Season 7 traileri

24-fanikundi

8

7117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai mistä

      7 kauden voi sitten katsoa? tietääkseeni se alkaa yhdysvalloissa tammikuussa vai alkaako se samaan aikaan myös Suomessa?

    • Realismin kannattaja

      Nimittäin tuo kausi 6. Jos tuossa sarjassa nyt ei ole ennenkään mitään realismin hitustakaan ollut, niin nyt mennään jo niin yli hilseen että....

      Mutta toivottavasti kausi 7 on vähän parempi. Elisha Cuthbertiä kaipaisin tosin takaisin....

    • cdsdf

      Tietäisikö joku, että milloin alkavat näyttää jenkeissä 7. kautta vai joko ovat aloittaneet? Kävin katsomassa 24:sen virallisilla kotisivuilla, mutta joko olen niin palikka tai sitten siellä ei yksinkertaisesti ollut saatavilla kyseistä informaatiota, mutta ei omiin silmiini sattunut ainakaan.

      • peeteezz

        Itse olen kattellu ihan samaa, mutta en minäkään löytäny mitään informaatiota asista. Mutta olen kuulluu, että jenkkilässä pitäis 7 kausi alkaa hieman odotettua myöhemmin ko sielä on vissiin jotaki lakon poikasta, ettei tule taukoa lähetyksissä (niin kun prison breakin katsojat varmaan hyvin tietävät).


      • Tsäk Bauer

        Valitan mutta joudut vielä odottelemaan 24s07:ää vielä n. vuoden ajan käsikirjoittajien lakon ansiosta.(Tammikuu 2009)


      • J-P-
        Tsäk Bauer kirjoitti:

        Valitan mutta joudut vielä odottelemaan 24s07:ää vielä n. vuoden ajan käsikirjoittajien lakon ansiosta.(Tammikuu 2009)

        Ei kai sentään? Luin jostaki että tänä keväänä se 7 kausi alkais.. olis kyllä kiva saada linkkiä


      • Sapeeri
        Tsäk Bauer kirjoitti:

        Valitan mutta joudut vielä odottelemaan 24s07:ää vielä n. vuoden ajan käsikirjoittajien lakon ansiosta.(Tammikuu 2009)

        Tämä ei pidä paikkaansa, 13. helmikuuta kirjoitettiin näin:

        Washington. "Lakko on päätynyt. Jäsenkuntamme on äänestänyt ja nyt voitte mennä takaisin töihin." Näihin lakkokenraali Patric M. Verronen sanoihin päättyi 12 000 amerikkalaisen televisio- ja elokuvakäsikirjoittajan lakko keskiviikon vastaisena yönä.

        Sarjat alkavat näkyä ruudussa suunnilleen maaliskuun puolessavälissä, joten luultavasti pikaisesti päästään näkemään jo 24 s07e01 :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe