Virret ovat lapsellista öykkäröintiä

Mankel7

Musiikista ei ole tietoakaan. Kattoin justiinsa teeveestä jumalanpalvelusta. Mitä sairasta jumalan ylistämistä ja ölinää! Tehkää parannus aivottomuudesta jumalan karitsat!
Kuunnelkaa ennemmin vaikkapa Toolia. Kyseisen yhtyeen sävellykset on tehty ajattelevaa ihmistä varten. Voi sitä rytmillistä älykkyyttä joka kaikuu bändin biiseissä! Suosittelen unohtamaan aivopesuun ja kaksinaismoralismiin liittyvien aatteiden levittäjät elikkä kristinuskon ja virret. Ihmisessä on voima.

7

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Typerä mielipide

Aikamoisen öykkärimäinen mielipide.

• Ääliö!!
    • Tähän mielipiteeseen

Selvä provo.

• AJATELKAA EDES LAPSIA!

On se musiikki kyllä niin synkkää ja kuolemanhajuista että varmasti laulavat sille vanhalle vihtahousulle. Eikö tuollaisen musiikin esittämistä voisi lopettaa televisiossa kun lapsetkaan eivät saa unta kuullessaan tuota synkistelyä. Kyllä siinä jää norjalaisten kirkonpolttajien musiikkikin kakkoseksi synkistelyssä.

• kuukoira_

Tuossa on asiaa.On se kumma että aikuiset ihmiset jaksaa jauhaa jostain jumalasta ja hoilata virsiä .
      Saarnojen ja virsien mukaan ihminen on niin kurja matonen maan.Eikös elämän pitäisi olla iloista???

• Senni22

Voitko kertoa mitä todellinen ilo on ja mistä se tulee?

• Yks uskossa oleva

Jos ei ole uskossa eikä välitä virsistä niin onko pakko kuitenkaan tulla tänne haukkumaan niitä?

Tulin itse uskoon vähän aikaa sitten ja mua suututtaa semmoset ihmiset jotka yrittää kääntää uskovia syntiin. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      275
      2759
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      99
      2017
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1433
    4. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      19
      1223
    5. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      74
      1181
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      39
      1051
    7. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      48
      1022
    8. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      991
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      982
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      41
      947
    Aihe