Skype! Minkälainen kone....?

AtkÄäliö

Eli minkälainen kone kannattais hommata pelkkään netin ja Skypen käyttöön???

14

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusista

      koneista kyselet, niin ihan mikä tahansa.

    • ...................

      Vaikka ostat tehottomimman ja halvimman koneen kaupasta niin siinä on enemmän kuin tarpeeksi potkua netin ja skypen käyttöön.
      Paljon laskentatehoa tarvitaan lähinnä jos koneella pelataan tai editoidaan videoita.. tehdään musiikkia tms. Netin ja toimisto-ohjelmien käyttöön kaikissa nykykoneissa on taatusti tarpeeksi tehoa.

      • noihin, mutta välissä on Windows Vista joka pöllii sen kaiken.
        Suosittelen kysyjälle Mac Miniä,
        http://www.apple.com/fi/macmini/
        jolloin hommat sujuvat helposti, tehokkaasti ja tuskattomasti. Sopii kysyä vaikka Minin käyttäjiltä.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        noihin, mutta välissä on Windows Vista joka pöllii sen kaiken.
        Suosittelen kysyjälle Mac Miniä,
        http://www.apple.com/fi/macmini/
        jolloin hommat sujuvat helposti, tehokkaasti ja tuskattomasti. Sopii kysyä vaikka Minin käyttäjiltä.

        mulla on just Skypeä ja nettiä varten tässä tämmönen tosi vanha rauta, poikani kokosi sen romuosista. Kustannukset olivat näyttöineen 10 euroa. Laitoin tähän sitten Linux Ubuntun ja kovin hyvin toimittaa tämä juuri nuo tarpeet.


    • R-kioski

      Myykö R-kioski vielä sellasta Skype-pakettia, jota se mainosti joskus. Vai onko kannattavampaa ostaa muualta. Onko joku Skype-mikki-web.kamera-paketti suositeltavaa ostaa jostakin tietystä paikasta.

      Jotkut neuvoo ostamaan netistä eikä maista. Mahtaako se olla relevantti neuvo.

      Jos tarpeeksi käyttää aikaa hintojen vertailuun, siinä se rahansäästökin menee. Tosin jos rahaa on rajallinen määrä, ei se taivaasta tipu, niin täytyykin vain etsiä mistä halvimmalla saa.

      • Nisus

        R-kioskit myyvät edelleen skype pakettia ja skype "prepaid" puheaikaa. aloituspaketin hinta on 6,90 sisältäen kuulokkeet ja skype asennus cd:n. Tervemenoa ostamaan.


      • ? entäs se mikki
        Nisus kirjoitti:

        R-kioskit myyvät edelleen skype pakettia ja skype "prepaid" puheaikaa. aloituspaketin hinta on 6,90 sisältäen kuulokkeet ja skype asennus cd:n. Tervemenoa ostamaan.

        tuo hinta nyt on tietysti ihan maaginen...


      • Nisus
        ? entäs se mikki kirjoitti:

        tuo hinta nyt on tietysti ihan maaginen...

        Mikki ja nappikuulokkeet löytyvät. On samanlainen kuin useissa gsm puhelimissa oleva langallinen hands free:)


        -Kaikki tarvittava siis mukana.


      • mites
        Nisus kirjoitti:

        Mikki ja nappikuulokkeet löytyvät. On samanlainen kuin useissa gsm puhelimissa oleva langallinen hands free:)


        -Kaikki tarvittava siis mukana.

        niitä kehtaa nyt mennä haeskeleen...


      • kun mulla
        Nisus kirjoitti:

        Mikki ja nappikuulokkeet löytyvät. On samanlainen kuin useissa gsm puhelimissa oleva langallinen hands free:)


        -Kaikki tarvittava siis mukana.

        taitaa olla gsm:ssä langaton... taidan olla aika moisessa välikädessä tän tekniikan kanssa


      • tiedä
        Nisus kirjoitti:

        Mikki ja nappikuulokkeet löytyvät. On samanlainen kuin useissa gsm puhelimissa oleva langallinen hands free:)


        -Kaikki tarvittava siis mukana.

        mitä kaikkea löytyy kaupasta...

        kun en jaksa kysyä kymmeniä kertoja...


      • Nisus
        tiedä kirjoitti:

        mitä kaikkea löytyy kaupasta...

        kun en jaksa kysyä kymmeniä kertoja...

        Meet vaan ärrälle ja pyydät skypen alotuspakkauksen, se on siinä. Saat kaiken trvittavan. Yleensä noi gesmien napit ei sovi koneisiin. Koetahan saada skype skulaamaan....


        THE END


      • the end
        Nisus kirjoitti:

        Meet vaan ärrälle ja pyydät skypen alotuspakkauksen, se on siinä. Saat kaiken trvittavan. Yleensä noi gesmien napit ei sovi koneisiin. Koetahan saada skype skulaamaan....


        THE END

        ennen vai jälkeen lopputekstien


      • millään
        Nisus kirjoitti:

        Meet vaan ärrälle ja pyydät skypen alotuspakkauksen, se on siinä. Saat kaiken trvittavan. Yleensä noi gesmien napit ei sovi koneisiin. Koetahan saada skype skulaamaan....


        THE END

        kehdata... mitä kaikkea pitää ostaa samalla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe