Ostin tuollaisen soittimen, siis GoGear SA3115. Ongelma on se että kun tallennan sinne kansioita, ja kun yritän sitten soittaa sen kansion, ei sellaista optiota löydy. Muistan kun vanhassa soittimessani näkyi ihan ne kansiot, joita sinne soittimeen tallensin, ja pystyin valita kansion, jonka se soittaa, mutta tuossa se ei tunnu onnistuvan: Kun laitan monta kansiota, niin soitin soittaa ne ihan sekaisin :o
Philips SA3115
4
690
Vastaukset
- Latukka..
No mäkin ostin tämmösen Philipsin SA3115 soittimen..
mut siinä on yks pulma:/
Nimittäin mä en tiedä mistä siihen saa ladattua videoita ja kun laitoin sinne kuvii niin nekin oli aivan epäselviä!!!!!!- lööw
Mulla on toi samainen soitin, siihen saa niitä videoita sen ohjelman kautta mikä tulee siinä cd-levyllä.
Kyseinen laite ei pysty toistamaan kansioiden mukaan niitä biisejä, voit valita sielt' musiikki kohdasta että järjesteleekö se artistin, albumin ja genren mukaan. Ja sit voit luoda laitteen oman soittolistan myös.
- Samusui
Moi.
Itselläni on kyseisen soittimen kanssa sellainen ongelma, että kappaleita katoaa muistista. Auttoi kun tyhjensin koko soittimen, mutta pian ongelma palasi ja nyt soitin ei suostu edes käynnistymään. Ilmoittaa vain, että "kytke tietokoneeseen ja korjaa laitehallinnan avulla" mutta eipä ole auttanut. Tietokone ei edes tunnista soitinta ja alkaa jumittamaan heti kun kytkee soittimen.
Eli saakohan tuosta vielä toimivaa peliä, vai onko entinen soitin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418