Olen kohta 19 v kohta 20 vuotias mieshenkilö ja seurustelusuhteita nolla kappaletta.
14-16 vuotiaana jollon nuoret yleensä alkavat alkoholia käyttämään ja näitä kotibile juttuja harrastamaan minä en niihin osallistunut joten tyttöjen kanssa säätäminen jäi tässä ikävaiheessa täysin väliin. koulun kauttakaan ei mitään tapahtunut.
Hieman ennen kuin täytin 17 vuotta päätin kokeilla nettiä tytön etsimiseen ja yhteen tyttöön tutustuinkin. Näimme muutaman kerran siinä ja juttu loppui siihen. Ensisuudelmat koin tämän kanssa ja sen suhteen olin tyytyväinen. tämä juttu vaan jotenki itsestään loppui. ei mua tämä tyttö kiinnostanutkaan koska hän oli mielestäni aika ruma.
17-18 v tuli muutamilla treffeillä netin kautta löytyneitten naisten kanssa käytyä mutta vaikka treffit sinäänsä monen kanssa menivätkin hyvin ja yleensä mukana oli suuteluakin jutut loppuivat aina muutaman tapaamiskeran jälkeen ikävä kyllä valtaosassa tapauksista naisen aloitteesta.
18 vuotta kun täytin rupesi todella paljon ahdistamaan se kun minulla oli vielä poikuus tallella. Voin kyllä nyt myöntää ihan rehellisesti että etsin netistä naista joka veisi sen minulta koska poikuus todella ahdisti. No sieltä sitten löytyi kuin ihmeen kaupallla minua 2 vuotta vanhempi nainen joka tämän suostui viemään. Ihan mukava kokemus. Nainen oli ihan tavallinen ja asiallinen opiskelijatyttö ja tästä kokemuksesta jäi hyvät muistot. helpotti silloin tosi paljon kun pääsi poikuudesta eroon.
nyt 18-19 vuotiaana on tullut käytyä melko paljon eri yökerhoissa ja aika harvoin tuolta mitään säpinää löytää. Toisinaan tulee jonkun naisen kanssa jotain pussailua ja tanssimista baarissa. monesti olen saanut naisen numeron ja sovittu treffitkin. ja näissäkin sama kaava. muutamat treffit ja yleensä naisen aloitteesta homma poikki.
baarista olen tässä täysi ikäisyyden aikana 2 kertaa saanut naisen mukaan yhden yön juttua varten. ja seksiä harrastettiin. baarista en koskaan suoranaisestiu yritä pelkkää seksiseuraa etsiä vaan pitempi aikaista tuttavuutta mutta koska nämä naiset baarissa tutustuessa tekivät selväksi että haluavat vain yhden yön seuraa niin totta kai se kelpasi vaikka ensisijaisesti haluiaisin seurustelusuhteen.
netistä olen aika satunnaisesti naisseuraa ihan näihin päiviin asti yrittänyt etsiskellä.(ja huom seurustelusuhteeseen) enää ei mikään seksiseuran etsiminen netistä kiinnosta pätkääkään.
Muutamilla treffeilläkin tässä lhiaikoinakin on tullut taas käytä mutta eipä niistä mitään vakavaa ole kehittynyt.
pelkään vaan että olen vielä 25 vuotiaanakin samassa tilanteessa eli sinkku. olen nyt jo 2,5 vuotta yrittänyt melko aktiivisesti etsiä tyttöystävää eikä ensimmäistäkään ole löytynyt. Onneksi sentään hieman kokemusta naisista on karttunut kuitenkin mutta sinkkuus vaivaa nykyään todella paljon.
ei oikeesti harmainta aavistustakaan miksi treffit ovat aina loppuneet muutaman kerran jälkeen. yritän aina treffeillä olla mukava ja asiallinen enkä puhu vain itsestäni enkä todellakaan vonkaile mitään seksiä.
Olen siis tehnyt todella paljon töitä viimeisen 2,5 puoden aikan sen eteen että löytyisi tyttöystävä. saldona on se että pari kertaa olen seksiä harrastanut ja aika montaa tyttöä on tullut suudeltua mutta seurustellut en ole koskaan.
pelottaa vaan että tämä sama meininki jatkuu vielä kauan joka olisi todella kova paikka purtavaksi jos esim 25 vuotiaana vieläkin ilman ainuttakaan seurustelusuhdetta.
mitä mieltä olette tästä tilanteestani?? olen siis jo muutaman vuoden tehnyt paljon töitä tyttöystävän löytämiseen ja tuloksena muutama lyhytaikainen juttu.
Onko vielä syytä huoleen???
Onko vielä syytä huoleen??
12
1563
Vastaukset
- joni etelästä
Olen siis kohta 20 vuotias.tuo eka lause meni vähän sekavaksi kun kiireessä tuli kirjoitettua.
- mies vähän pohjoisempaa
Luulin ensimmäisen lauseesi luettuani, että tilanteesi tosiaan on jotenkin normaalia vakavampi, kun aloitit että seurustelusuhteita on nolla kappaletta. Mutta sinähän olet ehtinyt jo tehdä vaikka mitä! Olen nyt sinua reilusti vanhempi, mutta sinun ikäisenäsi tuo "nolla kappaletta" piti minun kohdallani kirjaimellisesti paikkansa. Ei minulla ollut yhtään mitään kokemuksia tytöistä, ei lyhyt- eikä pitkäaikaisia, ei suudelmia eikä halauksia muusta puhumattakaan. Eikä niitä tullut pitkään pitkään aikaan sen jälkeenkään. Epäilemättä tilanne sinua häiritsee eikä minun menneiden muisteluni häiritsemistä yhtään lievittäne, mutta kun nyt kerran kysyit, onko syytä huoleen, niin uskallan epäillä, että elämässäni on tai tulee olemaan varmasti suurempiakin huolenaiheita.
- <Mies29>
Piparin irtoaminen baarista kertoo siitä, että homma on ihan hanskassa. Kyllä se siitä, älä välitä.
Oletko muuten ikäistäsi nuoremman näköinen?- Voihan vittu sentään,,,,,,,...
Sano nyt ihan suoraan: Huoran pillun eritteiden seksitaudit ja muu paska irtoaa sieltä baarista.
Säälin tuollaisia miehiä. - se siitä
Voihan vittu sentään,,,,,,,... kirjoitti:
Sano nyt ihan suoraan: Huoran pillun eritteiden seksitaudit ja muu paska irtoaa sieltä baarista.
Säälin tuollaisia miehiä.kun saat itse pesää ekan kerran.
- Saivat mitä halusivat
Voihan vittu sentään,,,,,,,... kirjoitti:
Säälin tuollaisia miehiä.No voi voi sentään. Kyllä se piparin irtoaminen sen verran kertoo,
ettei kyseessä ole ihan onneton tapaus.
Eivät ne "anteliaatkaan" naiset kaikille anna, eivät ainakaan millekään
rumille nörteille. Piparin saaminen ja suutelemaan pääseminen
siis kertoo sen, että on ulkonäöltään vähintään keskiverto
ja osaa puhua naisille ainakin sen verran, että pääsee lähinkontaktiin.
Sekös rumia nörttejä vituttaa, kun eivät itse koskaan saa.
- naisnäkökulmaa:
asia, joka sun kertomuksesta herätti minun huomiota, on se, että et kauheasti puhu tunteistasi näitä tapaamiasi naisia kohtaan. Se kyllä tulee selväksi, että kaipaat seurustelusuhdetta, mutta et puhu siitä, että olisit ollut johonkuhun ihastunut tai kenties vähän rakastunutkin. Oma tulkintani sun tekstistä on, että haluat seurustelusuhteen, koska kaikilla muillakin on sellainen, etkä halua tuntea itseäsi epänormaaliksi. Kysyisinkin, että onko sinulla tarvetta läheisyyteen tai vuorovaikutukseen naisten kanssa, vai haluatko naisen vain sosiaalisen statuksen vuoksi. Itse ajattelisin niin, että sitten kun oikeasti ihastut johonkuhun naiseen hänen itsensä takia, niin ne kemiatkin sen naisen kanssa alkaa toimia ihan eri tavalla...(Ja vielä bonuksena vastaus kysymykseesi :) et missään tapauksessa ole epänormaali, vaikka parikymppisenä et olekaan seurustellut)
- joni etelästä
En etsi tyttöystävää sen takia että statukseni kohoaisi tai senkään takia että kaikilla kavereillakin on tyttöystävä (valtaosa kavereistani on sinkkuja)mutta en kiistä sitä yhtään etteikö se hieman pelottaisi että joudun sen päivän näkemään että kaikilla kavereilla on tyttöystävä ja itsellä ei olisi vieläkään mitään.
Mutta kaikista suurin syy miksi haluan tyttöystävän ovat ihan siinä että haluan läheisyyttä (en tarkoita pelkkää seksiä) ja halauan että joku aidosti välittää minusta ja minä naisesta. Olen vaan kyllästynyt olemaan ilman säännöllistä naisseuraa ja rakkautta. haluan sen yhden vaki kumppanin enkä koskaan alkaisi pyörittään montaa naista kerralla.
ja sitten näistä ihastumisista treffeillä. Muutamaan naiseen olen todella palavasti ihastunut ja pettymys ja suru oli suuri kun he jutut poikki laitoivat.
Monessa tapauksessa taas on ollu silleen ettei ole vielä voinut oikeen sanoa juuta eikä jaata siitä mitä tunnen naista kohtaan koska niin vähän aikaan oltiin oltu tekemisissä. itse en aina ihastu ns. ensisilmäyksellä vaan ihastuminen pidemmällä viiveellä on kohdallani mahdollista ihan naisesta riippuen.
On tietenkin pari sellaistakin naista mukaan mahtunut jotka ei ole heti kättelyssä kiinnostaneet yhtään ja olen sitten asiallisesti pistänyt jutun poikki mutta kuten jo aijemmin olen maininnut valtaosassa tapauksessa nainen on ollut se aloitteellinen osapuoli jutun lopettamisessa vaikka treffeihin on sisältynyt aika monesti flirttailua, halailua ja suuteluakin. nämä seikathan tekee entistä käsittämättömämmäksi miksen sitten kelvannutkaan. en edes yritä naisen ajatuksia alkaa tulkitsemaan.
Haluni saada tyttöystävä ovat siis ihan normaalilla pohjalla eikä mistään kavereista tai statuksen kohotuksesta johtuvaa yritystä. - hipdogg
joni etelästä kirjoitti:
En etsi tyttöystävää sen takia että statukseni kohoaisi tai senkään takia että kaikilla kavereillakin on tyttöystävä (valtaosa kavereistani on sinkkuja)mutta en kiistä sitä yhtään etteikö se hieman pelottaisi että joudun sen päivän näkemään että kaikilla kavereilla on tyttöystävä ja itsellä ei olisi vieläkään mitään.
Mutta kaikista suurin syy miksi haluan tyttöystävän ovat ihan siinä että haluan läheisyyttä (en tarkoita pelkkää seksiä) ja halauan että joku aidosti välittää minusta ja minä naisesta. Olen vaan kyllästynyt olemaan ilman säännöllistä naisseuraa ja rakkautta. haluan sen yhden vaki kumppanin enkä koskaan alkaisi pyörittään montaa naista kerralla.
ja sitten näistä ihastumisista treffeillä. Muutamaan naiseen olen todella palavasti ihastunut ja pettymys ja suru oli suuri kun he jutut poikki laitoivat.
Monessa tapauksessa taas on ollu silleen ettei ole vielä voinut oikeen sanoa juuta eikä jaata siitä mitä tunnen naista kohtaan koska niin vähän aikaan oltiin oltu tekemisissä. itse en aina ihastu ns. ensisilmäyksellä vaan ihastuminen pidemmällä viiveellä on kohdallani mahdollista ihan naisesta riippuen.
On tietenkin pari sellaistakin naista mukaan mahtunut jotka ei ole heti kättelyssä kiinnostaneet yhtään ja olen sitten asiallisesti pistänyt jutun poikki mutta kuten jo aijemmin olen maininnut valtaosassa tapauksessa nainen on ollut se aloitteellinen osapuoli jutun lopettamisessa vaikka treffeihin on sisältynyt aika monesti flirttailua, halailua ja suuteluakin. nämä seikathan tekee entistä käsittämättömämmäksi miksen sitten kelvannutkaan. en edes yritä naisen ajatuksia alkaa tulkitsemaan.
Haluni saada tyttöystävä ovat siis ihan normaalilla pohjalla eikä mistään kavereista tai statuksen kohotuksesta johtuvaa yritystä.Ei ollut mulla noin paljon säpinää tuossa iässä ;D Poikuuskin taisi mennä vasta joskus 20-22-vuotiaana, en muista niin tarkkaan.
Mutta sittemmin on mennyt naisrintamalla sikäli OK, että naimisiinkin päädyin. Tosin sehän nyt päättyi eron, mutta kesti sitä sentään 7 vuotta. Jotain sitä kai siinä ajassa sitten oppi, koska naisia tuntuu olevan tarjolla paljon paremmin kuin parikymppisenä ;) Joskin harmittavan korkean moraalisen selkärangan ne mokomat tuntuvat omaavan. Tuppaa jäämään pusuttelun asteelle, piru vie. Hukkaan menee hyvä kielikorukin, sano.
- voi ei voi ei
"mä oon niinku 19v ja asun eteläsuomessa, käyn baareissa ja saan pillua, pitäiskö mun olla huolissaan siitä etten saa pillua???"
- Vanhentuva mies
Ensinnäkin olet jo 17 vuotiaana saavuttanut jotain mitä osa ei saavuta vielä kolmekymppisinäkään, eli no panic.
Nuoressa iässä moni ei halua vielä vakavoitua. Etenkin miehenä erotut tavoitteiltasi suuresta osasta ikäryhmääsi - ainakin jos naisten puheisiin on uskominen :-)
Informaation keruussasi kannattaa varmaan keskittyä siihen että mikä saa yleensä naiset jatkamaan tapailua muutamien treffien tai ekan sänkykeikan jälkeen. Eli sinussa voi ihan olla "vikaakin". Osan asiosita voi korjata, osan ei, osaa ei kannata.
Voi olla että myös yrität liikaa vaikka et sitä tiedostaisikaan. Saatat säteillä jotain "potentiaalien takaertuja" signaaleja... Tai sitten vain naiset haluavat sinusta sitä yhtä asiaa :-)
Loppujenlopuksi voidaan kuitenkin pitää ihan realistisena sitä että et vaan ole vielä osunut oikeaan ihan tuurista johtuen, sillä loppujenlopuksi sinullahan on "vain muutamia" oikeasti potentiaalisia tapauksia - niitähän ei lasketa jos joku suoraan sanoo baarissa ettei yhtä yötä pidemmälle mennä.
Eli eiköhän se siitä, ei mitään suurta syytä huoleen. kliseitä toistelevat ihmiset voisivat vielä sanoa että silloin löytää parhaiten kun ei varsinasiesti etsi... Pidä pieni loma asian tiimoilta, upota kaikki energia työhön/opisekluun/kavereihin/harrastuksiin vaikka kuukauden verran. Voin sanoa, että ei sinulla mitenkään syytä ole vielä huoleen. Minä täytän kohta 25, ja minulla on melkein sama tilanne. En minäkään silloin 14-17 vuotiaana juuri kotibileitä ja viikonloppuiltoina kaupungilla ja koulujen pihoilla jengissä notkumista harrastanut, kun sellaisia kavereita ei ollut oikein siunaantunut. Kun ei kerran ollut muitakaan kavereita, niin puhumattakaan sitten mitään tyttöjen kans vehtaamisia olisi ollut. Tilanteeni ahdisti minua usein, ja vasta 18 täytettyäni tilanteeseeni alkoi jokseenkin tulla helpotusta, kun sain sellaisen kaverin jonka kans pyörin milloin missäkin. Sittenkin meni aikansa että jonkinlaistakaan sutinaa oli. Ensimmäinen seurustelusuhteen yritys taisi olla joskus 19 vuotiaana, joka suutariksi jäi ennen pitkää. Nyt tässä viime vuosien aikana on ollut ehkä 2-3 aivan lyhyttä suhdetta jotka ovat sitten päättyneet, ja yrityksiä on ollut useita etenkin netin kautta, jotka ovat samoin kuin sinulla heti ensitreffien jälkeen yleensä naisen aloitteesta mennyt poikki. Perustelu on ollut melkein aina se tunnettu: "et ollu minun tyyppiä". Siinäpä sitten hyvä kysymys onkin, että millaista he hakevat, ja tulevatko löytämäänkään sitä. Että niin. Täytän tosiaan kohta 25 ja voin sanoa, että sitä oikeaa ei ole vieläkään eteen tullut, joten viitaten sinun tilanteeseen ei sinulla vielä mitään kiirettä ole, ja varmaan aika moni muukin on sinkku sinun iässä vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2802554Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001374- 1081251
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971188Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797