Hei!
Kampaaja teki ihania kiharoita ghd raudalla. Saako herstylerilla (myydään kampin ostoskeskuksessa, forumista kojusta) samaa tulosta? Hintahan on yli puolet halvempi... Kovasti myyntimiehinä vakuuttivat herstyler black muotoiluraudan loistavista ominaisuuksista. Mutta onko siis eroa? Huomasin kyllä että myös ghd raudalla kauniin kiharan teko vaatii pikkaisen opettelua. Olisin kiitollinen kaikista kokemuksista!
t.Anu
herstyler vai ghd - muotoilurauta?
72
28842
Vastaukset
- ihan samaa
Juu mietin ihan samaa, kun oon aina kärsiny luonnonkiharoista.. :/ Kovasti ne oli myyntimiehiä ja loistavaltahan toi tulos vaikutti, kun itelläni on vanha ja kulunu rauta..Mietin vaa et löytyskö jostai halvempaa/muita vaihtoehtoja...Paljon ne pyys sulta siitä?Multa 120€ "erikoistarjous" :)
- Jenny6394
Mullakin on aivan kamalat luonnonkiharat. Kuitenkin kävin itiksessä herstyler esittelyssä mutta en ostanut heti. Kävin lukemassa niiden nettisivua (www.herstylerEU.com) ja sitten luin suosituksia. Ostin hrstylerin koska kuitenkin en tiedä mitä muut sanovat, mutta minuun hiuksiini se ainakin toimi. Ja no kiharat hehe, ei tarvitse mitään hirveää opettelua, kun tekniikan tajusin se siitä. Minulla on hirveän mukava nuori (ja puliseva) myyjä hän kertoi että hinta on oikeasti 200e. Ja sen myös tarkistin netistäkin ja se oli. Mutta koska he ovat siellä uusia niin heillä on välillä alennuksia. Ja hän sanoi että vielä pari kk sitten alennus oli 99e, sitten se oli 120 e, mutta mä ostin sen 140e. Hän sanoi jokatapauksessa hinnat nousee jouluki. Hän muuten sanoi että he menevät esittelemään messukeskukseen muoti ja kauneus messuille tuotteitaan. Sinne hän sanoi että he taas myyvät kaiken puolenhintaan. eli 100e?
Kyl tää hinta juttu on hiukan oouto, mutta tuote on oikeasti tosi hyvä. Ja oon käynyt siellä nyt 2 kertaa ilmaisessa hiussuoristuksessa. - peukalo keskellä kiharrinta
Jenny6394 kirjoitti:
Mullakin on aivan kamalat luonnonkiharat. Kuitenkin kävin itiksessä herstyler esittelyssä mutta en ostanut heti. Kävin lukemassa niiden nettisivua (www.herstylerEU.com) ja sitten luin suosituksia. Ostin hrstylerin koska kuitenkin en tiedä mitä muut sanovat, mutta minuun hiuksiini se ainakin toimi. Ja no kiharat hehe, ei tarvitse mitään hirveää opettelua, kun tekniikan tajusin se siitä. Minulla on hirveän mukava nuori (ja puliseva) myyjä hän kertoi että hinta on oikeasti 200e. Ja sen myös tarkistin netistäkin ja se oli. Mutta koska he ovat siellä uusia niin heillä on välillä alennuksia. Ja hän sanoi että vielä pari kk sitten alennus oli 99e, sitten se oli 120 e, mutta mä ostin sen 140e. Hän sanoi jokatapauksessa hinnat nousee jouluki. Hän muuten sanoi että he menevät esittelemään messukeskukseen muoti ja kauneus messuille tuotteitaan. Sinne hän sanoi että he taas myyvät kaiken puolenhintaan. eli 100e?
Kyl tää hinta juttu on hiukan oouto, mutta tuote on oikeasti tosi hyvä. Ja oon käynyt siellä nyt 2 kertaa ilmaisessa hiussuoristuksessa.Hei,
Osaisittaisiinko täällä neuvoa kiharrustekniikasta herstyler-raudalla?! Myyjä teki ihania kiharoita raudalla, mutta kotiin päästyäni en ole saanut minkäänlaista tulosta. Näytti niiin helpolta esittelijän tekemänä.
- Tahtoo myös!
kertokaa kiltit ihmiset mistä noita HerStylereita saa? Siis kampista näköjään ainakin, kerros? liikkeen nimi? Olen käynyt elämäni aikana tasan kerran kampissa ja tosi nopee, joten en tunne paikkaa! :S Saako niitä jostain muualta? tietääkö kukaan? Olen hyvin vakuuttunut tuosta laitteesta ja tahdon semmoisen itselleni.. Ulkomailtahan noita saisi tilattua, mutta en halua sitä kautta. Kiitos jos viitsitte kertoa! :)
- jkf
Joo eli kampissa ja forumissa niitä myydään, en osaa tarkalleen sanoa missä siellä mutta ilmeisesti siel on joku myyntikoju.. Sisko oli ostanu sellasen ja kun kokeilin sitä niin kyllähän siitä ihan suorat ja sileät hiukset tuli, mutta en kyllä itse olisi maksanu siitä yli 100 euroa. ja muutenkin vaikuttaa oudolta että keksivät eri asiakkaille eri hinnat?? huono puoli herstylerissä on se, että siinä ei saa säädettyä lämpötilaa ja hiukset olivat TULIkuumat kun oli vaan vähän koskenutkin raudalla. eli vaikka puhutaankin että tuovat jotain mineraaleja ja rasvoja hiuksen pinnalle, niin kyllä se rauta sen verran kuuma on, että varmasti jollain tasolla vahinogoittaa ja polttaa hiusta... :(
Kampissa on muistaakseni 2. ja 3. kerros (tai 3. ja 4.).. siitä pääovesta sisään ja liukuportaita vaan lähdet menemään ylös (huomaat kyllä ne palvelutiskit)... Kannattee mennä siihen, joka on ylemmässä kerroksessa, niin saat paremmat alennukset pienellä tinkimisellä (ja sieltä jommankumman miehen puheille
- Hoolainen
Ostin itse mustan Herstyler raudan, mutta en saanutkaan viime kuulta niin paljoa palkkaa kuin kuvittelin joten rahapulan vuoksi (ja senkin takia, ettei aika riitä tukanlaittoon...)myisin omani pois käyttämättömänä. Musta rauta, musta säilytyspussukka ja kuitti tallessa. 100 e maksoin ja 95 e:lla myyn ( mahd. postikulut). Rauta on Salossa ja 9. tai 10. joulukuuta luultavasti käyn Helsingin suunnalla ilta-aikaan.
Jos kiinnostaa niin säpoa vain! - Sayume
Hoolainen kirjoitti:
Ostin itse mustan Herstyler raudan, mutta en saanutkaan viime kuulta niin paljoa palkkaa kuin kuvittelin joten rahapulan vuoksi (ja senkin takia, ettei aika riitä tukanlaittoon...)myisin omani pois käyttämättömänä. Musta rauta, musta säilytyspussukka ja kuitti tallessa. 100 e maksoin ja 95 e:lla myyn ( mahd. postikulut). Rauta on Salossa ja 9. tai 10. joulukuuta luultavasti käyn Helsingin suunnalla ilta-aikaan.
Jos kiinnostaa niin säpoa vain!Hei, vieläkö myyt sitä herstyleriä?
Minä tyhmänä en ostanut, kun oli niin kallis (120€ pyysi eikä alentanut hintaa), ja kotona sitten itkin kun ne pirun kiharat pysyikin hiuksissa ihan kunnolla.
Olisin todella kiinnostunut ostamaan. :) - Hoolainen
Sayume kirjoitti:
Hei, vieläkö myyt sitä herstyleriä?
Minä tyhmänä en ostanut, kun oli niin kallis (120€ pyysi eikä alentanut hintaa), ja kotona sitten itkin kun ne pirun kiharat pysyikin hiuksissa ihan kunnolla.
Olisin todella kiinnostunut ostamaan. :)Hei!
Tuolla kaapissa yhä rauta on täysin koskemattomana... Lyhyelle tukalleni täysin tarpeeton tällä ajankäytöllä :)
Meiliä voi laittaa vaikka osoitteeseen [email protected]
- tii tu ko
Osta ihmeessä! Kallis on, mutta hyvä ja laatu maksaa.
Itselläni on tosi pitkät hiukset (pyllyyn asti) ja olin jo luopunut toivosta saada mitään muuta kuin roikkuvan tukan kokeiltuani kaikenlaisia piippirautoja ja muita vempaimia.
Ostin suoristuraudan ja babycurlin ja nyt voin kulkea joko ihanissa kiharoissa tai kiiltävässä suorassa kampauksessa tai lainekiharoilla.
Babycurl kiharat kestävät minun tukassani vuorokauden ilman mitään muotoilutuotteita!!! Sittenkin ne ovat vielä upeilla laineilla.
Kun suoristusraudalla siloittaa hiukset, saa aivan upeita kiiltäviä nutturoita, jotka pysyvät ilman lakkaa kauniina. Nutturasta ei nouse lyhyempiä hiuksia "kehälle" ja pörrölle, vaan se on siisti kokoajan.
Nopea on kun mikä, kun tekniikan oppii, eikä ole vaikeatakaan. Plussana vielä ilmainen hiustenlaitto myymälässä vuoden ajan niin usein kun haluat!
Suosittelen lämpimästi! - tii tu ko
Kauppanimi unohtui.
Ja mitä Nettiin oskominen, niin ehdottomasti halvempi vaihtoehto kun ghd rauta! - Ninni838383
En tiedä keksivätkö he asiakkaille eri hintoja mutta kun ostin sen 120e, niin ne myivät ne kyllä muillekkin 120e samaan hintaan. Ja hinta ei ole mielestäni hirveä ongelma koska olen kärsinyt koko ikäni kiharoista ja ostanut vuosien aikana jo 3 eri merkkistä suoristusrautaa ja 1 niistä kampaajalta. Babyliss väittää olevansa täysin keraaminen mutta mulle selitettiin että siinä on vain keraamiset päällysteet tai jtn. Kuitenkin herstylerin ostin. Ja tosi hyvä, ja tottakai se tekee kuumat hiukset sehän on kuumarauta! Mulle sanottiin vaikka siinä ei ole säätelyä niin se ei ylikuumene pysyy lämpätila samana koko ajan 80-200 joka on vielä hyvä tavalliselle hiukselle.. Kaverini on kampaaja ja osti myös sellaisen. Hyvältä vaikuttaa enkä usko että se on huijaus tai mtn.
Joo.. kyllä nämä vähän jokaiselle omia hintoja antaa.. riippuu ihan siitä, että haluaako myyjä myydä tuotteen ja "pitääkö sinusta"..
Meille (mulle ja kaverille) tarjous oli aluksi 120e, pienien puheiden jälkeen "opiskelija-alennuksella" 99e (jos molemmat ostaa niin 95e/kpl).. Lopulta hintana oli 90e ja vain minä ostin raudan.. Mutta siis myyjät oli aivan ihania (ainakin ne kaksi, jotka viihdytti meitä)..- Beilaje
lolle kirjoitti:
Joo.. kyllä nämä vähän jokaiselle omia hintoja antaa.. riippuu ihan siitä, että haluaako myyjä myydä tuotteen ja "pitääkö sinusta"..
Meille (mulle ja kaverille) tarjous oli aluksi 120e, pienien puheiden jälkeen "opiskelija-alennuksella" 99e (jos molemmat ostaa niin 95e/kpl).. Lopulta hintana oli 90e ja vain minä ostin raudan.. Mutta siis myyjät oli aivan ihania (ainakin ne kaksi, jotka viihdytti meitä)..Ehkä koska tuote on alennuksessa he voivat myydä kalliimallakin, jos niillä on se raja jonka alle ne eivät voi mennä. Mullakin oli aivan ihana myyjä suomenkielinen nuori nainen mutta hänen kavrinsa (ei suomenkielinen) ei ollut mielestäni niinkään kiva.
Ainakin kun ostin tuotteen he myivät muille samaan hintaan kyllä. Ja ostin sen itäkeskuksesta. - ldjaga
Onko 100 € keraamiset levyt?
- kir81
Kävin herstyler:in sivuilla tutustumassa kyseiseen tuotteeseen ja jäi epäselväksi mikä Highlights & Features näistä kuudesta on kyseessä:
Colorful seasons, pink/black, Forever, Onyx, Sensu vai Wet & Dry? - OSTIN ISON PAKETIN..
Jossa oli kaikki tarvikkeet mukana. Ja lisäksi Instant hiuslisäkkeet. Ihan loistavat tuotteet ja hintansa väärti. Olen suomalainen mutta tiedän että tuo hinnoittelu on muille outoa kun hinta vaihtlee usein. mutta Täällä ei vaan ymmärretä samaa myynti&ostotaktikkaa kun muualla euroopassa ja amerikassa käytetään. täällä nämä ns. vakiohinnat kun on jo olleet vuodesta nakkisota =) Itse sain hinnan alas siksi kun sitä mstkustelleena on oppinut pakostakin välillä taistelemaan hinnastani.
