Menkää nyt hyvät sinkut...

sine ulos ja baareihinj niin löydätte seuraa. Minä itse olen koti-ihmisiä ja kärvistelen iltani kotona ja päivät töissä. Harmi kun ei nykyajan suomalaiselle naiselle enää kelpaa tavasllinen kotona viihtyvä raitis mies. On se nyt kumma..

9

1285

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en viihdy

myöskään baareissa vaan olen enemmän kotihiiri.Ja raitis ei tartte olla kun voi joskus juoda ihan kotonakin viinilasillinen,siideriä tms.Ja ravintoloihin ei pakko mennä juopotteleen kun voi raittiina tanssia myös.

• katrian

kelpaisi, mutta kun on aina vain kotona niin ei koskaan tapaa ketään ; )

• zinkkumiez

Olihan tuo baariin meneminen vitsi? Milloin baareista muka on seuraa löytynyt? En ole koskaan käynyt.

• sp86

Baareista löytyy seuraa vain silloin, jos jaksaa tanssia, koska naiset eivät siellä muuta teekään...ja paras olisi, jos ei liikaa paljastaisi asioita itsestään, vaan jos pääsee keskustelemaan naisen kanssa, täytyy keskustelu pitää vitseissä ja naisessa.

• Tsemppiä raittiille

Moi ! Oletko niitä, joille äiti käy hääräämässä kaiken? Tai niitä, jotka vaihtaa seuraa koko ajan? Itse en löydä baareista enkä mistään mieskaveria, josta tulisi muutakin kuin kaveri. Muutkaan ei näy olevan baarissa tosissaan kuten en minäkään. Sinkkuus on kivaa, mutta kaipuu toiseen ihmiseen silti olemassa! Yhden illan jutut ei kiinnosta...

• tähän oli pakko vastata. Minä olen täysin itsenäinen ihminen ja toiseksi minun äitini ei käy häärämässä mulle kaikkea. Itse teen kaiken siivoan, tiskaan, hoidan talon lämmityksen jne.. Ehkä se on just siinä kun en ikinä lähde mihinkään kun hoitaa kotia niin ei voi ketään potentiaalista ehdokasta tavatakkaan. Niin no netti tietysti, olen sitäkin kautta yrittänyt mutta aika pinnallista näyttää olevan touhu tuolla netissä. Mutta kiitos tsempistä. Pidetään lippu korkealla!

• nimenomaan

se tavallinen kotona viihtyvä raitis mies.
      Missä sellaisia on?

• kotona ole niinkuin allekirjoittanut.

• asbert

Sama juttu. Olen raitis ja kunnollinen mies, mutta valitettavasti aika menee töissä ja kotona. Baareissa en käy.

Mutta kaupoissa sentään tulee käytyä. Minut voi siis tavata Jumbossa, Sellossa tai vaikkapa Lidlissä. Siellä ne yksinäisetkin käyvät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      70
      5231
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      267
      4336
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      101
      3960
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      182
      2332
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      33
      1643
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      68
      1429
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      17
      1129
    8. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      1019
    9. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      38
      973
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94
      899
    Aihe