PUNK IN FINLAND

X_mitä_Lörsson_huikkis_wasky_X

Onks kukaan käyny tommosella sivulla ku punkero in finlanti. Kaverix sanos et siellä ois kova meno ja aitojakin punxei messiss. En tiiä uskaltaaks siä katella jos ne ei tykää must kun ei mul oo nahkistakkii ja hiukset pystys viel. Ne kait kuuntelee tosi kovaa siel sitä punketi rokkia ja huutelee muille. Siä on kuulem joku juippi pomona ja se tosi häjy.

10

3212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bjönde

kerran ne ne kuunteki siel bläky hevii, kaveri sano.
      Mää luule et ne ei o ainaska kaikki oikeit punkei.
      Moni niistä o varmaan maalta niiku mäki, eikä uskalla paljoo sanoo. Meil oli tänääm sauna ja iskä sanos että kyl on hyvä löylyt.

• Homo

Ei kantsi ärsyttää niitä et ne ei vejä sua turpaan.
        Niillä on niitä niittei ja ketjui aina mukana.
        Kerran joku punki oli kuulemma syöny jonkun mummon ratikka lipun ja uhkaillu sitä.
        Ne kuulemma tekee salaa ite viinaa ja ryypiskelee sitä puistoissa.

• jaakkouros
        Homo kirjoitti:

Kerran joku punki oli kuulemma syöny jonkun mummon ratikka lipun ja uhkaillu sitä.

kaikki kovimmat jätkäthän on emo:ja. Mul on ainaki etari ja meikkii ja oon punk in finladsis kova jäbätsy. Emo:t rullaa.

• pertti ström
        Homo kirjoitti:

määki näin kerran mun koirassa punkin. sen nimi on musti, siis sen koiran. se oli tarttunu siihen pusikossa, suihkutin koko elukan krvanpoistoaineella, kyllä lähti punkitikin. suasitteleln samaa teillekin.

• kusi vittu
        pertti ström kirjoitti:

määki näin kerran mun koirassa punkin. sen nimi on musti, siis sen koiran. se oli tarttunu siihen pusikossa, suihkutin koko elukan krvanpoistoaineella, kyllä lähti punkitikin. suasitteleln samaa teillekin.

Haistakaa vittu kun poistatte täältä asiallisia viestejä mutta kaikki turhan päiväinen paska saa jäädä tänne.

• Seve mauski
        kusi vittu kirjoitti:

Haistakaa vittu kun poistatte täältä asiallisia viestejä mutta kaikki turhan päiväinen paska saa jäädä tänne.

Me ollaan vidun punx miehiä siel palstoilla. Mää kuritan kaikkii jtka mun härvelile tuuppii. Staanaa puret mun rotsii käpy.
        heitän salaatit rotsilles jos tuut hevii mulle näyttää, prkl stana kääpiö aivot.
        Mullon niiiti persiissä ja kerran oili herpes kaans.
        mullen tuu aukoo, mää oon scenes jo 82 kele.

• punkkarikloppi
        kusi vittu kirjoitti:

haisevasta palautteestasi, siinä on vihaa ja
        sanomaa. harvoin puutun näihin, mut nyt
        meni pahasti ohi aiheen. anteeksi jos
        olo tuntuu sorretulta.

• !!!
        punkkarikloppi kirjoitti:

haisevasta palautteestasi, siinä on vihaa ja
        sanomaa. harvoin puutun näihin, mut nyt
        meni pahasti ohi aiheen. anteeksi jos
        olo tuntuu sorretulta.

HOMO!

• so?

Pysykää kiltit siellä punkinfinlandissa keikat-topicissa kertomassa "meikä tulee paikalle" tai "meikä ei pääse paikalle". Kun mitään muuta sanottavaa ei siellä koskaan ole, niinkuin ei näköjään täälläkään. Täällä on enemmän musiikkijuttuja, joten painukaa vittuun.

• Lörsson

HOMO!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      194
      3889
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2762
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      75
      1324
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      17
      1256
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1169
    6. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      954
    7. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      20
      951
    8. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      48
      881
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      214
      839
    10. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      106
      652
    Aihe