lautoista eläkeläis

alennukset?

mistä lauttayhtiöistä saa eläkeläisalennuksen ja saako sitten vielä karavanalennuksen vai onko vaihtoehtoinen?

19

1104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matka tarvii olla

      ihan ilmainen? Kai te vähäsen olette valmiit maksamaan?
      Aina on niin että on vain YKSI alennus voimassa. Minä kuuluun SFC sekä Autoliittoon mutta minä voin vain valita kumman alenuksen saan. Ylensä ihan sama kumman valitsen.
      En usko että saa eläkeläis alennus asuntovaunulla!
      Tosin voin olla väärässä mutta tuskin.

      Hyvä esimerkki on huvipuistot, minä olen eläkkeellä mutta vaimo ei. No vaikka saan eläkeläislipun ei kannattaa ottaa koska perhelippu on halvempi.

      • suakin riepoo

        Kuka ilmaisesta on puhunut?Aina pitää olla ilkeä.Töissä on puhuttu että ei ihme ettei tällekkään alalle nuoret hakeudu kun ihmiset on tullu niin agressiivisiksi ja ilkeiksi!Sinä olet yksi esimerkki.En haluaisi sinua palvella!!!


      • Ai ai aiaaa
        suakin riepoo kirjoitti:

        Kuka ilmaisesta on puhunut?Aina pitää olla ilkeä.Töissä on puhuttu että ei ihme ettei tällekkään alalle nuoret hakeudu kun ihmiset on tullu niin agressiivisiksi ja ilkeiksi!Sinä olet yksi esimerkki.En haluaisi sinua palvella!!!

        Älä sinä lässytä vaikka olisikin kuukauden kipeät. Ei ahneutta saa viedä taiteeksi. Kas kun joku ei kysele että Kuka maksaa mun matkat ja viinat?


      • keskustelukumppani
        Ai ai aiaaa kirjoitti:

        Älä sinä lässytä vaikka olisikin kuukauden kipeät. Ei ahneutta saa viedä taiteeksi. Kas kun joku ei kysele että Kuka maksaa mun matkat ja viinat?

        onneks ei tarvi nähdä livenä!


      • ctunnp hlotna
        keskustelukumppani kirjoitti:

        onneks ei tarvi nähdä livenä!

        Ei mensujen aikaan!


    • rahalla ja hevosella pääsee...

      Jos on varaa ostaa 50000 euron matkailuauto, ei luulisi olevan tarvetta kysellä eläkeläisalennuksia!

      Mutta niinhän se on, varakkaimmat ovat usein myös niitä nuukimpia...;)

      • oivaltaa

        katsos varakkaaksi ei tule suurilla tuloilla vaan pienillä menoilla. Näin se on aina ollut.
        vaikka kodittimat ja maattomat koirat haukkuu, niin karavaani kulkee kuitenkin.


      • matkailu

        on niin idioottimaisen halpaa että rahaa voi syytää ja maksaa vaikka yli sen mitä pyydetään!


    • Elämän

      koulimat, sivistyneet ihmiset lähettelevät toisilleen rohkaisevia ja ystävällisyyttä huokuvia viestejä.

      • erehdyit

        eivät ole sivistyneitä!Taas yksi esimerkki ettei täällä kannata kysyä mitään.Vastaukset on tätä tasoa : jos on varaa ostaa kalusto niin ..väärä lääkitys,menkat ym.


      • puskavaanari
        erehdyit kirjoitti:

        eivät ole sivistyneitä!Taas yksi esimerkki ettei täällä kannata kysyä mitään.Vastaukset on tätä tasoa : jos on varaa ostaa kalusto niin ..väärä lääkitys,menkat ym.

        Sen lisäksi, että täältä saa todella omituisia ja asiaankuulumattomia vastauksia löytyy kuitenkin muutamia asiallisia vastaajia aiheellisiin kysymyksiin. Kyseessä olevista alennuksista en tiedä mitään enkä siksi ole ottanut niihin kantaa. Tietämättömyys ko. asioista ei taida kuitenkaan kaikkia haitata. Noiden vääräleukojen vastaukset ovat valitettavasti kuvailemaasi tasoa.


      • eläkeläinenkin
        puskavaanari kirjoitti:

        Sen lisäksi, että täältä saa todella omituisia ja asiaankuulumattomia vastauksia löytyy kuitenkin muutamia asiallisia vastaajia aiheellisiin kysymyksiin. Kyseessä olevista alennuksista en tiedä mitään enkä siksi ole ottanut niihin kantaa. Tietämättömyys ko. asioista ei taida kuitenkaan kaikkia haitata. Noiden vääräleukojen vastaukset ovat valitettavasti kuvailemaasi tasoa.

        kokea itse onnistumisen riemua kun kaivaa alennushinnat laivayhtiöiden sivuilta, sieltä vastausautomaatitkin joutuu hakemaan tälle kyselijälle tiedon.

        On ihan toinen kysyä neuvoa tai mielipidettä jonkun itse kokemasta asiasta kuin että se tieto olisi itsekin pientä viitseliäisyyttä käyttäen löydettävissä netistä.