- sandy78
Onko kukaan tilannut ebay:stä Herstyleriä? Maksaa n.30 dollaria. Muuten olisin voinut tilata mutta en tiedä mikä verkkovirta niissä on. Ja töpselipää=)
- takuu?
Minkälainen takuu näillä Kampista ostetuilla Herstyler-suoristimilla on?
- hensku/
takuu? kirjoitti:
Minkälainen takuu näillä Kampista ostetuilla Herstyler-suoristimilla on?
kaverilla tuli raudan pintaan jotain pientä möhnää ja kävi kysymässä kampissa (kuitti oli kaiken lisäksi jäänyt kotiin) että vaihtaako ne uutee ja heti vaihto.. en muista että paljonko on kuukausia takuu.
- Atas
hensku/ kirjoitti:
kaverilla tuli raudan pintaan jotain pientä möhnää ja kävi kysymässä kampissa (kuitti oli kaiken lisäksi jäänyt kotiin) että vaihtaako ne uutee ja heti vaihto.. en muista että paljonko on kuukausia takuu.
Kuulemma vuoden täys takuu,
mut riippuu kai vähän myyjästä - Takuusta
Atas kirjoitti:
Kuulemma vuoden täys takuu,
mut riippuu kai vähän myyjästäOngelma on se, että raudan johtoon tuli aamulla REIKÄ!Rupes pukkaamaan ihme rätinää ja ritinää...ei muuta kun johto irti seinästä.
Löysin sitten kuitinkin, vaikka luulin ettei oo enää tallella. 23pvä menee takuu umpeen nyt siis 20pvä!!!
Ja hauskaahan tässä on se että en asu p-k seudulla..Enkä ainakaan nyt pääse tulemaan sinne 3 pvään.
Nyt kaipaisin siis puhelin numeroa sinne HerStyler tyypeille, että voin kysyy takuusta.
Käyntikortissa ollut numero kun ei toimi (yks numero liikaa) ja kuitissa olevaan "hiustenleikkaus ajanvarausnumeroon" ei saa yhteyttä..
Ei oo stadissa tullu ees käytyä aikoihin etten ees tiiä onko ne heebot ylipäätään siellä enää..
Joten AUTTAKAA PLIIS!!!
Muuten rauta on ollut tosi hyvä ja oon ollu tyytyväinen, mutta jos en takuuseen uutta saa ni taidan ostaa GHD:n kun sitä kokeilleena tiedän että se on ihan yhtä hyvä, ellei jopa luotettavampi.. - ei saa yhteyttä
Takuusta kirjoitti:
Ongelma on se, että raudan johtoon tuli aamulla REIKÄ!Rupes pukkaamaan ihme rätinää ja ritinää...ei muuta kun johto irti seinästä.
Löysin sitten kuitinkin, vaikka luulin ettei oo enää tallella. 23pvä menee takuu umpeen nyt siis 20pvä!!!
Ja hauskaahan tässä on se että en asu p-k seudulla..Enkä ainakaan nyt pääse tulemaan sinne 3 pvään.
Nyt kaipaisin siis puhelin numeroa sinne HerStyler tyypeille, että voin kysyy takuusta.
Käyntikortissa ollut numero kun ei toimi (yks numero liikaa) ja kuitissa olevaan "hiustenleikkaus ajanvarausnumeroon" ei saa yhteyttä..
Ei oo stadissa tullu ees käytyä aikoihin etten ees tiiä onko ne heebot ylipäätään siellä enää..
Joten AUTTAKAA PLIIS!!!
Muuten rauta on ollut tosi hyvä ja oon ollu tyytyväinen, mutta jos en takuuseen uutta saa ni taidan ostaa GHD:n kun sitä kokeilleena tiedän että se on ihan yhtä hyvä, ellei jopa luotettavampi..Oletko jo saanut jonkun kiinni?
Mulla on kanssa numero johon vaan sanotaan ettei saada yhteyttä 046-8970031,vielä tammikussa samaiseen numeroon vastattii, ja tilasin hiustenlaitto ajan??? Nyt numeroo ei saa enää yhteyttä!! oletko mahdollisesti saanut jo oikean ja numeron, mistä saa jonkun kiinni tai jollain muulla joka mahdollisesti näkee tämän viestin?? laitatko mulle vietiä jos sulla oikee numero sinne!!!! Ja jos ei muuta niin pakko mennä sitten käymään kyseiselle paikalla??? mukavaa kevättä!!!! - suviksi
ei saa yhteyttä kirjoitti:
Oletko jo saanut jonkun kiinni?
Mulla on kanssa numero johon vaan sanotaan ettei saada yhteyttä 046-8970031,vielä tammikussa samaiseen numeroon vastattii, ja tilasin hiustenlaitto ajan??? Nyt numeroo ei saa enää yhteyttä!! oletko mahdollisesti saanut jo oikean ja numeron, mistä saa jonkun kiinni tai jollain muulla joka mahdollisesti näkee tämän viestin?? laitatko mulle vietiä jos sulla oikee numero sinne!!!! Ja jos ei muuta niin pakko mennä sitten käymään kyseiselle paikalla??? mukavaa kevättä!!!!Mä ostin omani eilen Kampista (90€ btw, oli puoleen hintaan plus vielä opiskelija-alennus 10€ pois). Mun kuitissa lukee tällaisia numeroita:
Kamppi: 046 8950434
Forum: 046 6366137
Iso Omena: 046 6428015
Mä kokeilin äsken tehdä kiharoita sillä, mut se ei oikein ottanut onnistuakseen. Miten se siellä myyntikojulla näytti niin helpolta! Se myyjä laittoi mut jopa itse tekemään yhden kiharan siellä mut nyt ei jotenkin onnistu. :( Suoristus toimii kyllä hyvin. :) - Nimetön
suviksi kirjoitti:
Mä ostin omani eilen Kampista (90€ btw, oli puoleen hintaan plus vielä opiskelija-alennus 10€ pois). Mun kuitissa lukee tällaisia numeroita:
Kamppi: 046 8950434
Forum: 046 6366137
Iso Omena: 046 6428015
Mä kokeilin äsken tehdä kiharoita sillä, mut se ei oikein ottanut onnistuakseen. Miten se siellä myyntikojulla näytti niin helpolta! Se myyjä laittoi mut jopa itse tekemään yhden kiharan siellä mut nyt ei jotenkin onnistu. :( Suoristus toimii kyllä hyvin. :)Kiitos numeroista!!! ja kyllä ne kiharat oppii kun tarpeeksi kauan teet!!!=) se on hyvä tuote!!!
- p@uyfg
hei kaikki älkää menkö herstyleriin tai osatko sieltä mitään ... teitä on hujattu noi raudat sun muut ne pyytää niist clipsi hiuksista joku yli 50e vaik ne on muovia sama mistä barbin hiukset on tehty .. ja niiden muka aidot hiukset melkee 200e huhuhu menkää hakaniemeen sieltä saa aitoja clipsi pidennyksiä 20e koko päähän siis pussi JA OIKEESTI ÄLKÄÄ OSATKO NIILTÄ MITÄÄN !!!!!!! NAURATTAA VAA KU JENGI ON TYHMIÄ ei pahal mut oma mielipide ja rippuu jos on paljonki massii...
- Huijattu
Olin iditootti ja ostin clipsit sieltä, väittivät aidoiksi muttei voi värjätä joten epäilys heräsi. Oletko ostanut sieltä tukan vai mistä tiedät et on feikkiä? Onko muita jotks tietävät? Menin ja valitin , käskettiin vain värjätä toiseen kertaan.En usko sen auttavan , koska tein värinpoiston, ja mitään ei tapahtunut. Ei edes pehmennyt yhtään, mitä omalle tukalle käy. Ja tukka oli siis jo ns. luonnonvaalea. ei musta tms.
- pjt
ai oikein huijataan? siis keskellä ostoskeskusta päivästä toiseen?
otappa asiasta KUNNOLLA selvää ennen ku lähet spekuloimaan.
ärsyttävii tollaiset viki-viki valittajat.
iha by the way, on synteettistä ja aitoa herstylerill.. aidoissa on takuu hiustenlaittoa 1vuos.
itelläni ollu herstylerin klipsit 1,5v , aitona.
toimii ku mikä.
oon kokeillu myös muita klipsei, mut aika rasittavii ku sit pitää tupeerata omaa hiusta jne.. muuten ne valuu.. EE ei sentää valu tai tipu kesken illan.
p.s herstylerin shampoo ja hoitoaine on erittäin laadukkaita! pelasti hiukseni!!! suosittelen!!
- Takkutukka
Hei!
Ostin alkuviikosta suoristajan sekä baby curls kihartimen Ison Omenan myyntipisteestä.
Loistavia laitteita. Minulla on erittäin pitkät hiukset ja saan suoristettua tai kiharettua hiukseni upeaan kuntoon melko pienellä vaivalla. Kiharat pysyvät hyvin.
Suoristin maksoi 100 e ja kiharrin 95 e- ...
Toimiiko vielä?
- adriana-
mulla on toi herstyler black rauta ollu vuoden..tykkään tosi paljon..ainaki mun mielest hintansa väärti..myös kaveri hankki sen.tost toisest en tiä en oo kokeillu.blackist tulee ihanan silkkinen lopputulos.tykkään paljon.raudal pystyy myös tekee kiharoit
- suoristin
mun herstyler on kyllä parhain suoristin mikä mulla on tähän mennessä ollut kampissa myytiin noin 90€ mutta muuten markkinoilla se on ollut 150€ joten on se halvempi ollut kampissa keväällä
- Meryel29
Ostin oman setin (hiustenkuivaaja sillä kiharasuuttimella, suoristusrauta ja piippari) messuilta, maksoin 180€. Yksittäin suoristaja ois ollu 90 ja piippari 75€. Paketin kyljessä lukee 450€ joten myyjän sanoma 400@ ei voi olla kaukana oikeasta. Suoristajalla yritin kiharoita, mut sain vain lievää kiharaa. Harjoittelun puutetta, kampaaja kun osas pyöräyttää kiharan aina oikeaan suuntaan, minä en. Mulla on alaselkään ulottuva runsas tukka ja kiharrukseen meni 1,5 tuntia. Suoristus tuli ennätysajassa, mitä en ois ikinä uskonu. 20 minuuttia! Ja se ettei noitten tuotteiden kans tartte käyttää tuotteita, nopeuttaa tukan laittoa tosi paljon.
- tyytyväinenn
itse ainakin oon ollut tosi tyytyväinen tohon herstyleriin
- mä vain.
Vahingoittaako noi pidemmän päälle kauheesti hiuksia? Kun mulla on ollut tosi huonokuntoset hiukset, ja nyt oon lyhentäny aika runsaasti ja en sitte tahtois näistäkin heti kakshaaraisia.
- Tyttöhelsingissä
JOO! Ostakaa ihmeessä! Ne pojat on mun tuttuja ja myy sydämmestään niitä tuotteita..puhun nyt ainakin sen herstyler-raudan puolesta. Itselläni on sellainen ja se toimii kuin unelma!! Pistän äidin ostamaan siskolleni sellaisen joululahjaksi :)
- Emmelle
Tyttöhelsingissä kirjoitti:
JOO! Ostakaa ihmeessä! Ne pojat on mun tuttuja ja myy sydämmestään niitä tuotteita..puhun nyt ainakin sen herstyler-raudan puolesta. Itselläni on sellainen ja se toimii kuin unelma!! Pistän äidin ostamaan siskolleni sellaisen joululahjaksi :)
GHD:n saa tilattua netistä esim. lookfantastic.comista 100 eurolla. Ei kysettäkään että mieluummin GHD, kuin joku ihme Herstyler jota myydään jossain kauppakeskuksen käytävillä kuin jossain basaarissa.
- u know
Emmelle kirjoitti:
GHD:n saa tilattua netistä esim. lookfantastic.comista 100 eurolla. Ei kysettäkään että mieluummin GHD, kuin joku ihme Herstyler jota myydään jossain kauppakeskuksen käytävillä kuin jossain basaarissa.
Ostin viimekesänä clip-onit herstyleriltä. Ei oo aitoa hiusta 50€. Ja edelleen ovat hyvät yli vuoden käytön jälkeen!
- mun tukka
u know kirjoitti:
Ostin viimekesänä clip-onit herstyleriltä. Ei oo aitoa hiusta 50€. Ja edelleen ovat hyvät yli vuoden käytön jälkeen!
hiuspidennykset, sattui olemaan tosi hyvä väri ja väsyneenä messuilla hurahdin omaan lookiini. =) Eli jos vaan itse saan yhtä helposti ne laitettua, ilman että tulee tunne että klipsit näkyy, oon tyytyväinen. Siis onko ne varmasti aidot, maksoi 180 e, on kuulemma lähes 400 muuten, voiko olla? Ja aina saa mennä laittaa sinne jos ei osaa tai jaksa itse! Mutta jos tulen katumapäälle, eli nyt en ole kertaakaan niitä vielä kayttänyt, ostaakohan noita kukaan esim huuto netistä?
- idis2
mun tukka kirjoitti:
hiuspidennykset, sattui olemaan tosi hyvä väri ja väsyneenä messuilla hurahdin omaan lookiini. =) Eli jos vaan itse saan yhtä helposti ne laitettua, ilman että tulee tunne että klipsit näkyy, oon tyytyväinen. Siis onko ne varmasti aidot, maksoi 180 e, on kuulemma lähes 400 muuten, voiko olla? Ja aina saa mennä laittaa sinne jos ei osaa tai jaksa itse! Mutta jos tulen katumapäälle, eli nyt en ole kertaakaan niitä vielä kayttänyt, ostaakohan noita kukaan esim huuto netistä?
Hei. Noi tyypit on myymässä myös lempäälän ideaparkin aulassa. Euromarketin päässä.
- mummopupu
idis2 kirjoitti:
Hei. Noi tyypit on myymässä myös lempäälän ideaparkin aulassa. Euromarketin päässä.
kokeilin kotona ja ihmettelen miksi en onnistu. Myydäänkö siellä eri tuotetta mitä testataan hiuksiin? Tässä oli hinta 200 puntaa Baby Curls, mutta käyttikö myyjä Foreveriä.Maksoin 90e.
Olen jotenkin vihainen, osaako kukaan leppuuttaa mieleni.En yleensä ole näin spontaani ostamaan, mutta nyt lohdutin itseäni kun on sattunut semmosta elämässä, ja heti tuli kusetuksen maku. Tytöt aivan ihania ja palvelu pelaa, mutta mitä teen tuotteella joka ei väänny oikein ja tee kiharaa... - mummopupu
mummopupu kirjoitti:
kokeilin kotona ja ihmettelen miksi en onnistu. Myydäänkö siellä eri tuotetta mitä testataan hiuksiin? Tässä oli hinta 200 puntaa Baby Curls, mutta käyttikö myyjä Foreveriä.Maksoin 90e.
Olen jotenkin vihainen, osaako kukaan leppuuttaa mieleni.En yleensä ole näin spontaani ostamaan, mutta nyt lohdutin itseäni kun on sattunut semmosta elämässä, ja heti tuli kusetuksen maku. Tytöt aivan ihania ja palvelu pelaa, mutta mitä teen tuotteella joka ei väänny oikein ja tee kiharaa...tuote on Pink /Purple/ Black eikä Baby Curlz
- Niki_W
mummopupu kirjoitti:
tuote on Pink /Purple/ Black eikä Baby Curlz
Mä ostin herstyler-raudan pari päivää sitten 70€ ja sain hoitoaine ilmaiseksi :-D mä olen kovan tinkkaa :-x
ja ne pojat olivät ihania... O_o - kiinnostunut???
Niki_W kirjoitti:
Mä ostin herstyler-raudan pari päivää sitten 70€ ja sain hoitoaine ilmaiseksi :-D mä olen kovan tinkkaa :-x
ja ne pojat olivät ihania... O_oOlisin kiinnostunut tietämään millaisia (erilaisia) rautoja on myynnissä? Piipahdin Helsingissä ja näin kojut, mutta ei ollut aikaa pysähtyä ja tutustua. Mielenkiinto heräsi. Minulla on pitkät hiukset, joten millainen Herstyler olisi oikea tekemään kiharaa? Esim. ponnarin latvat tms.
- -e-m
kiinnostunut??? kirjoitti:
Olisin kiinnostunut tietämään millaisia (erilaisia) rautoja on myynnissä? Piipahdin Helsingissä ja näin kojut, mutta ei ollut aikaa pysähtyä ja tutustua. Mielenkiinto heräsi. Minulla on pitkät hiukset, joten millainen Herstyler olisi oikea tekemään kiharaa? Esim. ponnarin latvat tms.
Mä ostin Herstyler- raudan ennnen joulua 80 eurolla ja voin taata, että se oli rahan arvoinen. Hiukseni ovat pitkät, paksut ja painavat eivätkä pysyneet mitenkään kiharrettuina tai suoristettuina koko päivää vanhalla suoristusraudallani, mutta herstyler- raudalla saan muotoiltua hiukseni niiin, että ne pysyvät koko päivän kuosissa ! Suosittelen lämpimästi HerStyler tuotteita kaikille !
- baabaa6
-e-m kirjoitti:
Mä ostin Herstyler- raudan ennnen joulua 80 eurolla ja voin taata, että se oli rahan arvoinen. Hiukseni ovat pitkät, paksut ja painavat eivätkä pysyneet mitenkään kiharrettuina tai suoristettuina koko päivää vanhalla suoristusraudallani, mutta herstyler- raudalla saan muotoiltua hiukseni niiin, että ne pysyvät koko päivän kuosissa ! Suosittelen lämpimästi HerStyler tuotteita kaikille !
argh hitusen ärsyttää, ne ois myyny mulle 60eurol sen raudan ja mä en ostan !
- suorahiuksinen
baabaa6 kirjoitti:
argh hitusen ärsyttää, ne ois myyny mulle 60eurol sen raudan ja mä en ostan !
Mulle oltais myyty tässä (9.6.2010) semmonen kiharrin en tiiä ees minkä niminen tai mitään, kuulemma pystyy suoristaa ja tekee kiharoita. No kävin kokeilemassa ja se nainen siinä teki kiharat , jotka olivat aivan upeat. heti heräsi aate : no kohta ovat taas iha suorina. siis kun ittelläni on toooosi suorat hiukset, eikä niissä pysy oikee muut kiharat... No nämä HerStylerin kiharat pysyivät koko päivän!!! Ja mulle myytiin tämmönen hintaan 70€ ! Ja kamalia hintoja kuulee et jotkut on ostanut about 150€ tuon! :o No, saan ainakin alle satasella ja on hyvä tarjous, verrattuna ostat Prismasta jonkun halppiksen 40 euroo, jossa luvataan: 10 ERI TOIMINTOA ; suorista & kiharra 9 eri tavalla... Yms, niin että semmoset halppikset pois ja ostakaa ihmeessä tekin
H
HE
HER
HERS
HERST
HERSTY
HERSTYL
HERSTYLE
HERSTYLER
HERSTYLE
HERSTYL
HERSTY
HERST
HERS
HER
HE
H
ihastuin tähän vekottimeen heti! (niin ja tämä jutska oli Kampissa) - ougå0u8g08g
suorahiuksinen kirjoitti:
Mulle oltais myyty tässä (9.6.2010) semmonen kiharrin en tiiä ees minkä niminen tai mitään, kuulemma pystyy suoristaa ja tekee kiharoita. No kävin kokeilemassa ja se nainen siinä teki kiharat , jotka olivat aivan upeat. heti heräsi aate : no kohta ovat taas iha suorina. siis kun ittelläni on toooosi suorat hiukset, eikä niissä pysy oikee muut kiharat... No nämä HerStylerin kiharat pysyivät koko päivän!!! Ja mulle myytiin tämmönen hintaan 70€ ! Ja kamalia hintoja kuulee et jotkut on ostanut about 150€ tuon! :o No, saan ainakin alle satasella ja on hyvä tarjous, verrattuna ostat Prismasta jonkun halppiksen 40 euroo, jossa luvataan: 10 ERI TOIMINTOA ; suorista & kiharra 9 eri tavalla... Yms, niin että semmoset halppikset pois ja ostakaa ihmeessä tekin
H
HE
HER
HERS
HERST
HERSTY
HERSTYL
HERSTYLE
HERSTYLER
HERSTYLE
HERSTYL
HERSTY
HERST
HERS
HER
HE
H
ihastuin tähän vekottimeen heti! (niin ja tämä jutska oli Kampissa)Saaks noita herstylereita mistään jyväskylästä??
- Annika 33
ougå0u8g08g kirjoitti:
Saaks noita herstylereita mistään jyväskylästä??
Ostin 2 vuotta sitten Kampin ostoskeskuksesta paketin jossa oli Herstylerin suoristusrauta ja Baby Curl kiharrin mukana. Parhaat ikinä ostamani tuotteet hiuksille ja hinta oli sen väärti. Käytän vieläkin joka päivä suoristusrautaa ja hiukset ovat hyvässä kunnossa. Matkoille en menisi ilman sitä ja mä joudun työni puolesta matkustamaan aika paljon. Olen suomalainen mutta tiedän että tuo hinnoittelu on muille outoa kun hinta vaihtlee usein, mutta täällä ei vaan ymmärretä samaa myynti&ostotaktikkaa kun muualla euroopassa ja amerikassa käytetään. täällä nämä ns. vakiohinnat kun on jo olleet vuodesta nakkisota =) Itse sain hinnan alas siksi kun sitä mstkustelleena on oppinut pakostakin välillä taistelemaan hinnastani. Herstylerilla on nyt myös suomenkieliset verkkosivut www.herstyler.fi mistä tilasin kaverille synttäri lahjaksi Pinkin suoristusraudan. Hyvät hinnat, nopea kuljetus eikä joutunut maksamaan postimaksua. Jos olet Jyväskylästä niin voit tilata sieltä vaivattomasti.
- Pikku Myy
Annika 33 kirjoitti:
Ostin 2 vuotta sitten Kampin ostoskeskuksesta paketin jossa oli Herstylerin suoristusrauta ja Baby Curl kiharrin mukana. Parhaat ikinä ostamani tuotteet hiuksille ja hinta oli sen väärti. Käytän vieläkin joka päivä suoristusrautaa ja hiukset ovat hyvässä kunnossa. Matkoille en menisi ilman sitä ja mä joudun työni puolesta matkustamaan aika paljon. Olen suomalainen mutta tiedän että tuo hinnoittelu on muille outoa kun hinta vaihtlee usein, mutta täällä ei vaan ymmärretä samaa myynti&ostotaktikkaa kun muualla euroopassa ja amerikassa käytetään. täällä nämä ns. vakiohinnat kun on jo olleet vuodesta nakkisota =) Itse sain hinnan alas siksi kun sitä mstkustelleena on oppinut pakostakin välillä taistelemaan hinnastani. Herstylerilla on nyt myös suomenkieliset verkkosivut www.herstyler.fi mistä tilasin kaverille synttäri lahjaksi Pinkin suoristusraudan. Hyvät hinnat, nopea kuljetus eikä joutunut maksamaan postimaksua. Jos olet Jyväskylästä niin voit tilata sieltä vaivattomasti.
Mä törmäsin myös Forumissa tähän suoristusrautaan ja vaikutti ihan unelmalta. En kuitenkaan heti uskaltanut ostaa kun hinta vaikutti niin kovalta. Ajattelin tarkastaa saisko sen jostain edullisemmin. Mutta unohdinpa sen nimen. Olisko joku niin ystävällinen että laittais tarkemmat tiedot raudasta. Tuolla www.herstyler.fi sivustollakin kun on myynnissä vaikka mitä rautoja enkä haluaisi tilata väärää. Mulle luvattiin silloin hintaan 100 euroa ja jotain extraa kaupanpäälle.
Ootteko muuten käyttäneet jotain lakkoja, muotovaahtoja, muotoiluaineita vai pysyykö kiharat ilman mitään aineita koko päivän? - Toinen Anna
Pikku Myy kirjoitti:
Mä törmäsin myös Forumissa tähän suoristusrautaan ja vaikutti ihan unelmalta. En kuitenkaan heti uskaltanut ostaa kun hinta vaikutti niin kovalta. Ajattelin tarkastaa saisko sen jostain edullisemmin. Mutta unohdinpa sen nimen. Olisko joku niin ystävällinen että laittais tarkemmat tiedot raudasta. Tuolla www.herstyler.fi sivustollakin kun on myynnissä vaikka mitä rautoja enkä haluaisi tilata väärää. Mulle luvattiin silloin hintaan 100 euroa ja jotain extraa kaupanpäälle.
Ootteko muuten käyttäneet jotain lakkoja, muotovaahtoja, muotoiluaineita vai pysyykö kiharat ilman mitään aineita koko päivän?Moika :) Mullakin on Herstyler muotoilurauta ja 3p kihartin. Olen ite kampaaja, joten Pikku Myy, voisin auttaa sua valitamaan rautaa. Katoin herstyler nettisivuilla, siellä näköään löytyy 3 muotoilurautaa. Eli toinen on turmaliini rauta kelluvilla levyillä. Se on hyvää rauta suoristamaan ja kihartamaan tavallisia suomalaisia hiuksia. Toinen on isompi keraaminen rauta infrapunaisella teknologia, joka auttaa suoristamaan hankalasiakin hiuksia, kuten esim. afrikalaisia. Ja wet and dry on rautaa, jota saa käyttää myös kosteisiin hiuksiin. En henkilökohtaisesti suositele käyttää mitään rautaa kosteisiin hiuksiin. Ite olen erittäin tyytyväinen tourmaline musta rautaan. Myös 3p kihartin, missä on 3 osaa on tosi kivaa rautaa, vaikka käytän sitä enemmän viikonloppuisin. Toivottavasti saat nyt valita :)
- ..........
