Apua

kaipaava.

Kelle tai minne voin tehdä ilmoituksen vanhemmisto veljen vääryydestä? Haluaisin vaikka sähköpostia lähettää jonnekkin haaratoimistoon yms. ja mikä on sen email osoite jos joku tietää?

9

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanneksen_poika

Kerron sähköpostiosoitteen Suomen haaratoimistoon sinulle yksityisesti, jos lähetät oman sähköpostiosoitteesi minulle osoitteeseen:

[email protected]

En kerro tietojasi eteenpäin kenellekään. Luottamuksella. Johanneksen poika.

• Reppanaa

kysymyksesi on absurdi, koska vanhemmistoveljet eivät tee virheitä. Veljet ovat vartiotorniseuran hallintoelimen orjaluokka, mikä noudattaa pääkonttorin Jehovan säädöksiä.

• hgklo

tiedät sen

• Moikka.

>>vanhemmistoveljet eivät tee virheitä. Veljet ovat vartiotorniseuran hallintoelimen orjaluokka, mikä noudattaa pääkonttorin Jehovan säädöksiä.

• fdjug

jos ei kuuntele,niin ole yhteydessä kierrosvalvojaan,kaikki syytökset tutkitaan

• Johanneksen_poika

>>kaikki syytökset tutkitaan

hahahahaaaa.. heheheh.. eeehheheheehhh..

• ainakin
        Johanneksen_poika kirjoitti:

>>kaikki syytökset tutkitaan

hahahahaaaa.. heheheh.. eeehheheheehhh..

10.vanhinta jotka on poistettu vanhimmistosta väärintekojen vuoksi.j-p.tuntee varmaan muutaman myös.

• salaisuus?

Ota ensin vanhimmistoon yhteys, sitten kieppariin ja jne..Viimeksi sitten Jouni Palmuun, sitten tiedätkin kuinka puhdas ja rakkaudellinen järjestö on. Onnea matkaan.....!!

• oikein rikos

esim.toisen lapsen tukistaminen tai muuta vastaava,soita poliisi.
      Tai niinkuin eräs täällä kirjoitteleva kerran kertoi sanoneensa vanhimmalle:"otatko turpiin vai soitanko poliisille".
      Ei niiden kanssa kannata pehmoila.Kova kovaa vastaan vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe