Heips.
Etsiskelen viulua itselleni..
Suositelkaapas jotain hyviä merkkejä!
Saisi maksaa 0-700e.
Viulu
9
2223
Vastaukset
- sinulle...
Siis aloitatko viulun soiton ? Tai haetko uutta viulua. Thoman muusiikkiliike saksassa kauppaa hyviä viuluja kohtuuhinnalla. Esim hyvän laatuinen orkesteriviulun hinta heillä 400-500€,
Merkki, Otto jos Klier, 700€ eurolla saa todella
hyvän konserttitasoisen viulun. Itselläni on sellainen, käypä katsomassa, kirjoita thomann,
sieltä alkaa löytyä. Älä missään nimessä osta
mitään "naulalaatikkoa", siitä ei ole kuin murhetta, jos haluat annan lisää neuvoja.- Hepa84
Aloitteleva olen :)
Pitäsi tosiaan joku sellainen hyvä löytää millä pärjää kauan aikaa ettei heti tarvi koristeeksi jättää :D - viulisti
Konserttitasoinen viulu 700 €
Mitä v***ua? Riippunee konsertista... - Nolla perään
viulisti kirjoitti:
Mitä v***ua? Riippunee konsertista...Nolla perään. Seitsemästä tonnista voi aloittaa...
- aloittelijaa
viulisti kirjoitti:
Mitä v***ua? Riippunee konsertista...Olen vasta aloittelemassa, nuottien luku sujuu
kohtalaisesti, mutta törmäsin sellaisiin käsitteisiin kuin martele, pizzicato, staccato,
detache, nämä termit ovat vanhassa viulunsoiton
harjoitus nuottien yhteydessä. - vielä.
aloittelijaa kirjoitti:
Olen vasta aloittelemassa, nuottien luku sujuu
kohtalaisesti, mutta törmäsin sellaisiin käsitteisiin kuin martele, pizzicato, staccato,
harjoitus nuottien yhteydessä.Samassa vihkosessa on nuottien edessä useassa
paikassa pieni kahdeksasosa nuotti jossa vinoviiva lipun läpi, Korkeus on merkitty e tai
siitä vähän ylemmäksi. Mikä merkitys ? - pari kysymystä
Nolla perään kirjoitti:
Nolla perään. Seitsemästä tonnista voi aloittaa...
Voisitko ehkä avittaa, tunnut tietävän viulusta
paljon. - amoureuse_
aloittelijaa kirjoitti:
Olen vasta aloittelemassa, nuottien luku sujuu
harjoitus nuottien yhteydessä.Tuosta nuotti-jutusta en kyllä hahmottanut mitä tarkoitit, ehkä se on etuhele vaan.
Mutta nämä tiedän, laitan loogiseen järjestykseen:
pizzicato= soitetaan oikean käden sormella näppäillen, yleensä viulunsoitto aloitetaan näin, jousta ei edes oteta käteen vielä tässä vaiheessa. On olemassa myös vasemman käden pizzicato, mutta siihen törmää harvemmin, se merkitään plussalla nuotin yläpuolelle
detache= liikutetaan jousta tasaisesti kielellä, ei aksentteja tai pysähdyksiä, mahdollisimman sulavat kielen- ja suunnanvaihdot
staccato= äänet soitetaan lyhyinä, mutta jousi pysyy kielellä (vrt. spiccato, jossa äänet soitetaan lyhyinä, mutta jousi hyppii kielellä)
martele=soitetaan "pysäyttäen" jousi nuottien välillä. Pienet aksentit aina nuotin alkuun.
Olipa muuten hankala yrittää selittää näin :"D olis niin paljon helpompaa vain soittaa ero. Toivottavasti oli apua ^^
- Anonyymi
Montako anttoviulista tarvittiin k.panoon kaikkiaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097102Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662116- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992