisia viestejä mutta kaikki turhan päiväinen paska saa jäädä tänne.
Me ollaan vidun punx miehiä siel palstoilla. Mää kuritan kaikkii jtka mun härvelile tuuppii. Staanaa puret mun rotsii käpy.
heitän salaatit rotsilles jos tuut hevii mulle näyttää, prkl stana kääpiö aivot.
Mullon niiiti persiissä ja kerran oili herpes kaans.
mullen tuu aukoo, mää oon scenes jo 82 kele. - punkkarikloppi
kusi vittu kirjoitti:
haisevasta palautteestasi, siinä on vihaa ja
sanomaa. harvoin puutun näihin, mut nyt
meni pahasti ohi aiheen. anteeksi jos
olo tuntuu sorretulta. - !!!
punkkarikloppi kirjoitti:
haisevasta palautteestasi, siinä on vihaa ja
sanomaa. harvoin puutun näihin, mut nyt
meni pahasti ohi aiheen. anteeksi jos
olo tuntuu sorretulta.HOMO!
- so?
Pysykää kiltit siellä punkinfinlandissa keikat-topicissa kertomassa "meikä tulee paikalle" tai "meikä ei pääse paikalle". Kun mitään muuta sanottavaa ei siellä koskaan ole, niinkuin ei näköjään täälläkään. Täällä on enemmän musiikkijuttuja, joten painukaa vittuun.
- Lörsson
HOMO!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1022204Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1142001Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.3021990Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441791Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2091647- 371435
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291255Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941153Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤701150- 521089