Toinen Anna kirjoitti:
Moika :) Mullakin on Herstyler muotoilurauta ja 3p kihartin. Olen ite kampaaja, joten Pikku Myy, voisin auttaa sua valitamaan rautaa. Katoin herstyler nettisivuilla, siellä näköään löytyy 3 muotoilurautaa. Eli toinen on turmaliini rauta kelluvilla levyillä. Se on hyvää rauta suoristamaan ja kihartamaan tavallisia suomalaisia hiuksia. Toinen on isompi keraaminen rauta infrapunaisella teknologia, joka auttaa suoristamaan hankalasiakin hiuksia, kuten esim. afrikalaisia. Ja wet and dry on rautaa, jota saa käyttää myös kosteisiin hiuksiin. En henkilökohtaisesti suositele käyttää mitään rautaa kosteisiin hiuksiin. Ite olen erittäin tyytyväinen tourmaline musta rautaan. Myös 3p kihartin, missä on 3 osaa on tosi kivaa rautaa, vaikka käytän sitä enemmän viikonloppuisin. Toivottavasti saat nyt valita :)
Tietääkö kukaan mitä rautaa käyttävät esittelytilanteessa, turmaliinirautaa vai tota kalliimpaa infrapuna rautaa?
- jansku.
.......... kirjoitti:
Tietääkö kukaan mitä rautaa käyttävät esittelytilanteessa, turmaliinirautaa vai tota kalliimpaa infrapuna rautaa?
sulle .........., niin ainakin kun itse olin, käyttivät sitä halvempaa turmaliinirautaa, sillä saa kyllä tosi hyvin laitettua hiukset. tänään tilasin juuri niiden nettikaupasta tommosen mustan tattoo suoristusraudan, on jo yksi kaapissa, toimii vielä todella hyvin, ostin n. 2 vuotta sitten. onko kellään kokemuksia herstyler hiusnaamioista, shampoista, hoitoaineista tai muista tän kaupan hiustenhoitotuotteista? meinaan kun tilasin samassa paketin, jossa oli jotain erilaisia tuotteita. ja vielä, onko tää koju edelleen isossa omenassa vai onko niillä ihan joku kampaamo siellä?
- Alika
jansku. kirjoitti:
sulle .........., niin ainakin kun itse olin, käyttivät sitä halvempaa turmaliinirautaa, sillä saa kyllä tosi hyvin laitettua hiukset. tänään tilasin juuri niiden nettikaupasta tommosen mustan tattoo suoristusraudan, on jo yksi kaapissa, toimii vielä todella hyvin, ostin n. 2 vuotta sitten. onko kellään kokemuksia herstyler hiusnaamioista, shampoista, hoitoaineista tai muista tän kaupan hiustenhoitotuotteista? meinaan kun tilasin samassa paketin, jossa oli jotain erilaisia tuotteita. ja vielä, onko tää koju edelleen isossa omenassa vai onko niillä ihan joku kampaamo siellä?
Janksu, mulla on hiustenpidennykset herstyleristä. ostin messuilla pari vuotta sitten, käitän melkein päivittäin. Katoin nyt netistä, haluan tilata uudet, kun nillä on joku tarjous nyt. Jansku, suositeletko sitä mustaa rautaa? onko joku käyttänyt sitä hiustenpidennyksiin? kun ne myy rauta ja hiukset paketissakin...
- super_ankka
Alika kirjoitti:
Janksu, mulla on hiustenpidennykset herstyleristä. ostin messuilla pari vuotta sitten, käitän melkein päivittäin. Katoin nyt netistä, haluan tilata uudet, kun nillä on joku tarjous nyt. Jansku, suositeletko sitä mustaa rautaa? onko joku käyttänyt sitä hiustenpidennyksiin? kun ne myy rauta ja hiukset paketissakin...
Ihmiset kirjottelee täällä, että Tourmaline Black on hyvä. Onko sillä sitten jotain eroa noihin muun värisiin, Tourmaline Pinkkiin tai Tourmaline Violettiin?? Luulisi olevan samaa tuotetta..
Sanoivatko Herstylerin myyjät, ettei rautaa käyttäessä tarvi käyttää lämpösuihketta ennen suoristamista, koska tää herstyler-rauta käyttää hiuksen omia öljyjä (tai vastaavaa), jolloin rauta ei vahingoittais hiusta? Vai käsitinköhän ihan väärin mitä ne selitti kun kävin kojulla..
- HerStylerFani
Hei! Minä leikkasin tukkani lyhyeksi siiliksi (ja aion pitää pääni), ja mulla ois tollanen musta Baby curls- rauta nyt kaapissa käyttämättömänä. Sain joululahjaks, muutaman kerran käytin (ihanat kiharat jotka kesti mun paksussa tukassa kolme päivää kunnes pesin!).
Jos joku haluaa ostaa ni 90 e? Voin postittaa jos raha tulee tilille ennen lähetystä, mutta ennemmin antaisin ihan suoraan käteen Hesassa. En taho jonkun nettipöllerön huijaamaksi, kuullut sellaisista ihan liikaa...
Takuuta on siis jälellä melkein vuosi, ja Kampissa saa käydä laittamassa tukan ilmaiseksi Herstylerin standilla 10 kertaa, mulle ne ainakin teki silloin ostaessa makeen juhlakampauksen.=)
Mut laita ihmeessä s-postia orvokki_h(ät)netti.fi jos haluat kihartimen! - ghd.
ghd, you bastards. ghd.
- straightener
Sekä GHD:n että HerStylerin suoristuslevyt ovat täyskeraamiset, joihin on upotettu turmaliinihiukkasia. Tällainen materiaali on ehdottomasti tehokkain ja hellävaraisin kaikenpituisten hiusten suoristukseen. (Täällä perustelut: http://chicblush.blogspot.com/2011/03/straight-ahead-ultimate-flat-iron.html)
Joten on mahdoton sanoa, kumpi olisi parempi. Molemmat ovat hintansa arvoisia. - tinkikää...
Hinta on ns. torihinta eli tinkimällä raudan voi saada jopa 50 eurolla shampoineen yms. MUISTAKAA TINKIÄ.
Itse tuotteesta : älkää ostako. Herstyler pilaa hiukset, koska siinä ei ole lämmönsäätelyä. Ei sovi suomalaiselle hiukselle, vaikka ehkä jokin italialainen sen kestääkin. Puhuivat, mitä puhuvat, mutta tämä on jo useamman tuttavan ja oma kokemus tuotteesta.- Pingoooool
Et muuten ikinä saa sitä siihen hintaan!!
