Kun kerran talousmiehetkin sanoo että rahaa on valtiolla ja rutkasti niin mihin Katainen ne haluaa laittaa jos ei yhtään liikene lupausten jälkeen hoitajille.Tässä jo tyhmempääkin rupeaa ihmetyttään.Katainen ja kokoomus ilmeisesti pitää katastrofi meiningistä kun työrauha menee hoitoalalla...Ja vielä veikkaus.Vaihtaakohan Pesola jäsenkirjaa jos ratkaisu on huono.Veikkaan että vaihtaa kun omat koirat puri.
Katainen
9
269
Vastaukset
- saa?
Hoitsumuija ei anna enää arskalle, jos ei arska kirjoita perättämiä nettiin?
- arska
Lehtiä ja katso uutisia niin pysyt ajan hermoilla...
- tossun alla
arska kirjoitti:
Arska kirjoittaa mitä hoitsuakka sanelee?
- arska
tossun alla kirjoitti:
Arska kirjoittaa mitä hoitsuakka sanelee?
Kataisen porukkaa kun älähdit?
- iltalehteä
arska kirjoitti:
Arska lukee iltalehteä! Sieltä se fakta löytyy! Lukemalla iltistä pysyy ajan hermoilla...
- arska
iltalehteä kirjoitti:
Arska lukee iltalehteä! Sieltä se fakta löytyy! Lukemalla iltistä pysyy ajan hermoilla...
Iltatytöt todellisempia kun Kataisen puheet.Kummassa mielestäsi enemmän sisältöä?
- puheilla ja iltiksellä?
arska kirjoitti:
Iltatytöt todellisempia kun Kataisen puheet.Kummassa mielestäsi enemmän sisältöä?
Vastaus: Ei mitään. Iltalehden kirjoituksilla ja kataisen puheilla on todella löyhä yhteys. Iltalehden uutisointi on sensaatiohakuista ja vääristelevää.
- kj-ls
mahtavatkaan keksiä akateemisesti koulutetuille huippuvirkailijoille? Kaikenmaailman päälliköitä, jumalattomilla palkoilla istuvat ja tekevät mitä? Sailaksia ja virtasia kertomassa mielipiteitään mitä työttömän/köyhän pitäisi tehdä. Kataisen huolehdittava omistaan, rahaa löytyy, korppi ei korpin silmää ronki, sanotaan.
- saa aisoihin
vaikka kuinka suuret laumat virkailijoita on istumassa torneissaan, se on kummallista. Eikö valtiolle kelpaa kymmenet miljoonat verotuloja, mitä esim. rakennusalalla rehottava pimeä palkanmaksu, kuittitehtailu, alvit ym toisivat valtiolle? "Huippukoulutettua" virkailijakuntaa, koulutettu mihin, mistä työstä saavat suuret palkkansa? Hoitajista pidetään suurta porua ja arvostellaan heidän työtään ja suorastaan halveksitaan, miten olisi, jos avattaisi silmät näkemään rehottavaa talousrikollisuutta maassamme
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187