Millä tuotteilla olette kokeneet lyhyiden hiusten kohottamisen parhaimmaksi?
Itse olen käyttänyt kampausnestettä kuiviinkin hiuksiin, mutta yleensä kampaus litistyy muutamassa tunnissa.
Mikä/mitkä tuotteet avuksi?
hiukset "koholle koko päiväksi"
3
572
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkk
... alaspäin ja käytä muotovaahtoa, hiero se hyvin tyveen.
Jätä huksiin ihan hitu kosteutta ( siis vain aavistus) ja hiero hiuksiin - kunnolla juureen asti - pieni määrä uudelleen muotoiltavaa vahaa.
Muotoile hiukset haluaamaasi malliin, ja pyöräytä taas pää alaspäin ja suihkuta hiusten tyveen vähän lakkaa.
Tupeeraa kevyesti jos tarpeen ja viimeistele kampaus muotoilemalla ja kammalla.
Vielä vähän lakkaa koko komeuteen JA TAKUULLA PYSYY.
Kuulostaa monimutkaiselta, mutta vie aikaa vain noin 10 min.- kysyjä*
Kiitos vinkeistä.
Pienet hyvät vinkit,mutta TOIMII.
Kiittäen Mimmu - Joakim
kysyjä* kirjoitti:
Kiitos vinkeistä.
Pienet hyvät vinkit,mutta TOIMII.
Kiittäen MimmuTäytyy senverran hehkuttaa kun kokeillut nyt kuukauden Tigin Bed Head Hard To Get vahaa ja lyhyet hiukset pysyy vaikka viikon muodossa ja voit aina laittaa tilanteen mukaan lettiä uudestaan. Tsekkaa www.nettiplace.fi saa suoraan tuoltaki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503317- 151710
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171641- 351634
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251392Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401312- 611259
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221013- 127962