Menkää nyt hyvät sinkut...

sine ulos ja baareihinj niin löydätte seuraa. Minä itse olen koti-ihmisiä ja kärvistelen iltani kotona ja päivät töissä. Harmi kun ei nykyajan suomalaiselle naiselle enää kelpaa tavasllinen kotona viihtyvä raitis mies. On se nyt kumma..

9

1266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en viihdy

myöskään baareissa vaan olen enemmän kotihiiri.Ja raitis ei tartte olla kun voi joskus juoda ihan kotonakin viinilasillinen,siideriä tms.Ja ravintoloihin ei pakko mennä juopotteleen kun voi raittiina tanssia myös.

• katrian

kelpaisi, mutta kun on aina vain kotona niin ei koskaan tapaa ketään ; )

• zinkkumiez

Olihan tuo baariin meneminen vitsi? Milloin baareista muka on seuraa löytynyt? En ole koskaan käynyt.

• sp86

Baareista löytyy seuraa vain silloin, jos jaksaa tanssia, koska naiset eivät siellä muuta teekään...ja paras olisi, jos ei liikaa paljastaisi asioita itsestään, vaan jos pääsee keskustelemaan naisen kanssa, täytyy keskustelu pitää vitseissä ja naisessa.

• Tsemppiä raittiille

Moi ! Oletko niitä, joille äiti käy hääräämässä kaiken? Tai niitä, jotka vaihtaa seuraa koko ajan? Itse en löydä baareista enkä mistään mieskaveria, josta tulisi muutakin kuin kaveri. Muutkaan ei näy olevan baarissa tosissaan kuten en minäkään. Sinkkuus on kivaa, mutta kaipuu toiseen ihmiseen silti olemassa! Yhden illan jutut ei kiinnosta...

• tähän oli pakko vastata. Minä olen täysin itsenäinen ihminen ja toiseksi minun äitini ei käy häärämässä mulle kaikkea. Itse teen kaiken siivoan, tiskaan, hoidan talon lämmityksen jne.. Ehkä se on just siinä kun en ikinä lähde mihinkään kun hoitaa kotia niin ei voi ketään potentiaalista ehdokasta tavatakkaan. Niin no netti tietysti, olen sitäkin kautta yrittänyt mutta aika pinnallista näyttää olevan touhu tuolla netissä. Mutta kiitos tsempistä. Pidetään lippu korkealla!

• nimenomaan

se tavallinen kotona viihtyvä raitis mies.
      Missä sellaisia on?

• kotona ole niinkuin allekirjoittanut.

• asbert

Sama juttu. Olen raitis ja kunnollinen mies, mutta valitettavasti aika menee töissä ja kotona. Baareissa en käy.

Mutta kaupoissa sentään tulee käytyä. Minut voi siis tavata Jumbossa, Sellossa tai vaikkapa Lidlissä. Siellä ne yksinäisetkin käyvät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe