Löytyykö Jyväskylästä irkkumusiikin soittajia? Olen vastottain paikkakunnalle muuttanut 2-rivisen soittaja ja etsin irkkumusasta kiinnostuneita soittamaan kanssani. Jos et itse ole kiinnostunut, mutta tiedät jonkun, jota aihe voisi kiinnostaa, niin välitä tietoa hänelle! Soittelemisiin!!
Löytyykö irkkusoittajia Jyväskylästä?
Jkl:ään muuttanut musikantti
3
379
Vastaukset
- pipermike
jos niitä Jyväskylän joissain irkkubaareissa ( esim.O'Malleys,Parnell's ??)pidetään, ovat hyvä mahdollisuus tavata muita alan soittajia.
Suomi-irlanti seuran kautta vois kysellä Jy:n irlantiaktiviteeteista .... - vain,
jyväskylästä intoa löytyy. itse alan tuntijana tiedän. kannattaa muuten joskus viikolla käydä jazz baarissa, (kait nykyinen poppari?) sielä olen muutaman kerran kuullu urkkimusaa. :)
- fifi
Käy laittamassa ilmoitus Musicalle sekä Okl:n ilmoitustauluille sekä konsalle. Etenkin Musicalla on väkeä, jotka tuntevat vetoa irkkumusiikkiin.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273523- 412359
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352188Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71947Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381399
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451165- 131149