Jos joku on saanut 50€:lla HerStylerin niin kerro heti ja painelen ostamaan sen!!
- katiasd
tänään kampista ostin hetken mielijohteesta 80€ kuulemma opiskelijana sain alennusta? En hoksannut tinkiä, mutta on tuo hinta ihan ok kuitenki:) heti huomenna testaamaan!
- JKLK
Kuinka porukka on tilannu tuolta herstyler.fistä? Tilasin tuos viikko sitte Turmaliini blackin ja maksoin sen yms. mutta ei kuulu mitään? Toimitusajaksi lupasivat 2-6pv ja nyt toimitusaika menny yli. hmm, kellekköhän noista numeroista vois soittaa?
- CAROOZ
En kyllä tiedä että miten ihmeessä joku sanoo et se tekotukka on jotain muovia :o Mun kaveri on herstylerillä myymässä, ja on saanu sielä halvemmalla ne hiuslisäkkeet ja ne on tosi hyvälaatuset! Se on myös värjänny niitä ja täydellisesti pysyny. Ihan hintansa arvoset. Ja siitä kun on puhuttu et miks ne hinnat vaihtelee, niin se menee silleen, et on se joku tietty hinta minkä alle ne ei saa mennä, ja riippuu vähän myyjästä et jotkut sanoo alkuhinnaks kalliimman ku toiset, ja sit siitä ne saattaa laskee sitä, siihen tiettyyn rajaan asti vaikka. Mut ne myyjät saa aina sitä enemmän palkkaa kuinka kallimaalla on raudan myyny, että sen takia jotkut yrittää kalliimalla ku toiset :) Jos ne alentaa ihan siihen minimirajaan asti niin ei saa mitään sen peruspalkan lisäks.
- apsouf
Mikä Herstylerin mainostusketju tää oikein on? Kaikilla muilla palstoilla haukutaan herstyleriä mutta tänne on sit eksyny kaikki herstylerin kannattajat? kävin joskus kuuntelemassa ja kokeilemassa herstylerin kojulla ja se likka väitti että herstylerin raudat saa hiuksen omat öljyt pintaan suojaamaan ja kosteuttamaan hiusta... joo tuollaista valetta ne syöttää jotta tyhmät kuluttajat ostaisi.
Eikä ole kysymystäkään et onko herstyler vai ghd parempi, GHD hakkaa tuon huijaus-raudan mennen tullen! - mamam
Hakkasi tai ei niin on täsmälleen sama teknologia kyseessä.. Ja toimii samalla tavalla!
Myisin omani pois, aivan käyttämätön ja paketissa, hintaa raudalle tulisi 90€ plus postikulut.
Laittakaa sähköpostia
[email protected]
Värini pinkki! - tosi pettynyt
mä ostin tollasen kiharrus jutun viikonloppuna ja joo ne myyjät sai tosi hienot kiharat ja kaikkee, puhu mut ihan pussiin niin et ostin sen(80e) mut kun kokeilin kotona niin eihän se mitää tehny,mä kyll tein iha samall taval ku se myyjä monta kertaa mut ei h******* onnistunu.
Arvatkaa tuliko paha mieli ku ei ollu mikää halpa rauta.
meen palauttaa sitä huomenna ja ne saa muute p**** antaa rahat takas.
jos joku tietää niitten palautus mahiksist nii saa kertoo, vaik mä voin vaikka uhkailla niitä kaikel et levitän netin täyteen niiden surkeest raudast (ja mähän muute oikeesti teen sen!)
ÄLKÄÄ OSTAKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- :(
noiden hintakuokat näemmä vaihtelee 200-60e et kiva niille jotka o ostanu kalliilla.
joo ja nää kehujat tääl o varmaa heirstresserin työntekijöit koska...
SE TUOTE ON SURKEA!!!!!!!!
- palautus mahollista?
Tosi pettynyt, saitko palautettua raudan? Itsellä sama suunnitelma, eli ajattelin palauttaa, kun en tollasta tarvi, oli hyvä tai ei.
- tyytyväinen asiakas
ostin 2008 Hesasta about sadalla eurolla ja yhä toimii vaikka käytän lähes päivittäin!
Ja mun kuiva, sähköinen, kihara pehko A)suoristuu kertavedolla B) kestää tämän raudan käytön.
Jokainen uskoo mitä tahtoo, mutta kaikki kaverit jotka on nähneet mun tukan suoraan suihkusta nukkumaan - yön jälkeen ja kuinka nopeasti sen tolla suoristaa ovat ällistyneet. ;-) - Kampaaja123
tyytyväinen asiakas kirjoitti:
ostin 2008 Hesasta about sadalla eurolla ja yhä toimii vaikka käytän lähes päivittäin!
Ja mun kuiva, sähköinen, kihara pehko A)suoristuu kertavedolla B) kestää tämän raudan käytön.
Jokainen uskoo mitä tahtoo, mutta kaikki kaverit jotka on nähneet mun tukan suoraan suihkusta nukkumaan - yön jälkeen ja kuinka nopeasti sen tolla suoristaa ovat ällistyneet. ;-)GHD suoristaja on paras! Siitä ei voi väitellä, se vaan on paras. Minillä saa napakat kiharat, keskikokoisella saa 8 erilaista kiharaa tehtyä ja isolla eli max raudalla saat täydellisen suoristuksen joka MUUTEN PYSYY samoin kun kiharat. Isolla raudalla saa mahtavat isot kiharat. Suosittelen!! Loppusilauksena vielä mahtava kiilto jää hiuksiin käytön jälkeen.:)
- velluuz
mulla on ollu herstylerin perus suoristusrauta nyt neljä vuotta ja se on palvellut kyllä niin hyvin että suosittelen ihan kaikille. se ei laita hiuksia sojottamaan toisin kuin monet muut merkit joita oon kokeillu, ja se liukuu hiuksilla niin helposti ja ihanasti. sillä saa suoristettua tosi hyvin, ihan suoraksi kuitenkaan ilman että hiukset näyttää luonnottomilta, ja kiharrettua nätisti ja helposti. kun vaan ottaa suortuvan hiuksia väliin, pyöräyttää raudan kerran hiusten ympäri ja vetää hitaasti pois. tätä en vaihtaisi mistään hinnasta :)
- norppa8
ostin lauantaina kihartimen 80e.en osaa tehdä sillä kiharoita myyn pois sen 70e sisältää myös postikulut.onko kiinnostuneita?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854