Kannattaako au pair vuoden ajaksi ottaa matkavakuutus jos suuntaa EU maahan? Eu-maan kansalaisenahan on samat oikeudet sairaanhoitoon kuin kohdemaan kansalaisillakin? (Tästä on ollut aikaisemmin puhetta ja lueskelin kyllä niitä aiempia kommentteja mutta ajattelin nyt kuitenkin kysyä.)
Matkavakuutus
3
509
Vastaukset
- täällätänään
Minä oon ottanu matkavakuutuksen vielä erikseen, ihan vaan sillä kun se korvaa nuita lentoja sun muita...
Tosin itelläni on sellanen joka on voimassa 3 kuukautta lähdöstä joten jos välillä ei käy suomessa siitä ei oo hirveesti hyötyä. Mutta eiköhän niitä saa pitemmäksikin aikaa.
Mutta onhan se ihan hyvä olla olemassa, ettei käy kalliiksi jos jotakin sattuu. - Sannukka
...jonkinlaisen "kaikenkattavan" matkavakuutuksen. Eli jos sairastun, niin vakuutuksen pitäis korvata siitä aiheutuvat kulut. Sitten se korvaa myös kaikennäköset irtaimisto- ja matkatavara haaverit (jos kännykkä varastetaan, jos rikon jotain täällä talossa jne). Vaikka se vakuutus maksaakin maltaita, on se ainakin mun mielestä ihan hyvä olla olemassa... niin sanotusti ässä hihassa. Ikinä ei voi tietää, mitä tapahtuu :)
- Nimetön
" Eli jos sairastun, niin vakuutuksen pitäis korvata siitä aiheutuvat kulut."
No toivottavasti et ole menossa Iso-Britanniaan koska siella tulee halvemmaksi hoitaa asia ILMAN vakuutusta. Sairaanhoito on nimittain ilmaista.
"Sitten se korvaa myös kaikennäköset irtaimisto- ja matkatavara haaverit (jos kännykkä varastetaan, jos rikon jotain täällä talossa jne)"
No yleensa perheilla on kotivakuutus ja ainakin mulle perhe antoi vakuutetun kannykan kayttoon. En todellakaan aio vastaanottaa puheluita Suomesta a 1.50 eur /minuutti
"Vaikka se vakuutus maksaakin maltaita, on se ainakin mun mielestä ihan hyvä olla olemassa... niin sanotusti ässä hihassa. Ikinä ei voi tietää, mitä tapahtuu :)"
Mina otin vain matkatavaravakuutuksen joka maksoi lennoille 14 eur. Korvaa 5000 eur saakka matkatavarat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077740Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866031Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322077Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221916Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911- 361699
- 441494
- 591486
- 221441