Olen ollut kolmisen vuotta töissä hr-tehtävissä 2000€/kk palkkakuopassa. Paljonko palkat on vuokratyövälitys firmoissa (esim. manpower, adecco tai varamiespalvelu). Että kannattaako vaihtaa palkan perässä...
Henkilöstökonsultin palkka
6
9256
Vastaukset
- .........
Itselleni maksettiin muutama vuosi sitten Adeccolla henkilöstökonsulttina työskennellessäni 1500 €/kk. Älä vaihda työnantajaa, vaihda alaa, kuten minä tein: liksa on nyt 3300 €/kk.
- Kilpaileva konsultti
Onko Adeccolla muka noin huonot palkat? Itse olen kilpailijalla ja 2800e/kk bonus palkalla. Vuosipalkka on siinä 35-40t riippuen tuloksesta.
- rekryytteri
Kilpaileva konsultti kirjoitti:
Onko Adeccolla muka noin huonot palkat? Itse olen kilpailijalla ja 2800e/kk bonus palkalla. Vuosipalkka on siinä 35-40t riippuen tuloksesta.
Henkilöstökonsulttina isossa vuokrafirmassa, palkka 2300€/kk. Vaikuttaa siltä, että mitä suurempi lafka kyseessä sitä pienemmät palkat toimihenkilöillä.
- .................
Kilpaileva konsultti kirjoitti:
Viimeinen niitti oli kauan odotetut bonukset: juuri ennen bonusten maksamista bonusten perusteita muutettiin ja koko vuoden bonukseksi sain 300 euroa käteen (vaikka alkuperäisen bonusohjelman mukaan bonuksen piti olla suurinpiirtein nelinkertainen maksettuun verrattuna)!
Ja meikä otti silloin jalat alleen. Ja olen äärettömän tyytyväinen ratkaisuuni!
- .t.
Ihan mielenkiinnosta, mihin TESsiin kuuluu esim. palvelukoordinaattori/ henkilöstökonsultti? Itse olen hakemassa ko nimmikkeen alla olevaa työpaikkaa, jossa palkkaus TESsin mukaan (eikä siis käryäkään paljonko se käytännössä on).
Itse olen ollut saman firman palveluksessa joskus aikoja aikoja sitten ja vuokra-ala olisi muutenkin tuttu (mm. työkokemus ja useampi tutkinto).- ............
Että TESillä viitatan ERTOn Vuokratyöalan tesiin: http://www.erto.fi/edunvalvonta/tyoehtosopimukset/
Uutta tesiä ei näy olevan, mutta vanhassa on palkat pkl 1 seuraavasti (toimistotehtävät):
avustava, rutiininomainen työ 1.298,70
suorittava taso 1.355,04
ammattitehtävät 1.495,91
asiantuntijatehtävät 1.580,37
Aika saletisti tarkoittaa ylläolevia palkkoja. Adeccolla minulle maksettiin konsultin työstä se 1500 (tästä muutamia vuosia), muistelisin että liksa oli juuri tesin vaatima minimi (asiantuntijatehtävät).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan533278Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282939- 1212346
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111366
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802