        Uusavuttomuus nostaa päätään aina vaan vanhemmissa ikäryhmissä ;)


      • ei saa vaivata toisia
        eläkeläinenkin kirjoitti:

        kokea itse onnistumisen riemua kun kaivaa alennushinnat laivayhtiöiden sivuilta, sieltä vastausautomaatitkin joutuu hakemaan tälle kyselijälle tiedon.

        On ihan toinen kysyä neuvoa tai mielipidettä jonkun itse kokemasta asiasta kuin että se tieto olisi itsekin pientä viitseliäisyyttä käyttäen löydettävissä netistä.

        Uusavuttomuus nostaa päätään aina vaan vanhemmissa ikäryhmissä ;)

        minäkin olen joskus hölmöyksissäni antanut täällä vinkkejä mutta jokainen kaivakoon tiedot itse ja kokekoon kantapään kautta!


      • ei saa vaivata toisia kirjoitti:

        minäkin olen joskus hölmöyksissäni antanut täällä vinkkejä mutta jokainen kaivakoon tiedot itse ja kokekoon kantapään kautta!

        Onhan se asia näinkin mutta tämä tietotekniikan käyttö on osalle iäkkäämpää kansanosaamme aika uusi ja siten myös hankala asia. Jos kaveri on pulassa ainakin minä autan mielelläni asiassa jos osaan eikä siitä suurta vaivaa ole.

        Vastaukseksi tietysti, jos haluaa kuitenkin vastata, riittää tietämättömyyden ilmoitus. Itse kohtuullisen uutena eläkeläisenä olen myös kiinnostunut saamistamme alennuksista, en ole kuitenkaan selvittänyt asiaa lauttayhtiöiltä akuutin tarpeen puutteessa.

        Varsinkin eläkeläiset ovat se osa yhteiskuntaa jonka pitää käyttää kaikki alennukset ja kinuta vielä lisää, nyt kun kaikkien palkat nousevat tämän kierroksen jälkeen vähintään 10% sopimusaikana niin miten käy eläkkeiden? Niinhän se on, jos et pysty nostamaan tuloja on tingittävä menoissa, vai miten?

        Oletko sinä valmis lakkoilemaan eläkkeiden puolesta? Eläkeläisten lakko kun ei taida onnistua. Nythän sinä et olisi valmis edes vähän auttamaan.


      • Oikeassa
        karva.naamari kirjoitti:

        Onhan se asia näinkin mutta tämä tietotekniikan käyttö on osalle iäkkäämpää kansanosaamme aika uusi ja siten myös hankala asia. Jos kaveri on pulassa ainakin minä autan mielelläni asiassa jos osaan eikä siitä suurta vaivaa ole.

        Vastaukseksi tietysti, jos haluaa kuitenkin vastata, riittää tietämättömyyden ilmoitus. Itse kohtuullisen uutena eläkeläisenä olen myös kiinnostunut saamistamme alennuksista, en ole kuitenkaan selvittänyt asiaa lauttayhtiöiltä akuutin tarpeen puutteessa.

        Varsinkin eläkeläiset ovat se osa yhteiskuntaa jonka pitää käyttää kaikki alennukset ja kinuta vielä lisää, nyt kun kaikkien palkat nousevat tämän kierroksen jälkeen vähintään 10% sopimusaikana niin miten käy eläkkeiden? Niinhän se on, jos et pysty nostamaan tuloja on tingittävä menoissa, vai miten?

        Oletko sinä valmis lakkoilemaan eläkkeiden puolesta? Eläkeläisten lakko kun ei taida onnistua. Nythän sinä et olisi valmis edes vähän auttamaan.

        Puhut/kirjoitat taas tyhjentävää tekstiä ja tosiasiaa. eikä kenenkään tarvitse olla kateellinen eläkeläiselle...


      • imet sitä kuin
        Oikeassa kirjoitti:

        Puhut/kirjoitat taas tyhjentävää tekstiä ja tosiasiaa. eikä kenenkään tarvitse olla kateellinen eläkeläiselle...

        Onko skitsoa vastata omiin sepustuksiinsa?


      • tarkooitat
        imet sitä kuin kirjoitti:

        Onko skitsoa vastata omiin sepustuksiinsa?

        nimimerkkiä "oikeassa", voi vakuuttaa etten ole kukaan edellisistä kirjoittajista. Ei siellä edes ole aikaisemmin tuota nimmerkkiä.


      • imet sitä kuin kirjoitti:

        Onko skitsoa vastata omiin sepustuksiinsa?

        Olen jo moneen kertaan sanonut, ettei minun tarvitse omia kirjoituksiani arvostella edes käyttäen muita nimimerkkejä. Näistä taudeista joilla niin vähin perustein leimaat kanssaihmisiäsi valitsisin sinulle vainoharhaisuuden. Olet ottanut syystä tai toisesta kirjoituksistani nokkiisi, enkä muista sinulle enkä muillekaan sen pahemmin vastanneeni. Vastaukseni ovat mielestäni olleet korkeintaan kommentoimani kirjoituksen hengessä eli niin metsä vastaa jne.....

        Jospa sinäkin ryhdistyisit ja ottaisit kunnon nimimerkin ja ryhtyisit kirjoittamaan asiallisia mielipiteitä tuon vänkyröinnin tilalle vai pitääkö joka paikassa olla se "kylähullu" josta ei mitään selvää saa?


    • alennukset ovat

      kertaluonteisia, eikä niitä voi ketjuttaa peräkkäin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe